در این مطلب، ویدئو تمیز کردن پس از فرآیند و استخراج تصویر با کیفیت بالا از ABAQUS Viewer با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:16:07
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
سلام بچه ها امیدوارم حالتون خوب باشه و
2
03 =>04
3
04 =>08
حالتون عالی باشه امروز میخوام یه ویدیو در
4
08 =>11
مورد پردازش پست بزارم پس پاک کردن
5
11 =>12
داده های پردازش پست
6
12 =>16
در فایل odb در چرتکه یک
7
16 =>17
نسخه رابط کاربری گرافیکی
8
17 =>20
و استخراج ارقام با کیفیت بالا
9
20 =>21
از اون
10
21 =>23
به طوری که می توانیم مستقیماً از آنها در
11
23 =>25
گزارش ها یا در ارائه ها استفاده کنیم
12
25 =>28
و مهمتر از همه در مقالات تحقیقاتی
13
28 =>31
اگر بخواهیم آنها را ارائه
14
32 =>34
کنیم متوجه می شوم که بسیار مهم و
15
34 =>35
کاملاً حیاتی
16
35 =>37
است که چندین بخش به آن مرتبط است
17
37 =>38
و من با انجام آن آن را یاد گرفتم.
18
38 =>42
بارها و بارها و با
19
42 =>45
رد شدن
20
45 =>49
مکرر یا دریافت بازخورد از افراد مبنی بر
21
49 =>49
اینکه به
22
49 =>52
چیزهای خاصی در تصاویر نیاز دارند و
23
52 =>53
در نهایت متوجه شدم
24
53 =>55
که آنها به چه چیزی نیاز دارند و چگونه
25
55 =>57
آن تصاویر
26
57 =>01:00
یا تصاویر را از چرتکه استخراج کنم و ما امروز این کار را انجام خواهیم داد
27
01:00 =>01:02
28
01:02 =>01:05
پس نادیده بگیرید چه مدل شبیه سازی
29
01:05 =>01:06
ساخته ام و
30
01:06 =>01:08
چه نتایجی وجود دارد، ما فقط
31
01:08 =>01:09
روی
32
01:09 =>01:11
تمیز کردن داده های پس از فرآیند و
33
01:11 =>01:14
استخراج ارقام با کیفیت بالا تمرکز
34
01:14 =>01:15
خواهیم کرد. اگر به این تجسم
35
01:15 =>01:16
36
01:16 =>01:20
[موسیقی] نگاه
37
01:20 =>01:23
کنید، من مدل خود را دارم
38
01:23 =>01:27
که در آن یک نمونه وجود دارد و یک پانچ
39
01:27 =>01:30
نمونه را تغییر شکل داده است و در
40
01:30 =>01:32
نهایت پانچ خودش را تغییر شکل داده است
41
01:32 =>01:36
و این پایه um
42
01:36 =>01:37
در شبیه سازی وجود دارد و وقتی به اطراف نگاه می کنیم،
43
01:37 =>01:39
سپس
44
01:39 =>01:43
ما افسانه خود را با Uh با مقیاس و
45
01:43 =>01:45
کدهای رنگی داریم
46
01:45 =>01:48
آه در زیر می دانیم که این قاب در چه مرحله
47
01:48 =>01:50
ای است و چندین
48
01:50 =>01:53
اطلاعات دیگر از ضریب مقیاس تغییر شکل
49
01:53 =>01:55
و سپس ما همچنین اطلاعاتی در
50
01:55 =>01:57
مورد زمان و تاریخ و
51
01:57 =>02:00
نسخه باکوس داریم و چه چیز دیگری
52
02:00 =>02:03
پس ما نیز یک قاب مرجع بنابراین x
53
02:03 =>02:04
y
54
02:04 =>02:04
و z
55
02:04 =>02:07
[Music]
56
02:07 =>02:10
و ما همچنین یک دسترسی چرخشی یا
57
02:10 =>02:11
چیزی شبیه به آن
58
02:11 =>02:15
um داریم که از آن استفاده می کنیم
59
02:15 =>02:18
و اکنون um در ابتدا um
60
02:18 =>02:21
اگر بخواهم چند عکس مفید
61
02:21 =>02:22
از آن بگیرم بنابراین اساساً همیشه
62
02:22 =>02:23
63
02:23 =>02:26
بخشی را انتخا