در این مطلب، ویدئو آرایه و چرخش یک شی در طول مسیر با Dynamo و Revit با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:13:25
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>01
در این ویدیو به شما نشان خواهم داد
2
01 =>05
که چگونه می توانید زاویه یک شی را بچرخانید یا تغییر دهید در
3
05 =>06
حالی که در
4
06 =>10
واقع آن را در مسیری قرار می دهید که قبلاً
5
10 =>11
چند ماه پیش ویدیویی درباره
6
11 =>13
نحوه گره زدن یک شی به دور مسیر انجام دادم و
7
13 =>18
من یکی از عزیزترین مشترکم Patrick
8
18 =>23
k10 28 را دریافت کردم که پرسید آیا می توان
9
23 =>26
اشیاء مختلف را آرایه کرد و من به
10
26 =>30
این سوال پاسخ می دادم و همچنین او در واقع
11
30 =>32
می داند که آیا می تواند زاویه مانند
12
32 =>35
مسیر یک آرایه را در اتوکد تغییر دهد
13
35 =>36
برای من جالب است و گفتم من می
14
36 =>39
خواهم پاسخ بدهم بنابراین پاتریک به
15
39 =>43
این سوال پاسخ می دهم، بنابراین ابتدا
16
43 =>46
واقعاً پیدا می کنم که واقعاً
17
46 =>47
کل چیز را دارم که یک آرایه کامل را
18
47 =>50
در طول یک مسیر دوباره تعریف کرده است و سپس به
19
50 =>52
شما نشان می دهم که چگونه برای انجام چرخش،
20
52 =>56
اساساً دو قسمت از اسکریپت z است –
21
56 =>58
یکی از آنها فقط برای تکرار باران در
22
58 =>01:00
مسیر و دومی اجازه دادن به
23
01:00 =>01:03
چرخش است که احتمالاً میروم و
24
01:03 =>01:07
میدانید انجام دهید که این کار کل
25
01:07 =>01:10
آرایه را انجام میدهد. چیز را به روشی متفاوت به
26
01:10 =>01:12
جای آن که من قبلا این کار را انجام دادم و
27
01:12 =>01:16
احتمالاً در این مورد شما فقط
28
01:16 =>01:18
می دانید که لیزات متفاوتی دارید
29
01:18 =>01:20
و روش متفاوتی با روشی
30
01:20 =>01:22
که قبلا انجام داده ایم دارید، بنابراین این یک
31
01:22 =>01:25
عنصر انتخاب مسیر انتخابی انتخاب مدل مدل است
32
01:25 =>01:28
و من در آن هستم. فقط منحنی را انتخاب
33
01:28 =>01:31
میکنید و وقتی فقط برای انجام این کار انجام
34
01:31 =>01:32
میدهید، میتوانید ببینید که عنصر
35
01:32 =>01:33
ارائه دیگری در اینجا به صورت
36
01:33 =>01:36
پویا دارد و اکنون باید
37
01:36 =>01:42
منحنی عنصر را نداشته باشید، بنابراین ما
38
01:42 =>01:45
در واقع باید منحنی خارج شدن از
39
01:45 =>01:49
آن
40
01:56 =>02:04
عنصر بدون هیچ دلیلی عقب مانده است، بله، بنابراین این
41
02:04 =>02:07
هوای دینامیکی واقعی را
42
02:07 =>02:10
از منحنی که از زمین های
43
02:10 =>02:13
باتلاقی گرفته ایم خارج می کند، در حال حاضر به عنوان یک قوس تعریف کرده ایم، بنابراین
44
02:13 =>02:21
من نیاز به مراقبت از نقطه ستاره اکنون دارم و
45
02:21 =>02:25
به پایان نیاز دارم. نقطه به طوری که نقطه ستاره
46
02:25 =>02:29
منحنی است و من به
47
02:29 =>02:34
نقطه پایانی منحنی نیاز دارم بله و همچنین من به
48
02:34 =>02:39
یک منحنی نیاز دارم که باید یک نقطه را
49
02:39 =>02:44
در قسمت های مساوی آن منحنی تعریف کنم بنابراین ما
50
02:44 =>02:47
به سادگی منحنی را به قطعات و
51
02:47 =>02:49
چیزهای مختلف تقسیم می کنیم سپس و من
52
02:49 =>02:53
پیش فرض را نمی خواهم، بنابراین به t نیاز دارم o در واقع برای
53
02:53 –