در این مطلب، ویدئو سیارات در متلب | #FunWithMATLAB | @MATLABHelper با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:23
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
04 =>07
[موسیقی]
2
09 =>11
سلام من آبیشک امروز را تگ می کنم، خواهیم
3
11 =>14
دید که چگونه سیارات را در متلب ترسیم کنیم
4
14 =>18
[موسیقی]
5
20 =>22
ابتدا با منظومه شمسی شروع می کنیم،
6
22 =>24
معتقدم که اکثر شما
7
24 =>26
قبلاً در مورد این موضوع می دانید، اما اجازه دهید یک
8
26 =>28
بازنگری سریع در مورد منظومه شمسی انجام دهیم.
9
28 =>31
منظومه متصل به گرانش خورشید
10
31 =>33
و اجرامی که به
11
33 =>36
طور مستقیم یا غیرمستقیم به
12
36 =>38
دور خورشید می چرخند، یکی از چیزهایی که اکنون به دور خورشید می چرخد، بزرگترین
13
38 =>40
آنها هشت سیاره هستند و
14
40 =>43
بقیه اجرام کوچکتر هستند، سیارات کوتوله
15
43 =>45
و اجرام کوچک منظومه شمسی. اجازه دهید
16
45 =>47
با تماشای کار
17
47 =>50
برنامه ای
18
01:36 =>01:38
که سرگرم کننده بود وقت آن است که به کد نگاه کنید
19
01:38 =>01:39
مانند همیشه با پاک کردن
20
01:39 =>01:41
فضای کاری و پنجره فرمان شروع کنید. بخش بعدی
21
01:41 =>01:43
کد برای
22
01:43 =>01:45
ترسیم لب های سیاره برای رسم با
23
01:45 =>01:47
بیضی استفاده می
24
01:47 =>01:49
شود.
25
01:49 =>01:51
قبل از حرکت به جلو، اگر
26
01:51 =>01:53
مشترک کانال ما نشده اید، لطفاً این کار را انجام دهید
27
01:53 =>01:55
و از ما حمایت کنید، زیرا از
28
01:55 =>01:57
آمار کانال ما متوجه شدیم که تنها 4.2
29
01:57 =>02:00
درصد از بازدیدکنندگان rs در حال عضویت
30
02:00 =>02:02
در بخش بعدی ما
31
02:02 =>02:04
موقعیت اولیه سیارات و خورشید
32
02:04 =>02:06
ثابت را رسم می کنیم و از متغیر تتا استفاده می کنیم
33
02:06 =>02:09
تا گیاهان را روی بیضی نگه داریم سپس
34
02:09 =>02:11
یک به یک سیارات را با
35
02:11 =>02:14
رنگ انتخابی خود ترسیم می کنیم تا سیستم برند ما
36
02:14 =>02:16
بیشتر شود. تعاملی ما
37
02:16 =>02:18
از دستور view برای چرخاندن سیستم خود
38
02:18 =>02:21
در حالت سه بعدی در بخش بعدی استفاده می
39
02:21 =>02:23
کنیم، می توانم بگویم که بخش مهمی از
40
02:23 =>02:25
کد برای نشان دادن چرخش سیارات به
41
02:25 =>02:27
دور خورشید و سیاره بدون
42
02:27 =>02:30
پلوتو بدون مدار استفاده می شود.
43
02:30 =>02:32
در طول برنامههایی که
44
02:32 =>02:33
برای نشان دادن چرخش سیاره کار میکنند، متوجه شدهایم
45
02:33 =>02:36
که از اندازه نشانگر تنظیم تتا
46
02:36 =>02:39
و همچنین رنگها استفاده میکنیم، همچنین از
47
02:39 =>02:41
یک خط جالب در کد خود برای
48
02:41 =>02:44
ایجاد حلقه زحل استفاده کردهایم که به دنبال
49
02:44 =>02:45
آن یک افسانه برای نماینده
50
02:45 =>02:48
نام سیاره مربوطه است. که ما
51
02:48 =>02:50
هر سیاره را حذف می کنیم تا در موقعیت بعدی رسم شود،
52
02:50 =>02:52
همه چیز در حلقه کار می کند، در
53
02:52 =>02:55
نهایت اگر می خواهید
54
02:55 =>02:57
سیستم سیاره خود را در حالت 2 بعدی مشاهده کنید، می توانید به راحتی
55
02:57 =>03:00
تمام دستورات مشاهده را کامنت کنید،
56
03:00 =>03:02
همچنین می توانید از آن لذ