در این مطلب، ویدئو آموزش SOLIDWORKS – Editing Mirrored Bodies با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:14
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
01 =>08
[موسیقی]
2
08 =>10
سلام نام من
3
10 =>12
jimenez است من یک مهندس برنامه های کاربردی
4
12 =>13
با مهندس go هستم
5
13 =>15
این ویدئوی راهنمایی سریع نحوه ایجاد
6
15 =>16
یک قسمت آینه ای مشتق شده
7
16 =>19
از هندسه موجود را نشان می دهد، سپس
8
19 =>21
قسمت جدید ایجاد شده را
9
21 =>23
از درخت طراحی ویژگی های متمایز خود ویرایش می کنیم
10
23 =>25
و سپس ترکیب می کنیم. قسمت جدید به
11
25 =>28
نسخه اصلی برای داشتن یک فایل تک قسمتی
12
28 =>30
در این مورد من می خواهم این بدنه
13
30 =>31
را در سمت راست این
14
31 =>35
صورت آینه کنم تا این کار را انجام دهیم، چهره ای را انتخاب می
15
35 =>41
کنیم که می خواهیم قسمت آینه ای را وارد
16
41 =>42
کنیم که می خواهیم آن را بشکنیم. به قسمت اصلی پیوند دهید
17
42 =>44
18
44 =>48
و از اینجا می خواهیم بگوییم ok
19
50 =>52
اولین کاری که می خواهیم انجام دهیم این
20
52 =>56
است که قسمت را ذخیره کنیم بنابراین به
21
56 =>59
22
01:00 =>01:02
ذخیره می رویم زیرا آن را به عنوان آینه سمت راست در دسکتاپ ذخیره می کنم
23
01:02 =>01:04
24
01:06 =>01:08
و اکنون می توانیم اگر
25
01:08 =>01:10
به درخت طرح برجسته
26
01:10 =>01:12
برویم، می بینیم که درخت خود
27
01:12 =>01:13
را دارد با ویژگی های خاص خود،
28
01:13 =>01:16
اگر ویژگی ها را ویرایش کنیم، فرض کنید این
29
01:16 =>01:18
پخ به عنوان مثال
30
01:18 =>01:20
به تصویر
31
01:20 =>01:22
راه اصلی ایجاد شده که
32
01:22 =>01:25
دست چپ بود می پرد. طرف
33
01:25 =>01:28
بیایید جلو برویم و این را 40 کنیم. اجازه دهید
34
01:28 =>01:31
تغییری در این حفره جادوگر ایجاد
35
01:32 =>01:35
کنیم، بیایید آن را 23 کنیم
36
01:35 =>01:41
و اجازه دهید تغییری در این boss ایجاد
37
01:47 =>01:49
کنیم، اجازه دهید تغییرات خود را ذخیره کنیم و
38
01:49 =>01:52
به حالت اولیه
39
01:53 =>01:55
برگردیم کاری که میخواهیم از اینجا انجام دهیم این است
40
01:55 =>01:57
که بخشی را که
41
01:57 =>02:00
ایجاد کردهایم وارد کنیم تا برویم. برای وارد کردن قسمت
42
02:00 =>02:02
و از آنجایی که من آن را باز دارم، آن را
43
02:02 =>02:06
از اینجا انتخاب می کنم و می گویم باشه،
44
02:06 =>02:08
همانطور که می توانید بگویید قسمتی که
45
02:08 =>02:10
ایجاد کردیم تغییراتی را که انجام دادیم دارد
46
02:10 =>02:13
پخ بزرگتر است این باس
47
02:13 =>02:15
بزرگتر است و این سوراخ بزرگتر است
48
02:15 =>02:17
شما همچنین در پوشه جامد ما توجه
49
02:17 =>02:19
کنید که ما دو
50
02:19 =>02:22
بدنه مجزا داریم حالا برای تغییر این میرویم تا
51
02:22 =>02:24
52
02:24 =>02:28
ویژگیها را ترکیب
53
02:28 =>02:31
کنیم.
54
02:31 =>02:33
55
02:33 =>02:37
56
02:38 =>02:40
اکنون ببینید که ما یک
57
02:40 =>02:42
بدنه
58
02:42 =>02:44
داریم و پوشه بدنه جامد ما نشان می دهد که
59
02:44 =>02:47
ما یک
60
02:47 =>02:49
بدنه