در این مطلب، ویدئو ادغام و تمایز نمادین در متلب با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:44
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
بیایید ادغام و
2
02 =>04
تمایز
3
04 =>07
نمادین را با جعبه ابزار ریاضی نمادین متلب انجام
4
07 =>09
دهیم، بنابراین اگر میخواهیم برخی از عبارتها را متمایز
5
09 =>11
کنیم، فرض کنیم عبارت ما x
6
11 =>12
مربع
7
12 =>14
است، به معنای واقعی کلمه به همین راحتی است که شما
8
14 =>16
تفاوت x مربع را انجام میدهید و ما
9
16 =>19
2x دریافت میکنیم که به طور پیشفرض از uh استفاده میکنیم.
10
19 =>21
متغیر وابسته به عنوان
11
21 =>23
x در diff و int و تقریباً
12
23 =>24
در
13
24 =>28
سراسر جعبه ابزار متلب،
14
28 =>31
x را بیشتر از این متغیرهای دیگر دوست دارد، اما ما میتوانیم
15
31 =>32
16
32 =>34
با توجه به y آن را متمایز کنیم که کار نمیکند،
17
34 =>35
18
35 =>38
مشکلی هم با
19
38 =>39
مشتقات
20
39 =>41
جزئی ندارد. ببینید که x مربع را
21
41 =>42
به عنوان یک ثابت در نظر می گیرد
22
42 =>47
و بنابراین ما 2y را دریافت می کنیم زیرا int خروجی ما
23
47 =>50
به همین راحتی کار می کند، می توانیم
24
50 =>53
x را ادغام کنیم و نتیجه مورد انتظار خود را دریافت می
25
53 =>54
26
54 =>57
کنیم، می توانیم
27
57 =>01:01
هر نوع عبارت دیوانه کننده uh را
28
01:01 =>01:03
که می توانید بپزید ادغام کنیم و
29
01:03 =>01:04
30
01:04 =>01:06
درست می شود. فقط این کار را برای شما انجام میدهد،
31
01:06 =>01:08
ما میتوانیم ادغام کنیم،
32
01:08 =>01:10
توجه کنید که این نیز با توجه
33
01:10 =>01:12
به x به طور خودکار است، اگر آن را به y تغییر دهیم
34
01:12 =>01:13
،
35
01:13 =>01:16
آن را به عنوان یک ثابت در نظر
36
01:16 =>01:19
میگیریم که میتوانیم i انتگرال از یک کران به کران
37
01:19 =>01:20
دیگر
38
01:20 =>01:22
به عنوان یک انتگرال معین واقعاً به راحتی
39
01:22 =>01:23
میتوانیم فقط
40
01:23 =>01:26
کرانهایی را در اینجا اضافه کنیم، همچنین
41
01:26 =>01:28
میتوانیم متغیری را که در حال ادغام با آن هستیم با
42
01:28 =>01:28
43
01:28 =>01:30
قرار دادن یک آرگومان قبل از آن
44
01:30 =>01:31
کرانها تغییر
45
01:31 =>01:34
دهیم و اوه، بله
46
01:34 =>01:36
فقط کار میکند. هیچ چیز
47
01:36 =>01:38
خاصی در این مورد وجود ندارد،
48
01:38 =>01:41
من فقط بسیاری از مردم دوست دارند از چیزهایی
49
01:41 =>01:43
مانند سمبل lab بر
50
01:43 =>01:46
روی متلب بسیار قدرتمندتر و توانمندتری استفاده
51
01:46 =>01:47
کنند که احتمالاً قبلاً
52
01:47 =>01:48
53
01:48 =>01:50
روی رایانه های خود دارند و نکته خوب این است که
54
01:50 =>01:51
matlab هرگز
55
01:51 =>01:54
از تلاش کردن خودداری نمی کند. تلاش برای انجام
56
01:54 =>01:55
محاسباتی که میخواهید
57
01:55 =>01:58
انجام دهید، ممکن است کامپیوتر شما را
58
01:58 =>01:59
در فرآیند انجام آن آجر کند،
59
01:59 =>02:02
اما بهترین عکس را به آن میدهد،
60
02:02 =>02:05
بنابراین توجه