در این مطلب، ویدئو رنگ آمیزی اجسام انبوه در Revit با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:08
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>04
[موسیقی
2
04 =>07
] آیا تا به حال یک نمودار حباب ایجاد
3
07 =>10
کرده اید آیا تا به حال یک نمودار برنامه ریزی فضایی ایجاد
4
10 =>12
کرده اید آیا تا به حال دوست داشته اید که
5
12 =>17
نمودار برنامه ریزی فضایی شما به صورت سه بعدی باشد.
6
17 =>19
7
19 =>23
8
23 =>26
به شما نشان می دهد که چگونه این نمودارها را در
9
26 =>27
Revit بر اساس مفاهیمی
10
27 =>29
که قبلاً در این دوره در
11
29 =>31
درک طرح های رنگی Revit
12
31 =>33
از ماژول اول مرور کرده ایم ایجاد کنید، احتمالاً می توانید حدس بزنید
13
33 =>35
که می توانید این نمودارها را
14
35 =>38
فقط با طرح های Co ایجاد کنید، اما اگر می خواهید
15
38 =>40
جابجایی نواحی اطراف،
16
40 =>43
استفاده از اشیاء ریاضی در هنگام استفاده از
17
43 =>45
اشیاء ریاضی برای برنامه ریزی
18
45 =>47
19
47 =>50
20
50 =>52
فضایی آسان تر
21
52 =>56
22
56 =>58
خواهد بود. ایجاد اشیایی که
23
58 =>01:02
در یک نمای پلان مشاهده می شوند، اما شما
24
01:02 =>01:04
همچنین در حال ایجاد اشیایی هستید که می توانند
25
01:04 =>01:08
در ارتفاع یا سه بعدی مشاهده شوند، دو
26
01:08 =>01:10
نوع شیء ریاضی وجود دارد که می توان در آن ایجاد کرد.
27
01:10 =>01:14
خانواده اشیاء ریاضی Revit یا در محل
28
01:14 =>01:17
اشیاء ریاضی یکی از مشکلات یک
29
01:17 =>01:20
شی ریاضی در محل این است که فقط
30
01:20 =>01:23
می تواند در آن پروژه خاص
31
01:23 =>01:25
یا پروژه ای که در آن ایجاد شده است استفاده شود، اما
32
01:25 =>01:27
با آنها می توانید توده ها و جرم را به شکل منحصر به فردی ایجاد کنید.
33
01:27 =>01:29
شی خانواده را می
34
01:29 =>01:31
توان در چندین پروژه استفاده کرد، اما
35
01:31 =>01:34
اشکال آنها معمولاً یک شکل استاندارد
36
01:34 =>01:36
برای ایجاد یک شی جرم در محل است، تنها کاری
37
01:36 =>01:39
که باید انجام دهید این است که به تب massing بروید
38
01:39 =>01:41
و روی دکمه in-place Mass کلیک کنید و
39
01:41 =>01:44
به آنها یک Samim بدهید و سپس از آنجا
40
01:44 =>01:47
فقط از ابزارهای پوشاننده برای
41
01:47 =>01:50
ایجاد شیء با شکل منحصر به فرد خود برای ایجاد یک
42
01:50 =>01:53
خانواده انبوه استفاده کنید مانند ساختن هر خانواده ای است
43
01:53 =>01:56
که فقط از الگوی انبوه نوری
44
01:56 =>01:59
که autotest ارائه می دهد استفاده کنید و از
45
01:59 =>02:02
ابزارهای ایجاد برای ایجاد شی انبوه خود استفاده کنید،
46
02:02 =>02:05
اگرچه با یک خانواده انبوه می توانید
47
02:05 =>02:07
برخی پارامترها را اضافه کنید تا خانواده
48
02:07 =>02:09
جرم کمی انعطافپذیرتر از
49
02:09 =>02:13
جسم جرمی در مکان باشد، درست مانند اینکه دو روش
50
02:13 =>02:15
برای ایجاد یک شی جرمی وجود دارد، دو
51
02:15 =>02:19
تکنیک برای رنگکردن و جسم جرمی مانند
52
02:19 =>02:22
شما وجود دارد. در ویدیوی قبلی شما
53
02:22 =>02:25
می توانید مواد را به اجسام جرمی اختصاص دهید
54
02:25 =>02:27
و می توانید رنگ
55
02:27 =>02:30,1