در این مطلب، ویدئو تجزیه و تحلیل تحمل با Autodesk Inventor (وبینار) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:30:23
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
01 =>15
[موسیقی]
2
17 =>21
نام من جیم سواین است و اکنون در
3
21 =>27
مورد تجزیه و تحلیل تحمل صحبت
4
27 =>29
خواهیم کرد، چیزی که می خواهم مردم از آن آگاه باشند این است
5
29 =>31
که آنها در واقع دو مجموعه از ابزارها در
6
31 =>34
Inventor هستند، یکی یک دستیار طراحی
7
34 =>36
است، یک ماشین حساب تحمل در
8
36 =>38
مخترع وجود دارد. مدتی است که آنجا بودهام،
9
38 =>41
نگاهی ساده به
10
41 =>44
چیزهای دستهآپ است، در
11
44 =>47
واقع تمرکز وبینار امروزی نیست،
12
47 =>49
اما اگر سؤالی
13
49 =>52
در مورد آن وجود ندارد، میتوانید آنها را در پایان وارد کنید.
14
52 =>53
میتوانیم نگاهی گذرا به آن بیندازیم،
15
53 =>55
اما ما در مورد آن صحبت میکنیم
16
55 =>57
17
57 =>01:00
این است که تجزیه و تحلیل تلورانس از طریق محیطها وارد میشود،
18
01:00 =>01:03
نه از طریق منطقه طراحی در داخل
19
01:03 =>01:06
آن، و به شما کمک میکند
20
01:06 =>01:10
تا عناصر تولید طراحی خود را
21
01:10 =>01:13
قبل از شروع به تولید تمیز
22
01:13 =>01:17
کنید. این یکی از مواردی است که ما امروز روی آن تمرکز می کنیم
23
01:17 =>01:22
برخی از نکات کلیدی برای درک
24
01:22 =>01:24
این موضوع.
25
01:24 =>01:27
26
01:27 =>01:31
27
01:31 =>01:33
و در جایی
28
01:33 =>01:35
که قبل از نهایی کردن طرح خود انجام نمی دهید،
29
01:35 =>01:38
مطمئناً می توان از آن در هر نقطه استفاده کرد،
30
01:38 =>01:41
اما
31
01:41 =>01:44
با اعمال زودهنگام آن و
32
01:44 =>01:46
بررسی طرح های خود و اصلاح موارد
33
01:46 =>01:49
و رسیدن به کارآمدترین، بهترین نتیجه را خواهید داشت.
34
01:49 =>01:53
موثرترین طرحی را که می توانید طراحی کنید، این یک تحلیل 1 بعدی است
35
01:53 =>01:56
به این معنی که شما در
36
01:56 =>02:00
حال انجام یک طراحی خطی هستید، یک زنجیره تحمل را
37
02:00 =>02:04
از طریق یک حلقه واحد تنظیم می کنید و
38
02:04 =>02:06
اطلاعاتی
39
02:06 =>02:08
را در این مسیرها بررسی
40
02:08 =>02:10
می کند، اگر نرم افزار به شما اطلاع می دهد. می بیند که
41
02:10 =>02:12
افکت هایی از جهات دیگر وارد می شوند،
42
02:12 =>02:14
اما شما اطلاعاتی را
43
02:14 =>02:18
در یک جهت دریافت خواهید کرد و منظور من از
44
02:18 =>02:19
آن مشخص خواهد شد که آن را روی
45
02:19 =>02:24
صفحه نمایش می دهم، می توانید تجزیه و
46
02:24 =>02:28
تحلیل دیگری را برای جهت های دیگر تنظیم کنید تا بتوانید می توانید بروید
47
02:28 =>02:30
و به جهات مختلفی که در طراحی شما وارد می شوند نگاهی بیندازید،
48
02:30 =>02:32
49
02:32 =>02:35
اما یک تحلیل واحد
50
02:35 =>02:39
از یک جهت به آن نگاه می کند، می توانید
51
02:39 =>02:40
از نرم افزار بخواهید از
52
02:40 =>02:43
طریق محدودیت ها و اتصالاتی که در آن دارید نگاهی بیندازد
53
02:43 =>02:46
. تنظیمات خود را، اما نیازی به
54
02:46 =>02:48
نرم افزار ندارید، می توانید بروید و به دنبال
55
02:48 =>02:51
گوشت بین چهره ها بگردید و محدودیت هایی را وارد کنید،
56
02:51 =>02:54
اما