در این مطلب، ویدئو افزودن بافت سه بعدی در SOLIDWORKS با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:02:25
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
01 =>03
[موسیقی]
2
03 =>04
3
04 =>06
خوش آمدید دوشنبه به چت با تعقیب و گریز در اینجا نکته بعدی شماست،
4
06 =>07
5
07 =>09
بنابراین ما به چند روش نگاه کردیم تا قطعات را طوری جلوه دهیم
6
09 =>10
که بافتی دارند، اما این
7
10 =>12
واقعاً تمام چیزی است
8
12 =>13
که قطعات در واقع هیچ
9
13 =>15
ویژگی فیزیکی ندارند که باعث تغییر
10
15 =>17
آنها شود. هندسه به این شکل باشد،
11
17 =>19
بنابراین اگر بخواهیم بگوییم قطعات پرینت
12
19 =>21
سه بعدی هنوز هم صاف
13
21 =>23
خواهند بود، راهی برای چاپ
14
23 =>25
چیزهایی مانند خنجر کردن یا سایر جلوه های سطحی خواهیم دید،
15
25 =>27
16
27 =>29
من این قسمت را یک قطعه دسته دارم
17
29 =>31
که شکافته شده است. در نیمی از
18
31 =>33
آن نیز دارای چند خط تقسیم شده است که به نوعی
19
33 =>35
آن را به بخشهای مختلف تقسیم میکند،
20
35 =>36
یکی از مواردی که میخواهیم یک
21
36 =>40
بافت فیزیکی برای افزودن چسبندگی بیشتر داشته
22
40 =>41
باشیم، اساساً با
23
41 =>44
همان فرآیند اعمال هر ظاهری
24
44 =>46
که میتوانید تقریباً از هر ظاهری استفاده کنید شروع میشود. ظاهری برای
25
46 =>49
ایجاد یک بافت سه بعدی به نام آن وجود دارد،
26
49 =>51
اما این مواردی که من از آنها استفاده خواهم کرد به
27
51 =>54
طور خاص برای آن ایجاد و بهینه شده اند،
28
54 =>56
بگذارید فقط یکی را بگیریم و آن را اعمال کنیم و
29
56 =>58
مطمئن شویم که فقط روی صورت است که می
30
58 =>01:01
خواهیم بافت را
31
01:01 =>01:02
روی آن قرار دهیم. بافت به
32
01:02 =>01:04
این اندازه بزرگ باشد، بنابراین من میخواهم به
33
01:04 =>01:06
ظاهر بیایم و بافتی را که به تازگی اعمال کردهایم ویرایش
34
01:06 =>01:07
35
01:07 =>01:08
کنم، فقط یکی از این گوشهها را میگیرم و پس از روشن
36
01:08 =>01:13
شدن آن را کمی کوچکتر
37
01:13 =>01:15
میکنم و میتوانیم به سمت جامد خود برویم.
38
01:15 =>01:16
پوشه bodys
39
01:16 =>01:19
و روی بدنه مورد نظر کلیک راست کنید،
40
01:19 =>01:19
گزینهای
41
01:19 =>01:23
برای بافتهای سه بعدی وجود دارد که
42
01:23 =>01:25
روی کل بدن اعمال میشود، اما از آنجایی که بافت
43
01:25 =>01:27
فقط روی صورت اعمال میشود که میخواهیم
44
01:27 =>01:28
خوب است،
45
01:28 =>01:30
میخواهیم این کادر را علامت بزنیم تا به آن بگوییم که
46
01:30 =>01:32
از آن استفاده کند. بافت
47
01:32 =>01:34
ما میتوانیم ارتفاع محصول نهایی را با این کار معکوس کنیم،
48
01:34 =>01:36
49
01:36 =>01:38
اما انجام این کار در واقع به
50
01:38 =>01:39
قسمتی که وجود دارد بریده
51
01:39 =>01:40
نمیشود، فقط تغییر میکند که کدام رنگ
52
01:40 =>01:43
بالا میرود.
53
01:43 =>01:45
اصلاح بافت اساساً
54
01:45 =>01:47
اندازه مش شما را کنترل میکند، درصد بالاتر به
55
01:47 =>01:48
طور کلی نتایج بهتری به شما میدهد.
56
01:48 =>01:53
اما با تأثیر قابل توجهی در عملکرد
57
01:53 –