در این مطلب، ویدئو ایجاد منحنی زنگ در متلب با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:39
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
اکنون که اصول متلب را مرور کردیم،
2
02 =>03
بیایید یک مثال برای
3
03 =>05
کنار هم قرار دادن قطعات انجام دهیم، هدف از این
4
05 =>08
تمرین کشف روش های مختلفی است که
5
08 =>10
می توانیم داده ها را رسم کنیم، این تابع به نام
6
10 =>12
تابع چگالی احتمال نامیده می شود،
7
12 =>14
در غیر این صورت منحنی زنگی نامیده می شود.
8
14 =>16
که pdf تابعی از
9
16 =>18
متغیری به نام z است،
10
18 =>20
بیایید آن را در متلب رسم کنیم، در
11
20 =>22
اینجا ما در اسکریپت اسکلتی هستیم
12
22 =>24
که در توضیحات ارائه کردهام، ما
13
24 =>26
در خط پنج دستورات خانهداری داریم، من
14
26 =>28
این را دوست دارم زیرا باعث میشود با یک تمیز شروع کنم.
15
28 =>30
slate دستور clear
16
30 =>33
تمام متغیرهای موجود
17
33 =>35
را حذف میکند، دستور clc پنجره فرمان را حذف میکند،
18
35 =>36
19
36 =>38
دستور بستن همه تمام
20
38 =>40
شکلهای در حال حاضر باز را میبندد،
21
40 =>42
بخش a مشکل از ما میخواهد از
22
42 =>45
علامت دو نقطه برای ساخت بردار z استفاده کنیم،
23
45 =>47
میگوید که z از 6 تا 6 در محدوده منفی است
24
47 =>50
. مراحل 3. نحو بسیار
25
50 =>53
ساده است.
26
01:02 =>01:05
من چهار متغیر ایجاد کردم.
27
01:05 =>01:08
28
01:08 =>01:11
29
01:11 =>01:13
30
01:13 =>01:15
ally من بردار z را از طریق
31
01:15 =>01:17
علامت دو نقطه می سازم،
32
01:17 =>01:19
توجه داشته باشید که هیچ
33
01:19 =>01:21
مقدار عددی را در خط 11 کدگذاری نکردم.
34
01:21 =>01:23
ما این کار را انجام می دهیم زیرا گاهی اوقات
35
01:23 =>01:27
مقادیر z شروع dz و یا z end ممکن است تغییر کنند در
36
01:27 =>01:29
واقع متغیر dz بعدا تغییر خواهد کرد.
37
01:29 =>01:30
در
38
01:30 =>01:32
صورتی که کدگذاری سختی داشته باشیم، باید
39
01:32 =>01:34
هر بار که چیزی تغییر میکند این را تغییر دهیم، اما
40
01:34 =>01:36
اختصاص دادن بخشهای بردار به
41
01:36 =>01:38
متغیرهای جداگانه به ما امکان میدهد
42
01:38 =>01:40
43
01:40 =>01:43
فقط در مواقع ضروری تغییر ایجاد کنیم، به عنوان مثال اگر z شروع به تغییر کند، من فقط
44
01:43 =>01:46
باید خط 8 را تغییر دهم. شروع z با کد سخت
45
01:46 =>01:48
من باید هر
46
01:48 =>01:50
بار که متغیر z start در کد ظاهر می شود آن را تغییر دهم،
47
01:50 =>01:51
48
01:51 =>01:53
این واقعاً برای این
49
01:53 =>01:54
مثال مشکلی نیست، اما
50
01:54 =>01:57
بعداً در این دوره بسیار مشکل ساز خواهد شد
51
01:57 =>01:58
، همیشه خوب است که شروع به ایجاد عادت های خوب کنید.
52
01:58 =>02:00
در ابتدا
53
02:00 =>02:02
بیایید نگاهی دقیقتر به متغیر z
54
02:02 =>02:03
55
02:03 =>02:06
بیندازیم که با افزایش منفی 6 با 3 شروع میکنیم
56
02:06 =>02:09
و به 6 ختم میکنیم. میتوانیم روی
57
02:09 =>02:11
این متغیر در فضای کاری
58
02:11 =>02:14
دوبار کلیک کنیم و ببینید z همه اعداد صحیح را خواهد د