در این مطلب، ویدئو ادغام RoadRunner با MATLAB-Simulink با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:23
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>00
2
00 =>04
آزمایش یک وسیله نقلیه خودران
در یک محیط
3
04 =>07
مجازی یک روش بسیار پرکاربرد
کم هزینه و موثر
4
07 =>12
برای توسعه و آزمایش
الگوریتم های رانندگی خودکار است.
5
12 =>15
در این ویدئو،
نحوه ادغام MATLAB
6
15 =>18
و Simulink را با Roadrunner
برای توسعه یا آموزش
7
18 =>20
الگوریتم های رانندگی خودکار خود
8
20 =>24
در یک محیط دقیق یاد خواهیم گرفت.
9
24 =>26
من
یک گردش کار
10
26 =>28
را نشان خواهم داد تا از ویژگیهای
دیدنی و
11
28 =>32
واقعی Roadrunner برای
ایجاد یک صحنه در عرض چند دقیقه
12
32 =>35
استفاده کنم و از MATLAB و Simulink
برای طراحی الگوریتمهای آموزشی خود
13
35 =>37
با استفاده از Unreal Engine استفاده کنم.
14
37 =>41
15
41 =>44
ادغام MATLAB و
Simulink با Roadrunner
16
44 =>46
دارای چهار جزء اصلی است.
17
46 =>51
ابتدا با ساخت
یک صحنه سفارشی در RoadRunner شروع می کنیم.
18
51 =>55
در مرحله بعد، بخش سه بعدی
صحنه را به عنوان فایل Filmbox
19
55 =>58
به Unreal Engine صادر می کنیم و
معنای جاده را به عنوان یک
20
58 =>01:01
فایل OpenDRIVE به MATLAB و Simulink صادر می کنیم.
21
01:01 =>01:04
در اینجا، Unreal Engine به
عنوان یک پلت فرم شبیه سازی کد
22
01:04 =>01:09
برای تجسم صحنه
و همچنین شبیه سازی وسایل نقلیه عمل می کند.
23
01:09 =>01:11
سپس
فایل OpenDRIVE
24
01:11 =>01:14
را با استفاده از برنامه Driving Scenario Designer Automated Driving Toolbox به MATLAB و Simulink وارد می کنیم
25
01:14 =>01:17
و صحنه را
26
01:17 =>01:20
با افزودن وسایل نقلیه به آن سفارشی می کنیم.
27
01:20 =>01:23
و در نهایت
شبیه سازی کد را
28
01:23 =>01:28
با Unreal و Simulink
با سناریوها و وسایل نقلیه انجام خواهیم داد.
29
01:28 =>01:29
پس بیایید وارد آن شویم.
30
01:29 =>01:33
ما با ساخت
یک صحنه در RoadRunner شروع می کنیم.
31
01:33 =>01:36
میتوانید از
داراییها، استنسیلها، لوازم
32
01:36 =>01:37
و ویژگیهای مختلف
در Roadrunner
33
01:37 =>01:41
برای سفارشی کردن صحنه استفاده کنید.
34
01:41 =>01:43
نکته کلیدی که
در این مرحله
35
01:43 =>01:46
باید به خاطر بسپارید این است که تا حد امکان مراکز جاده ای داشته باشید
.
36
01:46 =>01:49
این تضمین می کند که
فیتینگ مشترک بین دو جاده،
37
01:49 =>01:51
که با نقطه قرمز مشخص شده است
،
38
01:51 =>01:54
با جاده ایجاد شده هنگام
وارد کردن فایل OpenDRIVE
39
01:54 =>01:57
در Driving Scenario Designer مطابقت دارد.
40
01:57 =>01:59
هنگامی که از
صحنه ای که ایجاد کرده اید راضی بودید،
41
01:59 =>02:03
به مرحله دوم می رویم، جایی
که صحنه تولید شده را
42
02:03 =>02:07
به یک فایل Filmbox صادر می کنیم،
فایل را در موتور Unreal
43
02:07 =>02:09
و یک فایل OpenDRIVE را
برای وارد کردن فایل
44
02:09 =>02:10
به MATLAB و سیمولینک.
45
02:10 =>02:13
46
02:13 =>02:16
در سایت متلب و سیمولینک
، رابط
47
02:16 =>02:21
جعبه ابزار رانندگی خودکار را
برای Unreal Engine 4 نصب و پیکربندی کنید.
48
02:21 =>02:23
برای کپی کردن پروژه
در یک پوشه محلی
49
02:23 =>02:26
و اتصال به
Unreal Editor، از کد
50
02:26 =>