در این مطلب، ویدئو تاثیر تکراری دو شی – آموزش آباکوس با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:19:27
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
19 =>20
در ویدیوی امروز ما یک
2
20 =>21
3
21 =>25
تجزیه و تحلیل ضربه تکراری انجام می دهیم که در آن
4
25 =>27
یک شی اساساً به طور
5
27 =>29
مکرر بر روی دیوار یا هر جسم دیگری ضربه می زند
6
29 =>33
و
7
33 =>35
خواهیم دید که همانطور که در این مورد می بینید چگونه به نظر می رسد،
8
35 =>38
9
43 =>45
بنابراین این چیزی است که من می خواهم انجام دهم.
10
45 =>47
امروز را در این ویدیوی کوتاه به شما نشان می دهم، بنابراین من می خواهم
11
47 =>47
12
47 =>50
ابتدا توپ را دوباره ایجاد کنم،
13
50 =>52
همه چیز را به صورت 2 بعدی می سازم، بنابراین می بینید
14
52 =>54
که من یک دیوار دو بعدی می سازم که قابل تغییر شکل است،
15
54 =>57
بنابراین آن را به عنوان یک ماده الاستیک
16
57 =>59
درست می کنم، فقط یک مستطیل است. در این مورد مجدداً
17
59 =>01:01
اگر جزئیات بیشتری در مورد همه این
18
01:01 =>01:02
موارد می خواهید، می توانید به سخنرانی های من برگردید
19
01:02 =>01:04
20
01:04 =>01:06
و این که
21
01:06 =>01:07
در بالا در اینجا پیشنهاد شده است،
22
01:07 =>01:11
بنابراین من یک دیوار ایجاد کردم اکنون می
23
01:11 =>01:12
خواهم یک شی ایجاد کنم. باز هم من
24
01:12 =>01:14
فقط هر شی دلخواه را
25
01:14 =>01:17
بسته به مشکل شما می سازم که چگونه می
26
01:17 =>01:18
توانید اشیاء و هندسه های خود را تعریف
27
01:18 =>01:20
28
01:20 =>01:21
کنید تنها گزینه ای که
29
01:21 =>01:24
در اینجا یاد خواهید گرفت و جدید خواهد بود این است
30
01:24 =>01:27
که چگونه می توانید تأثیر تکراری
31
01:27 =>01:29
یک شی بر روی شی دیگر داشته باشید. شی تا
32
01:29 =>01:30
بتواند چکش بزند یک
33
01:30 =>01:32
دیوار یا یک کف یا شما در حال
34
01:32 =>01:34
آهنگری هستید که می تواند مانند
35
01:34 =>01:37
ضربه زدن به آن بارها و بارها باشد،
36
01:37 =>01:39
بنابراین اساساً این نوع کاربرد است،
37
01:39 =>01:41
بنابراین من یک
38
01:41 =>01:42
چیزی شبیه چکش می سازم که
39
01:42 =>01:44
وقتی این کار را انجام دادم چیزی شبیه به این می شود
40
01:44 =>01:47
. فقط یک
41
01:47 =>01:49
ثانیه ایجاد کنید، ابتدا یک طرح ایجاد میکنم و سپس
42
01:49 =>01:51
آن را مطابق با هندسه آن ایجاد میکنم، بنابراین
43
01:51 =>01:53
این کاری است که من در اینجا انجام دادهام، اکنون کاری که میخواهم
44
01:53 =>01:55
انجام دهم این است که به سراغ
45
01:55 =>01:56
ماژول
46
01:56 =>01:58
یا ویژگیهای مواد میروم. ماژول و من
47
01:58 =>02:00
خواص مواد را برای هر یک از آنها تعریف
48
02:00 =>02:01
می کنم
49
02:01 =>02:09
همانطور که معمولاً انجام می دهم
50
02:11 =>02:13
بنابراین بیایید ابتدا
51
02:13 =>02:14
خصوصیات متریال را برای
52
02:14 =>02:17
دیوار تعریف کنیم در این مورد ما با توضیح واضح شروع می کنیم
53
02:17 =>02:18
همانطور
54
02:18 =>02:20
که در ابتدا گفتم بنابراین من می روم برای اینکه من باید
55
02:20 =>02:22
چگالی را تعریف کنم، من از چگالی فولاد استفاده می کنم،
56
02:22 =>02:23
بنابراین فرض می