در این مطلب، ویدئو تولید سطوح پایه Revit با استفاده از Dynamo با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:13:37
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
سلام به همه خوش آمدید به یک نمایش دیگر برای
2
03 =>06
نمایش فیلم، نام
3
06 =>08
من Mitchell parsonage است.
4
08 =>10
5
10 =>12
6
12 =>15
7
15 =>19
8
19 =>23
9
23 =>26
این یک روش بسیار منعطف
10
26 =>29
برای ایجاد فرم ها و همچنین
11
29 =>32
تنظیم آن فرم ها است، بنابراین ما فقط می خواهیم
12
32 =>35
با
13
35 =>37
استفاده از چهار نقطه و دو خط یک سطح بسیار اساسی ایجاد کنیم تا به
14
37 =>39
شما نشان دهیم که واقعا چقدر آسان
15
39 =>42
ایجاد می شود. و تنظیم آن نیز چقدر آسان است،
16
42 =>42
17
42 =>44
بنابراین من
18
44 =>46
میخواهم یک کاردستی جدید راهاندازی کنم،
19
46 =>48
بنابراین
20
48 =>50
هیچ بسته یا گره سفارشی وجود ندارد و
21
50 =>53
همه چیز خواهد بود هر کسی که
22
53 =>55
دینامو داشته باشد به آن دسترسی دارد، بنابراین هیچ
23
55 =>58
نیاز خاصی در اینجا وجود ندارد،
24
58 =>01:00
بنابراین دو راه اساسی
25
01:00 =>01:02
وجود دارد که هندسه بازی را از دینامیت
26
01:02 =>01:06
به پرچ تبدیل کنم، حتی می توانم از یک گره پر بودن
27
01:06 =>01:10
در اینجا استفاده کنم، جایی که مقداری s دریافت کنم.
28
01:10 =>01:12
خطوط مدل ome با پرچ و من
29
01:12 =>01:14
میتوانم از آن برای ایجاد اطلاعاتم استفاده کنم،
30
01:14 =>01:16
اما کاری که میخواهم انجام دهم این است که
31
01:16 =>01:17
میخواهم تمام
32
01:17 =>01:21
دینامو را بهعنوان یک فایل SAT صادر کنم که ترجیح میدهم
33
01:21 =>01:22
از آن استفاده کنم، زیرا به شما امکان میدهد
34
01:22 =>01:26
توانایی استفاده از
35
01:26 =>01:29
ابزارهای چهره مدلسازیشده شما برای ایجاد
36
01:29 =>01:31
هندسه واقعی رودخانه یا سطح دینام،
37
01:31 =>01:34
بنابراین برای شروع کار،
38
01:34 =>01:39
چهار نقطه بهطور تصادفی
39
01:39 =>01:41
درست میکنم، بنابراین فقط کلیک راست میکنم.
40
01:41 =>01:43
در بوم شروع به تایپ کلمه point کنید
41
01:43 =>01:45
و من می خواهم از این نقطه گزینه اول
42
01:45 =>01:48
با مختصات XY و Z استفاده کنم، بنابراین این
43
01:48 =>01:51
فقط از من می خواهد که مختصات XY و z را وارد
44
01:51 =>01:52
کنم و می توانم در
45
01:52 =>01:53
پس زمینه اینجا ببینم که من در
46
01:53 =>01:56
واقع یک نقطه ایجاد شده است که فقط
47
01:56 =>01:57
به این دلیل است که وقتی نقطه به
48
01:57 =>02:00
گره مختصات را در فضای کاری خود رها می کنید،
49
02:00 =>02:02
همه این مقادیر پیش فرض روی صفر تنظیم می شوند،
50
02:02 =>02:04
بنابراین هر بار که یک گره نقطه را در
51
02:04 =>02:06
فضای کاری خود قرار می دهم، به طور خودکار
52
02:06 =>02:08
یک نقطه در مبدا ایجاد می کند. از انجام یک
53
02:08 =>02:12
صفر صفر صفر پس من کپی می کنم
54
02:12 =>02:16
گوش کن و همچنین می خواهم یک یادداشت عددی را وارد کنم،
55
02:16 =>02:19
بنابراین روی عدد تایپ کنید راست کلیک کنید
56
02:19 =>02:22
و در اینجا یک یادداشت عددی است که در واقع
57
02:22 =>02:24