در این مطلب، ویدئو آموزش: هندسه حلقه ای | Autodesk Civil 3D Subassembly Composer با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:02:21
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
سلام، در این جلسه
2
02 =>03
یک ابزار گردش کار اضافی
3
03 =>06
به نام حلقه یا هندسه حلقه را بررسی خواهیم کرد،
4
06 =>10
بنابراین در حین انجام حلقه،
5
10 =>12
پیوند مشخص شده را تا زمانی که به یک
6
12 =>16
سطح هدف برسد تکرار می کند یا تا زمانی
7
16 =>18
که تعداد دفعات مشخصی را تعیین کنید که بتواند
8
18 =>21
یک حلقه را حلقه کند. bench مثال خوبی است،
9
21 =>23
آن را تکرار می کند تا زمانی
10
23 =>25
که تعداد دفعات مورد نظر را به
11
25 =>28
شما بدهد یا به یک
12
28 =>31
هدف سطحی برسد، بنابراین بیایید به Composer زیر مجموعه بپریم
13
31 =>33
و حلقه فرعی را تجزیه کنیم.
14
33 =>35
اسمبلی و نگاه کنید که چگونه درست شده است
15
35 =>38
، بنابراین من اینجا در Sub-Mobile
16
38 =>40
Composer هستم و همانطور که می بینید ما
17
40 =>43
فلوچارت معمولی خود را در اینجا با
18
43 =>47
تصمیم گیری داریم و سپس هندسه خود را
19
47 =>49
اینجا در سمت راست در پیش نمایش داریم، بنابراین
20
49 =>51
اگر ما به آن نگاه می کنیم که از
21
51 =>53
نقطه شروع خود به نقطه شروع خود رفتیم
22
53 =>57
نقطه مبدأ ما یک نقطه کمکی داریم
23
57 =>01:01
که در این مورد سطح است
24
01:01 =>01:04
بنابراین ابتدا به دنبال سطح
25
01:04 =>01:08
می شود و سپس از آن
26
01:08 =>01:11
نقطه به نقطه ap1 می رسد. ساختن یک تصمیم بگیرید که آیا
27
01:11 =>01:14
نور روز است یا قرار است نیمکت شود
28
01:14 =>01:16
و می توانید اینجا را ببینید که ما در اینجا تصمیمی
29
01:16 =>01:19
داریم که اگر نور روز باشد،
30
01:19 =>01:21
فقط یک سطح
31
01:21 =>01:25
شیبدار به سطح انجام می شود اگر نیمکت نشیند و من
32
01:25 =>01:27
شما را از آن عبور خواهم کرد هر کدام در اینجا، بنابراین اگر
33
01:27 =>01:29
تصمیم بگیرد که نیمکت نشین شود،
34
01:29 =>01:34
سپس به سمت l2 می رود که کمی تورم داشته باشد، در این
35
01:34 =>01:35
مورد شما مجبور نیستید، اما در
36
01:35 =>01:38
این مثال در این مثال، یک swale ایجاد
37
01:38 =>01:40
تورم می کند و سپس دوباره به دنبال آن می گردد.
38
01:40 =>01:43
سطح، بنابراین همان چیزی را ایجاد می کند
39
01:43 =>01:44
و اگر سطح را پیدا نکرد
40
01:44 =>01:46
، حلقه را تکرار می کند و
41
01:46 =>01:51
به ایجاد نیمکت و برش باز می گردد،
42
01:51 =>01:54
بنابراین بارها و بارها و در
43
01:54 =>01:56
این حلقه می توانید این حلقه را اینجا ببینید.
44
01:56 =>02:00
عدد lo1 ما یک مجموعه تکرار حلقه داریم،
45
02:00 =>02:01
بنابراین اگر بیش از 10 انجام دهد،
46
02:01 =>02:06
متوقف می شود یا اگر
47
02:06 =>02:07
کمتر از آن انجام دهد روی ده متوقف می شود و
48
02:07 =>02:09
سطح را پیدا می کند، پس این کار انجام داده است
49
02:09 =>02:12
، یک حلقه به شما اجازه می دهد یک
50
02:12 =>02:13
کار تکراری را
51
02:13 =>02:15
بارها و بارها انجام دهید تا زمانی که به حالت
52
02:15 =>02:17
بی حسی مشخص شده برسد یا اگر به
53
02:17 =>02:20
سطح هدف مشخص شده برخورد کند