در این مطلب، ویدئو آموزش فلش ماسک: قسمت 1 – SOLIDWORKS با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:16
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
01 =>04
سلام، انجمن SolidWorks
2
04 =>05
هیجان زده بودند که این مجموعه سه قسمتی را برای شما به ارمغان بیاورند
3
05 =>07
که در آن ما یکی از
4
07 =>08
اعضای بنیانگذار لیگ
5
08 =>11
عدالت آمریکا فلش را با الگوبرداری از
6
11 =>14
ماسک نمادین او در SolidWorks یک
7
14 =>16
واقعیت ناشناخته در مورد فلش به خوبی تجلیل می کنیم.
8
16 =>18
سریعترین مرد زنده باشید، او در واقع یک
9
18 =>22
آهسته خوار بدنام است که
10
22 =>23
دیگر اعضای لیگ عدالت را
11
23 =>25
دیوانه می کند، بنابراین با آن تکه بی فایده چیزهای بیهوده آنچه را که می خواهید انجام دهید
12
25 =>28
تا فلش
13
28 =>30
ماسک یک فرم ارگانیک منحصر به فرد داشته باشد، بنابراین ما می
14
30 =>32
خواهیم آن را مدل سازی کنیم. برخی از
15
32 =>34
تصاویر مرجع که عمدتاً از ویژگیهای سطحی استفاده میکنند،
16
34 =>36
اجازه دهید
17
36 =>38
در یک فایل قسمت جدید با یک طرح در
18
38 =>40
صفحه سمت راست شروع
19
40 =>43
20
43 =>45
21
45 =>48
به اجرای این سری کنیم. و در اینجا میتوانید
22
48 =>50
تصویر را به صورت دستی اندازه و قرار دهید یا
23
50 =>52
از مدیر ویژگی sketch picture
24
52 =>55
برای تنظیم دقیق موقعیت آن استفاده کنید
25
01:00 =>01:02
و من این را با یک تصویر مرجع نمای جلو تکرار
26
01:02 =>01:05
27
01:21 =>01:23
میکنم. و بهترین راه برای کنترل
28
01:23 =>01:24
شکل ماسک این است که
29
01:24 =>01:26
آن را به صورت تکه تکه با استفاده از ابزار سطح مرزی مدل سازی کنید
30
01:26 =>01:29
، همچنین می خواهیم
31
01:29 =>01:31
نیمی از ماسک را مدل سازی کنیم و در انتهای سری آن را آینه کنیم،
32
01:31 =>01:33
بنابراین بیایید
33
01:33 =>01:34
با ساختن شروع کنیم. سطح
34
01:34 =>01:36
قسمت پشتی بالای ماسک
35
01:36 =>01:38
در صفحه سمت راست ترسیم می کند من فقط از
36
01:38 =>01:40
این ابزار کور برای ترسیم طرح کلی
37
01:40 =>01:43
این ربع بالای ماسک استفاده می کنم زیرا
38
01:43 =>01:45
ما با سطوح کار می کنیم این می
39
01:45 =>01:47
تواند یک کانتور باز باقی بماند. همچنین
40
01:47 =>01:49
میخواهم دستگیره اسپلاین بالایی را
41
01:49 =>01:51
افقی و دستگیره اسپلاین پایینی را
42
01:51 =>01:54
به حالت عمودی محدود کنم، این به کنترل نحوه
43
01:54 =>01:55
تعامل این سطح اول
44
01:55 =>01:57
با سایر سطوح کمک میکند و یک
45
01:57 =>01:59
انتقال صاف خوب بین تمام
46
01:59 =>02:01
سطوحی که
47
02:08 =>02:11
اکنون در صفحه جلو طراحی میشوند، ایجاد میکند. من
48
02:11 =>02:13
یک اسپلاین باز دیگر ایجاد خواهم کرد که
49
02:13 =>02:15
ماسک را از نمای جلو در اینجا مشخص می کند. فقط
50
02:15 =>02:17
اطمینان حاصل می کنم که نقطه پایانی بالا
51
02:17 =>02:19
با اولین طرح ما منطبق است و
52
02:19 =>02:21
نقطه پایانی پایین به سمت پایین در نقطه افقی است.
53
02:21 =>02:29
اولین طرح را هنگامی
54
02:29 =>02:31
که از شکل طرح کلی راضی بودید، از طرح خارج شوید
55
02:31 =>02:32
، من تصاویر مرجع خود را مخفی