در این مطلب، ویدئو آموزش Solidworks: طراحی، اکستروژن، برش، فیله و موارد دیگر با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:19:38
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
سلام به همه خوش آمدید پروفسور
2
02 =>04
کامرون اینجا و این قسمتی است که ما
3
04 =>05
امروز روی آن کار می کنیم و
4
05 =>09
اکنون وقتی این را مدل
5
09 =>11
می کنیم این است که در مورد
6
11 =>14
عملیات بولی و اینکه چگونه بر مدل ما تأثیر می گذارد صحبت کنیم
7
14 =>17
و سپس ما امروز قصد داریم
8
17 =>19
چند تکنیک جدید برای مدلسازی این قسمت را پوشش دهیم
9
19 =>24
، اکنون هر زمان که یک قطعه را مدلسازی میکنیم، یکی از
10
24 =>26
کارهایی که میخواهیم قبل از شروع
11
26 =>28
مدلسازی انجام دهیم این است که میخواهیم به مدل نگاه کنیم
12
28 =>30
و آن را به
13
30 =>33
اشکال ساده تقسیم کنیم. این مدل را
14
33 =>37
کاملاً درست بنویسید مربع ها، مستطیل ها و
15
37 =>41
دایره ها و دلیل اینکه ما این کار را انجام می دهیم این است
16
41 =>44
که در SolidWorks
17
44 =>47
مدل سازی و ویرایش اشکال ساده مانند
18
47 =>53
مربع ها و دایره ها بسیار آسان تر از تغییر
19
53 =>56
اشکال ارگانیک است.
20
56 =>01:02
هندسه بنابراین کاری که ما انجام می دهیم این است که
21
01:02 =>01:06
اشکال ساده را از یکدیگر اضافه و کم
22
01:06 =>01:09
می کنیم تا شیء خود را درست
23
01:09 =>01:11
بسازیم و وقتی به این نگاه می کنیم اساساً
24
01:11 =>01:14
شامل دو شکل ساده
25
01:14 =>01:19
مستطیل و دایره مستطیل راست
26
01:19 =>01:21
برای بدنه اصلی است. چند دایره
27
01:21 =>01:24
برای این به سمت راست و سپس یک دایره و
28
01:24 =>01:28
یک مستطیل دیگر برای این شکاف در اینجا
29
01:28 =>01:33
اکنون فرآیند جمع و
30
01:33 =>01:36
تفریق اشکال ساده در قلمرو
31
01:36 =>01:42
عملیات بولی قرار میگیرد، مانند
32
01:42 =>01:45
هندسه جامد سازنده که همان روش
33
01:45 =>01:48
مدلسازی است که ما استفاده میکنیم. to
34
01:48 =>01:50
model مدل جامد را به عنوان
35
01:50 =>01:54
ترکیبی از اشکال اصلی سه بعدی توصیف می کند که ما
36
01:54 =>01:58
آن اشکال سه بعدی را اولیه می نامیم. ابتدایی های ما
37
01:58 =>02:02
شامل اشکالی مانند مکعب
38
02:02 =>02:10
استوانه ها کره اهرام مخروط ها گوه ها
39
02:10 =>02:12
و سیلاب ها هستند
40
02:12 =>02:16
و ما می توانیم تقریباً هر جسمی را با
41
02:16 =>02:19
افزودن و تفریق این اشکال در
42
02:19 =>02:21
پیکربندی های مختلف بسازیم.
43
02:21 =>02:26
اکنون عملیات بولی ما همانطور که
44
02:26 =>02:31
میدانیم در سه رنگ مختلف وجود دارد، ما
45
02:31 =>02:34
یک اتحادیه بولی داریم یک
46
02:34 =>02:37
تفاوت بولی و یک تقاطع بولی
47
02:37 =>02:39
در حال حاضر اتحادیه قلدری و تفاوت ما
48
02:39 =>02:41
با اینها بسیار آشنا هستیم که قبلاً اینها را انجام دادهایم
49
02:41 =>02:43
و توضیح خواهم داد که در
50
02:43 =>02:43
51
02:43 =>02:45
تقاطع بولی دوم
52
02:45 =>02:48
کمی متفاوت است و ما قصد
53
02:48 =>02:50
داریم برخی از قطعات را با استفاده از بین بولی مدل سازی کنیم
54
02:50 =>02:52
بخشهایی کمی بعد در
55
02:52 =>02:53
این دوره وجود دارد،
56
02:53 =>02: