در این مطلب، ویدئو آموزش SolidWorks برای مبتدیان شماره 108 – نحوه ایجاد یک انیمیشن چرخشی با یک طرح با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:12:47
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>01
سلام در این آموزش من به شما نشان خواهم داد
2
01 =>06
که چگونه با استفاده از
3
06 =>11
این طرح انیمیشن چرخشی انجام دهید، ابتدا یک
4
11 =>16
صفحه را انتخاب می کنم تا
5
16 =>20
طرحی را روی آن بکشید.
6
20 =>24
من می توانم
7
24 =>28
کمی آن را جبران کنم و با ساختن
8
28 =>36
صفحه ای دیگر در حدود 150 میلی متر
9
36 =>44
، خوب کلیک کنید OK و در این مرحله طرحی را رسم می کنم که
10
44 =>54
به حالت دایره عادی در می آید
11
58 =>01:04
و وقتی دایره خود را می کشید مطمئن شوید
12
01:04 =>01:09
که دایره شما شکسته است، حتی می توانید
13
01:09 =>01:12
از یک AK استفاده کنید اما من دوست دارم از دایره استفاده
14
01:12 =>01:17
کنم تا آن را نزدیک کنم و فقط هر قسمتی
15
01:17 =>01:23
از آن را کوتاه کنید، می توانید خط خود را حذف کنید و می
16
01:23 =>01:26
توانید آن را حرکت دهید و دلیل اینکه من می گویم
17
01:26 =>01:30
دایره بازویی این است که وقتی
18
01:30 =>01:32
دوربین خود را دور خورشید می چرخانید. جعبه
19
01:32 =>01:35
قادر خواهد بود تشخیص دهد که چه زمانی
20
01:35 =>01:38
در جهت عقربههای ساعت در جهت خلاف جهت عقربههای ساعت میروید،
21
01:38 =>01:41
بنابراین برای این
22
01:41 =>01:43
دایره، اجازه دهید بعد را
23
01:43 =>01:53
با یک بعد هوشمند به آن اضافه کنیم و 4000
24
01:53 =>01:56
میلیمتر است
25
02:01 =>02:05
و بعد، من فقط از طرح خارج میشوم
26
02:05 =>02:11
و بعد از آن من می روم در
27
02:11 =>02:18
موتی در مطالعه، روی
28
02:18 =>02:24
دوربین چراغها کلیک میکنیم و میخوانیم دوربین را اضافه میکنیم و
29
02:24 =>02:27
اجازه دهید فقط روی آن در سمت چپ بزرگنمایی
30
02:27 =>02:31
کنیم، جایی که در سمت راست ویرایش میکنید
31
02:31 =>02:33
، تقریباً به شما نشان میدهد که
32
02:33 =>02:37
انیمیشن یا نما شبیه به
33
02:37 =>02:39
نمای دوربین است. در نمای دید،
34
02:39 =>02:46
بنابراین برای هدف با انتخاب، این
35
02:46 =>02:49
نقطه قرمز است و هر جایی که این نقطه قرمز را قرار دهید
36
02:49 =>02:53
یا روی دوربینتان کلیک کنید،
37
02:53 =>02:58
روی آن فوکوس میکنید، بنابراین میتوانید روی خود قسمت کلیک کنید
38
02:58 =>03:02
و میتوانید ببینید که درست در
39
03:02 =>03:05
اینجا چهره نشان داده میشود. با نشان دادن آن صورت به عنوان
40
03:05 =>03:10
انتخاب شده، می توانید به عنوان مثال، اگر
41
03:10 =>03:13
آن را حذف کردم، می توانید آن را به اطراف بکشید
42
03:13 =>03:15
و به هر شکلی که می خواهید قرار دهید،
43
03:15 =>03:18
لزوماً لازم نیست روی قابلمه کلیک کنید، اما من
44
03:18 =>03:21
همیشه دوست دارم جایی در
45
03:21 =>03:23
مسیری که سعی می کنم لیس بزنم. بیشترین تمرکز
46
03:23 =>03:28
را روی بدنه و برای
47
03:28 =>03:33
موقعیت با انتخاب کلیک می کنم، جایی که شما
48
03:33 =>03:38
دوربین را می خواهید، بنابراین در این مورد
49
03:38 =>03:41
ما دوربین خود را روی خود طرح می خواهیم، بنابراین
50
03:41 =>03:44
موقعیت به انتخاب کلیک می کنیم و شما
51
03:44 =>03:48
طرح را انتخاب کنید و اکنون دوربین
52
03:48 =>03:52
روی صحنه است بنابراین وقتی میتوا