در این مطلب، ویدئو تبدیلهای هندسی در Matlab با استفاده از مختصات همگن. با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:29
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
01 =>03
سلام به
2
03 =>06
مجموعه لوکیشن هانسون گریفین در آموزش های متلب در
3
06 =>07
یوتیوب خوش آمدید
4
07 =>09
امروز ما
5
09 =>10
معادلات همگن و چقدر در این
6
10 =>12
مختصات را بررسی خواهیم کرد و فقط می گوییم
7
12 =>16
که من نقاشی می کنم نیست، مال من نیست،
8
16 =>19
متعلق به مایک در گرافیک متلب است
9
19 =>20
و در دسترس است این سایت
10
20 =>22
من کدم را گرفتم
11
22 =>25
و چند نظر اضافه کردم و
12
25 =>28
امیدوارم بین وبلاگ مایک در
13
28 =>29
اینجا
14
29 =>31
به تنهایی بتوانیم کمی بهتر توضیح دهیم
15
31 =>34
16
35 =>39
تا شما کد را در اینجا داشته باشید
17
40 =>42
و فقط از قبل بگوییم
18
42 =>45
19
45 =>47
گرافیک سمت راست وجود ندارد. دقیقاً
20
47 =>48
با کد درست مطابقت ندارد،
21
48 =>52
بنابراین بیایید اینجا کمی به پایین اسکرول کنیم تا
22
53 =>55
همه چیز بسیار ساده تر باشد منظور من از
23
55 =>57
چیزهایی است که گرافیک کامپیوتری
24
57 =>01:00
با استفاده از مختصات همگن بسیار ساده تر است،
25
01:00 =>01:02
به خصوص ترجمه، شما می توانید
26
01:02 =>01:04
چرخش و مقیاس را
27
01:04 =>01:07
با استفاده از مختصات غیر همگن
28
01:07 =>01:09
انجام دهید، اما می توانید انجام دهید. ترجمه هم همینطور اما
29
01:09 =>01:13
خیلی قدیمی است، اما واقعاً اگر کاری انجام
30
01:13 =>01:15
می دهید، چیزهای مناسبی می دانید،
31
01:15 =>01:17
متاسفم برای مکث جزئی
32
01:17 =>01:19
، مختصات همگن راهی است
33
01:19 =>01:22
که می توانید انجام دهید
34
01:22 =>01:24
و یک چیز دیگری وجود دارد. کمی
35
01:24 =>01:26
از ویکیپدیا وجود دارد،
36
01:26 =>01:30
فقط به اینجا بروید کمی
37
01:31 =>01:34
آنجا را ببینید سواری بیسیم همگن طیف
38
01:34 =>01:36
وسیعی از برنامههای کاربردی گرافیک
39
01:36 =>01:38
کامپیوتری دید کامپیوتری سه بعدی
40
01:38 =>01:41
و تبدیل تصویری، بنابراین
41
01:41 =>01:43
چه یک دانشمند زمینفضایی باشید و چه در حال
42
01:43 =>01:46
انجام cgi
43
01:46 =>01:49
در هر نقطهای بین این دو نقطه افراطی
44
01:49 =>01:53
، همگن است. مختصات
45
01:54 =>01:54
46
01:54 =>01:58
را مثل قبل مرتب می کنیم و g را حذف می کنیم و می گوید
47
01:58 =>02:00
گرافیک matlab فعلی را آزاد کنید،
48
02:00 =>02:03
49
02:04 =>02:07
دو ردیف اول
50
02:07 =>02:09
نقاط داده
51
02:09 =>02:11
و سپس ردیف سوم هستند تا
52
02:11 =>02:15
همه چیز در فرمت همگن باشد.
53
02:15 =>02:17
حد معکوس x و y
54
02:17 =>02:20
نمودار منهای چهار است. به اضافه چهار
55
02:20 =>02:23
منهای چهار به به علاوه چهار
56
02:23 =>02:26
و آن رنگ وجود دارد
57
02:26 =>02:29
سی درصد قرمز هفتاد و پنج درصد
58
02:29 =>02:32
سبز و نود و سه درصد آبی
59
02:32 =>02:35
رنگ آبی را در سمت راست به ما می دهد
60
02:35 =>02:37
و من فقط داده ها را در آنجا رسم کردم اکنون
61
02:37 =>02:40
این را