در این مطلب، ویدئو دربی Pinewood – قسمت اول – SOLIDWORKS با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:07
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
03 =>08
[تشویق حضار]
2
09 =>12
سلام انجمن سالادورکس نام من ناتی
3
12 =>13
اندروز است و به این
4
13 =>16
مجموعه ویدیویی سه قسمتی خوش آمدید که در آن
5
16 =>18
به دنیای شگفت انگیز مسابقه دربی Pinewood خواهیم پرداخت.
6
18 =>21
این اولین سالی بود
7
21 =>22
که من و پسرم توانستیم
8
22 =>24
دربی Pinewood را با هم تجربه کنیم.
9
24 =>28
مثل هر بابای مهندس خوبی که
10
28 =>30
قبلاً این نوع مسابقه را انجام نداده است،
11
30 =>32
فکر کردم که باید خیلی زیاده روی کنم
12
32 =>35
و اینکه چگونه برای پروژه آماده می شویم، آنچه
13
35 =>37
در طول این مجموعه ویدیویی خواهیم دید،
14
37 =>39
همان چیزی است که فکر کردم
15
39 =>41
بعد از انجام من طراحی خوبی خواهد بود. تحقیقات زیادی در مورد این
16
41 =>44
موضوع انجام شده است، سپس ما طرح را در یک تونل باد مجازی تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و سپس
17
44 =>47
18
47 =>50
چند تست سرعت مجازی را انجام خواهیم داد و در نهایت
19
50 =>52
خواهیم دید که چگونه طراحی ما در برابر
20
52 =>54
مسابقه واقعی Pinewood دربی مقاومت کرده است از تماشای شما متشکرم
21
54 =>59
و امیدوارم که شما قبل از شروع طراحی ماشین از آن لذت ببرید
22
59 =>01:01
، بیایید
23
01:01 =>01:03
نگاهی به مشکل مهندسی در دست
24
01:03 =>01:08
بیندازیم، ابتدا با یک مسیر شروع میکنیم، سپس
25
01:08 =>01:09
ماشینی میسازیم که در طول مسیر
26
01:09 =>01:13
در برابر ماشینهای دیگر حرکت میکند. r
27
01:13 =>01:15
ما باید خیلی چیزها را در
28
01:15 =>01:17
نظر بگیریم ابتدا جرم خودرو
29
01:17 =>01:22
که باید کمتر از 5 اونس در کنار
30
01:22 =>01:25
مرکز
31
01:25 =>01:27
32
01:27 =>01:30
33
01:30 =>01:32
ثقل ماشین باقی بماند. به احتمال
34
01:32 =>01:34
زیاد وقتی ماشین در
35
01:34 =>01:36
انتهای مسیر قرار می گیرد
36
01:36 =>01:38
و از آن مهمتر
37
01:38 =>01:40
باید با وزن یا انرژی
38
01:40 =>01:43
بالقوه ماشین کنار بیاید، به
39
01:43 =>01:46
راحتی می توان آن را چرخاند.
40
01:46 =>01:48
انرژی بالقوه ای که
41
01:48 =>01:50
در ماشین دارید که به
42
01:50 =>01:53
سرعت ماشین تبدیل می شود و آخرین چیزی که باید در
43
01:53 =>01:54
نظر بگیریم اصطکاک
44
01:54 =>01:57
سیستمی است که باید برای
45
01:57 =>01:59
اصطکاک هوا و اصطکاک بین چرخ ها در نظر
46
01:59 =>02:02
بگیریم و پیست که دربی Pinewood به ما داده
47
02:02 =>02:05
شد. کیت به عنوان نقطه شروع که ما
48
02:05 =>02:07
اینجا می بینیم از آنجایی که یک نقطه شروع چوبی به ما داده شده
49
02:07 =>02:10
است، من همچنین یک
50
02:10 =>02:13
نقطه شروع برای مدل های SolidWorks خود می خواستم. من به اینترنت نگاه کردم
51
02:13 =>02:13
52
02:13 =>02:14
تا مدل های Pinewood Derby را پیدا
53
02:14 =>02:17
کنم. و در محتوای سه بعدی
54
02:17 =>02:20
مرکزی کاملاً سریع، اکنون باید
55
02:20 =>02:24
شکلی را برای استفاده برای ماشین خود تعیین کنیم. از پسرم پرسیدم که
56
02:24 =>02:26
آیا میخواهد یک
57
0