در این مطلب، ویدئو خرپاها، ANSYS مثال شماره 1 (قدیمی 2/3): تعریف گره ها و عناصر، اعمال BC ها و بارها با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:41
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>01
حالا بیایید پنجره گرافیکی خود را
2
01 =>03
از جایی که میخواهیم انجام دهیم تنظیم کنیم، بنابراین به اینجا میآییم تا
3
03 =>06
صفحه کار را انجام دهیم و این تنظیمات صفحه کار است،
4
06 =>09
بنابراین روی آن کلیک میکنیم و
5
09 =>11
در یک تحلیل دکارتی استدلال میکنیم که میخواهید
6
11 =>13
هر دو شبکه را در آزمایش نشان دهید.
7
13 =>15
شبکه در حال حاضر نشان داده نمی شود
8
15 =>17
این سه گانه است، زمانی که اولین سه گانه است، بنابراین
9
17 =>19
این همان x y&z است که ما می خواهیم
10
19 =>21
شبکه را در اینجا تنظیم
11
21 =>23
کنیم، بنابراین ما می خواهیم هر 12 اینچ ضربه محکم و ناگهانی را فعال کنیم،
12
23 =>26
زیرا دوباره راه اندازی کردیم این سطح
13
26 =>28
مقطع 8 اینچ است، بنابراین
14
28 =>31
بهتر است بر حسب اینچ باشد – من برای یک
15
31 =>35
شبکه هر 12 اینچ 0 فاصله می گذارم برای حداقل
16
35 =>39
ما در اینجا حداکثر ما این خواهد بود.
17
39 =>42
18
42 =>45
در اینجا بیایید ببینیم که ما چه
19
45 =>47
کاری انجام می دهیم که خوب است، بنابراین ما 3 برابر
20
47 =>52
3 برابر 6 داریم متأسفم 3 به علاوه 3 می شود 6 6 ضربدر 12
21
52 =>55
و این 72 است، خوب است، بنابراین ما
22
55 =>56
سعی می کنیم امتیاز خود را بدست آوریم تا بتوانیم امتیاز داشته باشیم.
23
56 =>58
جایی که میتوانیم روی
24
58 =>59
هر یک از اینها برای مکانهای این گرهها اینجا کلیک
25
59 =>01:04
کنیم تا 72 باشد و بعد
26
01:04 =>01:06
نگران نباشیم خارج از تحمل برو دست
27
01:06 =>01:07
کلیک کن ok پس بیایید به
28
01:07 =>01:11
اجدادمان Endo برگردیم پس حالا بیایید
29
01:11 =>01:12
صفحه کاری خود را نمایش دهیم، باید
30
01:12 =>01:14
شبکه ای را پیدا کنیم که در واقع نمایش داده می شود
31
01:14 =>01:18
آه کجا خوب است، بنابراین این همان
32
01:18 =>01:20
جایی است که شما در حال کوچک نمایی هستید. واقعاً
33
01:20 =>01:21
واقعاً بزرگنمایی شده است، چیزی که ما میبینیم این
34
01:21 =>01:24
است که اساساً یک مربع بزرگ است، بنابراین
35
01:24 =>01:26
میخواهیم کوچکنمایی کنیم، بنابراین دکمه کوچکنمایی خود را
36
01:26 =>01:29
در اینجا پیدا کنید و روی آن
37
01:29 =>01:31
چند بار کلیک کنید تا به نقطهای
38
01:31 =>01:33
برسید که همه آن مربعها را میبینید و سپس
39
01:33 =>01:35
ما آن را به
40
01:35 =>01:41
سمت چپ منتقل می کنیم و اجازه دهید Plus را روی آن
41
01:41 =>01:43
ضربه بزنیم تا بزرگتر شود.
42
01:43 =>01:45
43
01:45 =>01:47
44
01:47 =>01:49
45
01:49 =>01:53
خوب پس حالا بیایید چند گره را در
46
01:53 =>01:55
این مورد قرار دهیم، بنابراین میخواهیم
47
01:55 =>01:58
پیشپردازشگر را در اینجا مدلسازی
48
01:58 =>02:01
مدل کاری که انجام میدهیم انجام دهیم و میخواهیم
49
02:01 =>02:06
گرههایی را در هنگام بازی ایجاد کنیم، این
50
02:06 =>02:07
زمانی است که در نهایت یک صفحه کار ایجاد کنیم،
51
02:07 =>02:11
بنابراین من. زمانی که ما را بخواهد روی آنجا کلیک
52
02:11 =>02:12
کنید این پنجره انتخابگر رنگ