در این مطلب، ویدئو اصلاح مرز نمای جزئیات در SOLIDWORKS با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:02:50
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>04
[موسیقی]
2
06 =>08
سلام به همه این jacob ames
3
08 =>09
مهندس برنامه های کاربردی با
4
09 =>12
سیستم های هاکریج است امروز ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه
5
12 =>14
دایره طرح استاندارد را
6
14 =>16
که برای ایجاد نمای جزئیات استفاده می شود تغییر دهیم نصب
7
16 =>18
سقف ها در حالی که بسیاری از کاربران با
8
18 =>19
نماهای دقیق در نقاشی های رز جامد آشنا هستند.
9
19 =>21
نمیدانم که
10
21 =>23
نمایه دایرهای که محتویات یک نمای جزئیات را تعریف میکند
11
23 =>25
را میتوان به هر
12
25 =>28
شکل طرح دلخواه تغییر داد، این فرآیند
13
28 =>29
واقعاً چندان دشوار نیست، بنابراین بیایید ادامه
14
29 =>32
دهیم و نگاهی بیندازیم که با
15
32 =>34
یک سه بعدی بسیار ساده شروع میکنیم. مدلی
16
34 =>37
که وقتی در فضای طراحی قرار گرفتیم برای ایجاد یک نقاشی استفاده میکنیم.
17
37 =>39
میخواهم با
18
39 =>41
کشیدن نمای بالا از پالت نمای شروع کنم
19
41 =>42
و فقط کمی اینجا را بزرگنمایی
20
42 =>45
میکنیم تا آن را دنبال کنیم. یک نمای جزئیات اضافه میکنیم
21
45 =>47
و به خاطر این
22
47 =>49
مثال، فرض میکنیم که میخواهیم
23
49 =>51
فقط اطلاعات کل
24
51 =>53
ویژگیهای Buzzard را در سمت
25
53 =>55
راست این قسمت ثبت کنیم و یک
26
55 =>57
دایره جزئیات استاندارد را ترسیم کنیم و این ما را مجبور میکند
27
57 =>59
تا شامل اطلاعاتی از این
28
59 =>01:01
ویژگیهای شکاف در دو طرف آن مجموعه
29
01:01 =>01:02
حفرهها و این چیزی است که ما در اینجا سعی میکنیم از
30
01:02 =>01:05
آن اجتناب کنیم، خوشبختانه نمایهای
31
01:05 =>01:07
که در اینجا استفاده میشود در این مورد،
32
01:07 =>01:09
دایره استاندارد را میتوان با
33
01:09 =>01:11
کلیک راست روی دایره جزئیات در این
34
01:11 =>01:13
مورد تغییر داد. نمای بالا و انتخاب
35
01:13 =>01:16
طرح ویرایش متوجه خواهید شد که دایره طرح
36
01:16 =>01:17
آبی می شود و دلیل آن این است که
37
01:17 =>01:19
ما در این مرحله در حالت طرح قرار داریم همانطور
38
01:19 =>01:21
که با گوشه تأیید در
39
01:21 =>01:24
سمت راست بالای ناحیه گرافیکی مشخص شده است در
40
01:24 =>01:25
این مرحله ما آزاد هستیم. برای ادامه دادن و
41
01:25 =>01:28
حذف این دایره و جایگزینی آن با
42
01:28 =>01:30
هر شکل هندسی طرحی که میخواهیم
43
01:30 =>01:32
به منظور ثبت تمام
44
01:32 =>01:34
ویژگیهای جادوگر، من میروم
45
01:34 =>01:36
و از یک spline استفاده میکنم، اما میتوانیم از هر
46
01:36 =>01:38
ابزاری که در دسترس ما است استفاده کنیم. من
47
01:38 =>01:39
فقط میخواهم به سرعت مرزی را ردیابی کنم
48
01:39 =>01:41
که فقط تمام ویژگیهای جادوگر را ثبت میکند
49
01:41 =>01:44
و
50
01:44 =>01:47
وقتی که spline خود را تأیید کردیم و از طرح خارج شدیم بسیار خوب به نظر میرسد
51
01:47 =>01:49
، متوجه میشوید که نمای جزئیات ما
52
01:49 =>01:51
اکنون دارای آن splin است. نمایه e
53
01:51 =>01:53
و فقط اطلاعاتی را میگیرد که
54
01:53,