در این مطلب، ویدئو با Rhino.Inside.Revit عناصر Native Revit ایجاد کنید با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:13:24
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
اوه به ویدیوی دیگری در مورد
2
03 =>06
ایجاد عناصر در راینو در داخل revit
3
06 =>08
خوش آمدید اوه در این مورد ما قصد داریم به
4
08 =>11
روش های ایجاد عناصر بومی revit
5
11 =>14
با استفاده از راینو و ملخ نگاه کنیم، دلیل
6
14 =>17
اینکه این بسیار مهم است این است که
7
17 =>18
عناصر بومی
8
18 =>21
تمایل دارند
9
21 =>23
در درازمدت از نظر
10
23 =>24
پروژهها در طرح
11
24 =>28
bim بهترین کار را در revit انجام دهید. راههای زیادی برای کنترل گرافیکی افراد وجود دارد.
12
28 =>29
13
29 =>32
14
32 =>34
15
34 =>35
16
35 =>38
و همچنین میتوانند
17
38 =>41
چون توسط revit هدایت میشوند،
18
41 =>43
بسیاری از این پارامترها میتوانند
19
43 =>47
بر اساس اندازه واقعی اشیا پویا باشند،
20
47 =>49
چیز دیگری که خوب است این است که عناصر بومی
21
49 =>50
22
50 =>53
اغلب قابل ویرایش هستند، باید بگویم که
23
53 =>55
میتوان با استفاده از revit ویرایش کرد.
24
55 =>57
بعد از اینکه ارتباط آنها با راینو قطع شد
25
57 =>58
26
58 =>01:01
و ابعاد را می توان به آنها وصل کرد
27
01:01 =>01:01
و آنها می توانند
28
01:01 =>01:04
اشیاء دیگر را به درستی میزبانی کنند و
29
01:04 =>01:07
بارها کاربران پایین دست ممکن
30
01:07 =>01:08
است حتی متوجه نشوند
31
01:08 =>01:10
که این عناصر ent ها در
32
01:10 =>01:11
کرگدن و ملخ ایجاد شده اند و این همیشه
33
01:11 =>01:13
یک چیز خوب
34
01:13 =>01:16
است از نظر انتقال آرام
35
01:16 =>01:17
پروژه
36
01:17 =>01:19
به جزئیات بیشتر و بیشتر به
37
01:19 =>01:22
مجموعه های طراحی و چیزهایی از این قبیل،
38
01:22 =>01:25
بنابراین بیایید نگاهی به این پروژه بیندازیم
39
01:25 =>01:26
و
40
01:26 =>01:28
ببینیم چه چیزی به نظر می رسد آنچه ما در
41
01:28 =>01:29
اینجا داریم
42
01:29 =>01:32
یک مدل کرگدن است
43
01:32 =>01:36
و شما اینجا خواهید دید که
44
01:36 =>01:37
این یک ساختمان است، ساختمان مرکزی همان
45
01:37 =>01:39
چیزی است که ما قرار است روی آن
46
01:39 =>01:40
کمی کار کنیم.
47
01:40 =>01:42
48
01:42 =>01:44
طبقات اینجا یک مسیر پیاده روی در جلو
49
01:44 =>01:47
با تعدادی ستون دارد که هنوز نمی توانید آنها را ببینید،
50
01:47 =>01:49
یکی از چیزهایی که باید درک کنید این است که وقتی
51
01:49 =>01:51
52
01:51 =>01:54
چندین بار عناصر بومی revit ایجاد می کنید، نمی
53
01:54 =>01:55
خواهید تمام هندسه کرگدن را در نظر
54
01:55 =>01:56
بگیرید. فقط یک
55
01:56 =>01:59
تکه از هندسه کرگدن را می گیریم تا
56
01:59 =>02:02
هر جزء را در revit وارد
57
02:02 =>02:04
کنیم و آن اشیا را ایجاد می کنیم
58
02:04 =>02:06
و بنابراین کمی برنامه ریزی لازم است
59
02:06 =>02:09
تا بفهمیم revit چه می خواهد
60
02:09 =>02:10
و بسیاری اوقات
61
02:10 =>02:12
فقط بخشی را استخراج می کنی o اگر هندسه
62
00