در این مطلب، ویدئو اصول مش بندی در SOLIDWORKS Simulation 2020 – نکات مورد علاقه من در آخرین نسخه با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:18:00
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
بنابراین این قسمتی است که میخواهم
2
03 =>06
برخی از این ابزارها را در آن نشان دهم و
3
06 =>09
امروز این پخش زنده را مختصر نگه میداریم فقط
4
09 =>13
در مورد نکات برجسته اینجا صحبت کنیم، بنابراین
5
13 =>17
بله، بیایید درست در آن شیرجه بزنیم، بنابراین
6
17 =>19
دلیل اینکه میخواستم این ابزارها را به اشتراک بگذارم این است
7
19 =>21
که همکار من از پیتسبورگ
8
21 =>23
وین وایت امروز صبح در وبینار خود
9
23 =>26
در مورد این ابزارها صحبت می کرد
10
26 =>29
و من واقعاً می خواستم آنها را
11
29 =>32
در اینجا برجسته کنم، بنابراین بیایید درست در اینجا شیرجه
12
32 =>35
بزنیم، بنابراین من این بخش را دریافت کردم و کاری که می
13
35 =>37
خواهم انجام دهم این است که فقط آن را به هم متصل کنم. تنها کاری که ما میخواهیم
14
37 =>39
انجام دهیم این است که امروز مدل خود را اندازهگیری کنیم،
15
39 =>41
ما هیچ چیز دیگری را تنظیم
16
41 =>42
نمیکنیم، ما هیچ مطالعهای را انجام نمیدهیم،
17
42 =>44
فقط در SolidWorks Simulation 2020 درباره مشبندی صحبت میکنیم،
18
44 =>48
بنابراین برای شروع
19
48 =>50
فرآیند مشبندی باید
20
50 =>54
در اینجا روی مش کلیک راست کرده و create mesh را فشار دهید، بنابراین از روز اول استفاده از SolidWorks
21
54 =>57
، سالهاست که همینطور بوده است،
22
57 =>59
23
59 =>01:02
روی ایجاد مش کلیک راست کنید، همه
24
01:02 =>01:04
تنظیمات شما خوب است، بنابراین
25
01:04 =>01:06
الگوریتمهای مشبندی متفاوتی را در انحنای پایه استاندارد داشته باشید.
26
01:06 =>01:09
e بر اساس انحنای ترکیبی من
27
01:09 =>01:12
از انحنای مبتنی بر بسیاری از چیزها استفاده میکنم
28
01:12 =>01:16
، تفاوت واقعاً
29
01:16 =>01:18
در شکل ظاهری هندسه است، بنابراین من
30
01:18 =>01:19
در اینجا روی مش استاندارد کلیک میکنم و خواهید
31
01:19 =>01:22
دید که تمام چیزی که من دارم اندازه عنصر
32
01:22 =>01:25
اندازه جهانی است. بسیار خوب و سپس در اینجا ما
33
01:25 =>01:27
تلورانس داریم، تلورانس زمانی است
34
01:27 =>01:30
که شروع به ادغام گره های مجاور برای
35
01:30 =>01:33
ترکیب در یک عنصر به جای
36
01:33 =>01:34
عناصر جداگانه می کند، اگر آنها به
37
01:34 =>01:36
اندازه کافی نزدیک باشند درست به نظر می رسد
38
01:36 =>01:38
هندسه اینگونه است که همه
39
01:38 =>01:40
اینها الگوریتم ها هستند. برای تجزیه و تحلیل و مش بندی
40
01:40 =>01:44
هندسه، بنابراین من دوست دارم از
41
01:44 =>01:45
اندازه گیری مبتنی بر انحنا استفاده کنم زیرا برای
42
01:45 =>01:48
چیزهایی که دارای تغییراتی در
43
01:48 =>01:51
اندازه هندسی هستند خوب است، ممکن است برخی از ناحیه های منحنی
44
01:51 =>01:54
مسطح یا بلوک نباشند، زیرا نکته
45
01:54 =>01:57
کلیدی در اینجا این است که اندازه عنصر حداکثر و
46
01:57 =>01:59
حداقل دارد. این به این معنی است
47
01:59 =>02:02
که شما در اینجا بین عناصر اتاق حرکت دارید
48
02:02 =>02:04
، ما
49
02:04 =>02:07
عناصر بزرگتر را در جایی که هندسه
50
02:07 =>02:09
تغییر چندانی نمی کند و سپس برخی از
51
02:09 —