در این مطلب، ویدئو سیستم پرده Revit توسط Face با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:04:43
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
12 =>14
به همه خوش آمدید این بابا نوئل با
2
14 =>16
محصولات repro است ویدیوی امروز درباره
3
16 =>19
نحوه استفاده از سیستم فعلی با
4
19 =>23
دستور چهره در Revit
5
23 =>26
6
26 =>29
7
29 =>31
است. برای
8
31 =>34
استفاده از سیستم فعلی توسط صورت،
9
34 =>37
خوب است که دستور در واقع
10
37 =>38
همین الان در اینجا قرار دارد،
11
38 =>40
زمانی که ما با آن سیستم فعلی کار می کنیم،
12
40 =>43
به صورت ظاهری وارد آن می شویم، به ما نیاز دارد
13
43 =>47
که یک جسم جرمی داشته باشیم که دارای یک صورت باشد،
14
47 =>49
بنابراین برای انجام این کار ما با آن شروع می کنیم. یک
15
49 =>52
برگه فایل به قسمت جدید بروید و یک خانواده خوب ایجاد کنید،
16
52 =>55
به زیر پوشه مفهومی massing بروید
17
55 =>58
و فایل قالب خانواده Revit mass dot rft
18
58 =>01:00
را به عنوان نقطه شروع
19
01:00 =>01:03
در محیط جمعبندی مفهومی انتخاب کنید،
20
01:03 =>01:05
میتوانیم جلو برویم و با استفاده از خطوط
21
01:05 =>01:08
مدل شکلی را ترسیم کنیم. ما به جسم جرمی نیاز
22
01:08 =>01:11
داریم که می توانیم خطوط مدل را انتخاب کنیم و
23
01:11 =>01:14
از فرم ایجاد Kamiya استفاده کنیم و سپس
24
01:14 =>01:17
می توانیم چهره ها را به لبه ها دستکاری کنیم
25
01:17 =>01:20
و آن را به هر شکلی که می خواهیم
26
01:20 =>01:23
سیستم فعلی توسط face co بسازیم. mmand
27
01:23 =>01:25
و همچنین برخی دیگر از ابزارهای Building Maker
28
01:25 =>01:27
که در Revit در دسترس هستند
29
01:27 =>01:29
برای شما طراحی شده اند تا با چهره هایی
30
01:29 =>01:32
که غیر عمودی هستند کار کنید و به همین دلیل است که ما
31
01:32 =>01:34
با اجسام انبوه کار می کنیم، به عنوان مثال دوباره
32
01:34 =>01:38
اگر این لبه ها را انتخاب کنم و واقعاً شروع به کار کنم.
33
01:38 =>01:40
تغییر شکل این جسم جرمی ما دیگر
34
01:40 =>01:43
هیچ نوع صورت عمودی برای انجام
35
01:43 =>01:44
دیوارهای استاندارد
36
01:44 =>01:47
نداریم، اکنون که جسم جرمی ما ایجاد شده است،
37
01:47 =>01:50
دوباره آن را در پروژه بارگذاری می
38
01:50 =>01:53
39
01:53 =>01:55
40
01:55 =>01:58
کنیم. میتوانیم آن را به صورت سهبعدی نگاه کنیم و
41
01:58 =>01:59
میتوانیم ببینیم که چه چیزی باید با سایهزنی کار کنیم،
42
01:59 =>02:02
43
02:02 =>02:04
44
02:04 =>02:07
وقتی میروم و روی سیستم فعلی کلیک میکنم
45
02:07 =>02:12
، دستوری که در
46
02:12 =>02:14
انتخاب نوع شما شروع میشود، کمی دید بهتر از یک شی خوب به ما میدهد. می بینم که شما یک
47
02:14 =>02:16
سیستم فعلی برای کار با ما دارید به
48
02:16 =>02:19
طور پیش فرض 5 در 10 است و اگر به
49
02:19 =>02:21
خصوصیات نوع برویم می بینیم که
50
02:21 =>02:23
طرح شبکه ای با فاصله ثابت 10
51
02:23 =>02:24
فوت دارد و
52
02:24 =>02:26
فاصله ثابت پنج فوتی دارد می توانید
53
02:26 =>02:28
این را تغییر دهید. به چه اگر بخواهید میتوانید
54
02:28 =>02:31
فایل آن خانواده سیستم خاص را کپی کنید
55
02:31 =>02:33
و آن را ب