در این مطلب، ویدئو جامد با استفاده از تقاطع برای خواص جرمی (حجم) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:24
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>04
این ویدیو میخواستم نشان دهم که چگونه
2
04 =>05
میتوانید از برخی ابزارها در
3
05 =>08
SolidWorks برای محاسبه حجم استفاده کنید، بنابراین در
4
08 =>11
این مثال من این اسکوپ را دارم و
5
11 =>16
باید آن را دو اونس بسازم و
6
16 =>18
تقریباً بر اساس برخی از اندازهگیریها تقریباً از طریق بسته
7
18 =>23
است. من ساخته ام اما من
8
23 =>26
می خواهم با آن نسبتاً دقیق
9
26 =>28
باشم، بنابراین شما بدانید که وقتی کاسه را
10
28 =>30
بخشی از اسکوپ کردم، به اینجا برگشتیم،
11
30 =>33
بله
12
33 =>36
، قبل از اینکه شما جامد بسازید، بدنه های سطحی را دارم که این را تشکیل می دهند.
13
36 =>39
موجودات از این و متوجه خواهید
14
39 =>41
شد که من از ابزار intersect
15
41 =>43
در اینجا استفاده کرده ام و آن را سرکوب کرده ام زیرا
16
43 =>44
برای هیچ یک از
17
44 =>46
ویژگی های دیگر پس از این
18
46 =>48
به آن نیازی نداشتم، بنابراین اجازه دهید آن را سرکوب نکنیم و نگاهی
19
48 =>50
به آنچه در حال رخ دادن است بیندازیم. با
20
50 =>55
آن میبینید و یک
21
55 =>56
بدنه جامد در اینجا ایجاد میشود که من آن را پنهان کردهام، پس بیایید
22
56 =>01:00
آن را نشان دهیم، بنابراین شما در اینجا اساساً همان است
23
01:00 =>01:03
و سپس اجازه دهید بدنههای منبع را پنهان
24
01:03 =>01:06
کنیم، اساساً آنچه
25
01:06 =>01:09
در کاسه اسکوپ وجود دارد
26
01:09 =>01:12
و غیره بیایید ببینیم چگونه این کار را انجام دادیم، بنابراین اجازه دهید
27
01:12 =>01:14
من آن را نشان دهم دوباره اجسام سطحی و
28
01:14 =>01:18
سپس در اینجا در تقاطع، بیایید به این نگاه
29
01:18 =>01:21
کنیم که اگر این ویژگی است، بنابراین آنچه که من به
30
01:21 =>01:23
روشی که این کار را انجام دادم، موجودیت های مورد استفاده در
31
01:23 =>01:27
تقاطع هستند صفحه بالایی در اینجا و
32
01:27 =>01:32
سپس این سطح بالابر و سپس
33
01:32 =>01:34
سطح ثابت در اینجا است که تشکیل دهنده در پایین
34
01:34 =>01:38
آن بله و سپس روی نقطه متقاطع کلیک می کنید،
35
01:38 =>01:41
می توانید قسمت بالایی را رها کنید و
36
01:41 =>01:44
در صورتی که می
37
01:44 =>01:47
خواهید روی آن کلیک کنید، اما من دوست داشتم هواپیمای داشته
38
01:47 =>01:50
باشم که می دانستم برای این کار باید از کجا استفاده کنم.
39
01:50 =>01:51
روش دیگری برای انجام این کار این است که از
40
01:51 =>01:53
سطح پر شده استفاده کنید و فقط برای از بین بردن
41
01:53 =>01:56
بالای آن، نکته خوب در مورد
42
01:56 =>01:58
داشتن چنین هواپیمای این است که
43
01:58 =>01:59
می توانید یک هواپیمای جدید بسازید که بتوانید آن
44
01:59 =>02:02
را بالا و پایین تنظیم کنید، اما من
45
02:02 =>02:04
راه دیگری برای این کار دارم. من
46
02:04 =>02:07
هندسه لامپ را تغییر میدهم تا حجم آن را تغییر دهم،
47
02:07 =>02:11
بنابراین وقتی همه چیزهایی که میگویند میتوانم
48
02:11 =>02:12
همه این سطوح را انتخاب کنم، در واقع اجازه دهید
49
02:12 =>02:13
این
50
02:13 =>02:18
مورد را بگذرانیم و فقط آن را حذف کنیم و سپس
51
02:18 =>02:22
دوباره