در این مطلب، ویدئو ترسیم لایه های شی در قالب های 3 بعدی Civil با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:58:26
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
07 =>08
اسم من کیل گرووز است،
2
08 =>12
من یک متخصص فنی با atg هستم، من
3
12 =>13
همچنین
4
13 =>16
یک سال و نیم است که با atg کار می
5
16 =>17
6
17 =>20
کنم، اکنون در دو سال خود هستم و
7
20 =>21
قبل از آن من سه سال دیگر
8
21 =>23
ارزش دارم. تجربه طراحی
9
23 =>26
در پسماندهای جامد و همچنین
10
26 =>28
طراحی سایت مسکونی و تجاری
11
28 =>29
و امروز ما در
12
29 =>32
مورد ترسیم لایه های شی
13
32 =>35
در داخل قالب های 3 بعدی مدنی صحبت خواهیم کرد و به عنوان بخشی از
14
35 =>36
این موضوع
15
36 =>36
16
36 =>40
، ارتباط بین
17
40 =>43
سبک های لایه ها و سبک ها را درک خواهیم کرد. اشیاء civil 3d
18
43 =>46
بنابراین بسیاری از جزئیات امروز
19
46 =>48
بیشتر به سمت یک
20
48 =>50
مدیر cad در مورد چگونگی حل این مشکلات متمرکز می شود،
21
50 =>52
اما اگر
22
52 =>54
کاربر هستید و همیشه می خواستید
23
54 =>55
بدانید که چرا همه چیز درست است. که
24
55 =>57
آنها به نظر میرسند
25
57 =>58
که ما امروز وارد آن خواهیم شد و
26
58 =>01:01
بنابراین میخواستیم آن مقدمه سریع را ارائه دهیم تا
27
01:01 =>01:02
هر کسی که
28
01:02 =>01:04
در قسمت پشتی civil 3d فوقالعاده سنگین
29
01:04 =>01:05
30
01:05 =>01:06
31
01:06 =>01:08
نیست، اطلاعات جدید زیادی در اختیار داشته باشد، اما امیدواریم همه ما بتوانیم به
32
01:08 =>01:10
عقب و نگه داشتن
33
01:10 =>01:12
تا با t مشکلی که
34
01:12 =>01:14
ما در حال تلاش برای
35
01:14 =>01:17
حل آن هستیم چیست واقعاً این واقعیت است که شما یا
36
01:17 =>01:17
37
01:17 =>01:19
کاربرانتان از جستجوی اطراف خسته شده اید تا
38
01:19 =>01:21
بفهمید چرا یک شی 3 بعدی خاص
39
01:21 =>01:23
به درستی نمایش داده نمی شود. شما سعی می کنید
40
01:23 =>01:25
آن را ثابت کنید
41
01:25 =>01:27
و هنوز وجود دارد و در پایان پروژه شما
42
01:27 =>01:28
آنچه را که می خواهید انجام نمی دهد،
43
01:28 =>01:29
ممکن است
44
01:29 =>01:31
متوجه شوید که لیست بسیار طولانی
45
01:31 =>01:32
از لایه ها دارید
46
01:32 =>01:34
که با
47
01:34 =>01:35
نام شی ای که
48
01:35 =>01:38
در یک مقطع زمانی ایجاد شده است ارتباط دارد. و تا آنجایی که به
49
01:38 =>01:40
استایل و چیزها مربوط
50
01:40 =>01:42
می شود، ممکن است تعداد زیادی سبک در قالب خود داشته
51
01:42 =>01:43
باشید و ممکن است از
52
01:43 =>01:44
خودتان بپرسید که آیا
53
01:44 =>01:48
همه آنها باید وجود داشته باشند یا نه و
54
01:48 =>01:49
چیزی که من امروز با شما در مورد آن صحبت خواهم
55
01:49 =>01:51
کرد حل این مشکل است. با
56
01:51 =>01:53
بررسی رویکرد آنها که الگوی شما
57
01:53 =>01:54
58
01:54 =>01:57
برای استفاده از سبکهای 3d civil و
59
01:57 =>01:58
60
01:58 =>02:01
تنظیمات لایه شیء ترسیمی استفاده میکند، اینها نحوه تخصیص
61
02:01 =>02:02
اشیاء سه بعدی