در این مطلب، ویدئو بافت های سه بعدی SOLIDWORKS 2019 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:34
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
سلام به همه من شالو هستم از
2
03 =>05
گروه تکنسین محصول اول از همه
3
05 =>08
می خواهم از شما برای شرکت
4
08 =>11
در برنامه آزمایش بتا در این ویدیو تشکر کنم.
5
11 =>14
6
14 =>17
7
17 =>20
برای افزودن یک
8
20 =>23
تکرار تصادفی یا آرایهای از
9
23 =>25
الگوهای سه بعدی به
10
25 =>28
سرویس مدل خود، مانند اینکه ضربههای ما را تحمیل کند، اما
11
28 =>31
این میتواند برای استراتژیهای مدلسازی کلاسیک CAD بسیار چالش برانگیز
12
31 =>34
باشد، برخی از
13
34 =>37
آثار در سال 2019 ویژگیای به نام
14
37 =>41
بافت سهبعدی برای حل این مشکل
15
41 =>44
اساساً هر نوع معرفی کردند. تصاویر با
16
44 =>47
نگاشت متنی را می توان برای بافت سه بعدی استفاده کرد،
17
47 =>50
اما تصاویر همیک grisco
18
50 =>53
ترجیح داده می شوند در اینجا چند مثال وجود دارد تا
19
53 =>56
به شما یک ایده اساسی ارائه دهد که چگونه
20
56 =>59
بافت سه بعدی حاصل مانند
21
59 =>01:02
نشان دادن در این عکس
22
01:02 =>01:04
شیب رنگ شامل سختی فیزیکی است.
23
01:04 =>01:07
اطلاعات رنگ سفید به این معنی است که این
24
01:07 =>01:10
ناحیه دارای حداکثر ارتفاع از
25
01:10 =>01:13
سطح مدل است و رنگ سیاه به این معنی است که
26
01:13 =>01:16
این ناحیه دارای ارتفاع صفر است.
27
01:16 =>01:19
سطح مدل
28
01:19 =>01:22
برای ایجاد یک بافت سه بعدی ابتدا یک
29
01:22 =>01:26
تصویر hi map در مقیاس خاکستری را روی
30
01:26 =>01:30
سطح یک مدل اعمال کنید، سپس تصویر را به عنوان
31
01:30 =>01:33
ظاهر متنی برای تغذیه سرویس
32
01:33 =>01:34
به صورت دلخواه نقشه برداری کنید.
33
01:34 =>01:36
مشاهده را در
34
01:36 =>01:38
مدیر پروژه با بافت شیرین ویرایش کنید تا یک بافت سه بعدی
35
01:38 =>01:41
با شکل دقیق و سطح صاف
36
01:41 =>01:46
در نهایت بافت سه بعدی را به عنوان یک
37
01:46 =>01:49
بدنه گرافیکی ذخیره می کند. بافت سه بعدی در یک کار جامد
38
01:49 =>01:51
زمانی بسیار مفید است که می خواهید
39
01:51 =>01:54
یک آرایه تکراری یا تصادفی از
40
01:54 =>01:58
ویژگی های سه بعدی هندسی را در مدل خود ایجاد کنید.
41
01:58 =>02:00
به شما نشان می دهد که چگونه از
42
02:00 =>02:03
گزینه های اولیه برای بافت های
43
02:03 =>02:05
سه بعدی با اضافه کردن گروهی از الگوی بافت سه بعدی
44
02:05 =>02:09
به مدل آنها استفاده کنید، در
45
02:09 =>02:11
اینجا یک مدل کلاسیک SolidWorks
46
02:11 =>02:15
با پنج سطح مستقیم و یک
47
02:15 =>02:17
سرویس انحنا دارم که
48
02:17 =>02:20
برای سطح انحنای جالب خواهد بود. یک
49
02:20 =>02:24
الگوی برنجی بافت سه بعدی داشته باشید و بافت سه بعدی
50
02:24 =>02:28
به ما کمک می کند تا این کار را انجام دهیم
51
02:29 =>02:32
تا ما را واقعاً فنی کند، ابتدا
52
02:32 =>02:35
یک تصویر نقشه دستی در مقیاس خاکستری
53
02:35 =>02:38
روی سطح مدل اعمال می کنم. به سادگی
54
02:38 =>02:40
تصویر مقیاس خاکستری را به سرویس انحنا بکشید،
55
02:40 =>02:44
من
56
02:44 =>02:48
در این مثال