در این مطلب، ویدئو آموزش Vex Autodesk Inventor – مبانی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:17:36
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
به یک آموزش سخت دیگر در مورد
2
03 =>05
نحوه استفاده
3
05 =>09
حرفه ای از موجودی اتودسک برای ارسال ربات خوش آمدید،
4
09 =>12
بنابراین اول از همه پس از نصب
5
12 =>13
6
13 =>16
autodesk inventor، باید
7
16 =>19
کتابخانه قطعات vex را نیز دریافت کنید،
8
19 =>22
بنابراین در اینجا ما در واقع این کتابخانه قطعات
9
22 =>23
10
23 =>27
به نام کتابخانه 1.2 را داریم که
11
27 =>31
توسط انجمن دلخراش ارائه شده است و در اینجا
12
31 =>33
ما مانند انواع قطعاتی که شما دارای
13
33 =>36
کانال های c
14
36 =>37
با
15
37 =>39
قطعات آلومینیومی فولادی مختلف
16
39 =>41
هستید که می توانید از آنها استفاده کنید
17
41 =>43
بنابراین اساساً کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که
18
43 =>47
می خواهیم دانلود کنیم اوم
19
47 =>49
پوشه را دانلود کنید و پس از
20
49 =>52
دانلود مطمئن شوید که آن را در جایی قرار دهید
21
52 =>55
که بعداً بتوانید پیدا کنید، بنابراین
22
55 =>59
بیایید به Inventor برویم این احتمالاً
23
59 =>01:01
همان چیزی است که میبینید
24
01:01 =>01:04
و اولین کاری که باید انجام دهید این است
25
01:04 =>01:08
که یک اسمبلی بسازید تا در اینجا جدید باشد. یا
26
01:08 =>01:10
میتوانید به اینجا
27
01:10 =>01:12
بروید روی new کلیک کنید
28
01:12 =>01:13
و
29
01:13 =>01:16
در اینجا میتوانیم یک اسمبلی یا فقط یک
30
01:16 =>01:18
قطعه
31
01:18 =>01:21
داشته باشیم، بنابراین کاملاً توضیحی است، قسمت
32
01:21 =>01:22
اینجا
33
01:22 =>01:25
فقط مخفف یک قسمت منحصر به فرد است، اما یک
34
01:25 =>01:28
اسمبلی جایی است که میتوانید پاهای مختلف قرار دهید.
35
01:28 =>01:31
با هم ترکیب می شود و آن را در
36
01:31 =>01:33
یک چیز بزرگتر قرار می دهیم
37
01:33 =>01:35
و در اینجا زیر قطعات ما
38
01:35 =>01:37
ورق های فلزی را نیز
39
01:37 =>01:39
داریم که واقعاً نیازی به استفاده از آنها در
40
01:39 =>01:42
افکت ها نداریم زیرا اوم
41
01:42 =>01:44
ما قبلاً همه قطعات را در کتابخانه خود داریم
42
01:44 =>01:46
43
01:46 =>01:48
و چیزی که بیشتر استفاده می کنیم. در
44
01:48 =>01:50
واقع مونتاژی است که ما به آن نیاز داریم تا
45
01:50 =>01:51
همه قطعات را کنار هم بگذاریم
46
01:51 =>01:53
و مطمئن شویم که آنها کار می کنند و ما همچنین
47
01:53 =>01:57
جوش های um را در اینجا داریم، بنابراین این
48
01:57 =>01:59
قرار است که با یک ورق فلز کار کند.
49
01:59 =>02:01
50
02:01 =>02:03
51
02:03 =>02:04
52
02:04 =>02:06
چیزهایی که میخواهیم انجام دهیم این است که فقط یک اسمبلی استاندارد ایجاد کنیم
53
02:06 =>02:09
54
02:09 =>02:11
و سپس شما را به این رابط
55
02:11 =>02:13
تحت اسمبلی
56
02:13 =>02:17
میآوریم که میخواهیم فقط از مکان استفاده کنیم و در جایی
57
02:17 =>02:21
که میخواهید دوست داشته باشید قسمتهایی را
58
02:21 =>02:24
که میخواهید استفاده کنید انتخاب کنید، بنابراین بیایید بگوییم