در این مطلب، ویدئو رابط کاربری Autodesk Inventor 2019 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:29
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
01 =>04
این ماژول فقط یک نمای کلی
2
04 =>06
از انواع فایل های مختلف است که می توان
3
06 =>09
با استفاده از Autodesk Inventor ایجاد کرد، ما
4
09 =>11
با فایل پارت شروع می کنیم و فقط
5
11 =>15
یک قسمت بسیار ساده ایجاد می کنیم و
6
15 =>18
برخی از ابزارهای اساسی را که شما در اختیار دارید بررسی می کنیم.
7
18 =>21
ابزارهایی را که در حال حاضر قابل مشاهده هستند، در رابط پیدا کنید.
8
21 =>23
9
23 =>25
10
25 =>29
11
29 =>31
12
31 =>33
13
33 =>35
از
14
35 =>39
هندسه، بنابراین اگر با یک طرح شروع
15
39 =>43
کنیم و فقط صفحه XY را انتخاب کنیم، می توانید
16
43 =>45
ببینید که نوار ابزار تغییر کرده است،
17
45 =>48
این ابزارهایی برای ایجاد و ویرایش
18
48 =>50
هندسه هستند که در
19
50 =>53
ایجاد یک مدل جامد سه بعدی استفاده می شود.
20
53 =>56
در بالای اینجا چندین برگه دارید و
21
56 =>58
در زیر هر یک از آن زبانه ها ابزارهایی هستند،
22
58 =>01:00
اگر چیزی ندارید
23
01:00 =>01:02
که واقعاً بتوانید از آن ابزار استفاده کنید، آن
24
01:02 =>01:06
ابزار خاص خاکستری می شود و بنابراین
25
01:06 =>01:10
بیشتر از تب مدل جامد سه بعدی استفاده خواهید کرد
26
01:10 =>01:13
و طرح tab بنابراین من می خواهم
27
01:13 =>01:19
چیزی را به سرعت در اینجا رسم کنم
28
01:19 =>01:22
و هندسه را پایین بیاورم و سپس
29
01:22 =>01:26
یک جامد از آن ایجاد کنم، بنابراین شما
30
01:26 =>01:28
معمولاً در ناحیه طرح کار
31
01:28 =>01:30
می کنید هندسه ایجاد کنید، سپس هندسه خود را ایجاد
32
01:30 =>01:32
کردید و سپس از آن خارج می شوید. از ناحیه طرح
33
01:32 =>01:34
، متوجه ابزارها در
34
01:34 =>01:36
بالای تغییرات خواهید شد، بنابراین اکنون منطقه مدل سه بعدی
35
01:36 =>01:38
فعال است، این همه ابزارهایی هستند
36
01:38 =>01:41
که می توانید برای ایجاد یا ویرایش یک مدل سه بعدی
37
01:41 =>01:42
استفاده کنید، بنابراین ابتدا ما از
38
01:42 =>01:45
دستور extrude به طوری که ما یک مدل داشته باشیم که
39
01:45 =>01:48
شما می دانید، سپس می توانید آن را پر کنید،
40
01:48 =>01:50
می توانید یک سوراخ در آن ایجاد کنید، می توانید
41
01:50 =>01:52
آن را پخ کنید، می توانید آن را پوسته کنید،
42
01:52 =>01:56
چیزهای مختلفی وجود دارد و بنابراین آنچه
43
01:56 =>01:58
در Inventor مهم است
44
01:58 =>02:01
درک رابط بین زبانهها و
45
02:01 =>02:05
ابزارهایی که از داخل و خارج از طرح فرار میکنند
46
02:05 =>02:06
و بین
47
02:06 =>02:10
طرح در ناحیه مدل سهبعدی به عقب و جلو میروند، گاهی اوقات
48
02:10 =>02:12
دانشآموزان فقط اجازه میدهند
49
02:12 =>02:13
روی برگه طرح کلیک کنند و فکر
50
02:13 =>02:14
میکنند که به جایی برگشتهاند که میتوانند طرحی را ویرایش
51
02:14 =>02:17
کنند. این کار با ویرایش ove انجام نمی شود
52
02:17 =>02:19
r اینجا در درخت و
53
02:19 =>02:21
در فصل پنجم پوشش داده شده است، اما
54
02:21 =>02:24
معمولاً رایجترین ابزارها ابزار مدل سهبعدی
55
02:24 =>02:27
و