در این مطلب، ویدئو صادر کردن فایل واقعیت افزوده Autodesk Inventor با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:04
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
08 =>10
سلام به همه، Cameron Mckenzie اینجاست و
2
10 =>12
امروز ما به بررسی
3
12 =>14
صادرات مدلهای واقعیت افزوده از
4
14 =>18
Inventor 2023 میپردازیم.
5
18 =>20
Inventor 2023 دو
6
20 =>23
فرمت فایل جدید را برای صادرات
7
23 =>27
usd و glf معرفی کرده است که
8
27 =>29
این تضمین میکند که جهت و
9
29 =>31
مقیاس بافتهای ما هنگام صادرات یا درست باقی میماند.
10
31 =>34
وارد کردن فایلها
11
34 =>36
چه در حال انتقال بین برنامههای طراحی باشد
12
36 =>40
و چه صادرات به یک
13
40 =>44
محیط واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی
14
44 =>45
، به لطف این دو فرمت فایل است
15
45 =>48
که میتوانیم مستقیماً
16
48 =>52
از مخترع به یک مدل ar یا vr صادر کنیم
17
52 =>55
، فرمت فایل gldf بیشترین
18
55 =>57
استفاده را دارد. بین این دو، زیرا این
19
57 =>59
توسط بسیاری از پلتفرمها از جمله
20
59 =>01:02
فیسبوک اندروید و ویندوز برای
21
01:02 =>01:06
محیطهای vr و ar مربوطه پشتیبانی میشود،
22
01:06 =>01:08
در حالی که فرمت فایل usd
23
01:08 =>01:10
که توسط pixar برای
24
01:10 =>01:13
انتقال فایل بین محصولات مختلف توسعه داده شده است، اکنون
25
01:13 =>01:16
ستون فقرات کیت ver و ar اپل را تشکیل میدهد.
26
01:16 =>01:17
27
01:17 =>01:19
در اینجا مستقیماً به
28
01:19 =>01:22
Inventor 2023 میرویم، جایی که فایلی را
29
01:22 =>01:26
داریم که میخواهیم صادرات را ایجاد کنیم. در
30
01:26 =>01:29
حال حاضر برای صادر کردن این می توانید ببینید
31
01:29 =>01:31
که ما تعدادی بافت داریم که می
32
01:31 =>01:35
خواهیم در بالای خود قطعه موجود باشد و
33
01:35 =>01:38
برای دسترسی به گزینه های صادرات فقط
34
01:38 =>01:39
به فایل
35
01:39 =>01:40
export
36
01:40 =>01:42
cad
37
01:42 =>01:44
می رویم پس از انتخاب آن گزینه که می توانید
38
01:44 =>01:47
در قسمت ما ببینید. نوع فایل کشویی ما
39
01:47 =>01:50
دو فرمت فایل را داریم که فایلهای usd
40
01:50 =>01:55
داریم و فرمت فایل glf یا glb را
41
01:55 =>01:57
داریم، سپس میتوانیم فایل را در
42
01:57 =>02:00
مکانی که میخواهیم ارسال کنیم یا پس از وارد
43
02:00 =>02:02
شدن آن را در آن باز کنیم
44
02:02 =>02:04
. در مکان مناسب ما
45
02:04 =>02:06
فقط باید این فایل را با استفاده از
46
02:06 =>02:09
دستگاه مورد نیاز باز کنیم، بنابراین چه این فایل در
47
02:09 =>02:12
گوشی باشد و چه در یک نمایشگر دیگر،
48
02:12 =>02:14
ما میتوانیم فایل را باز کرده و
49
02:14 =>02:16
در صحنه قرار
50
02:16 =>02:18
دهیم که در اینجا میتوانید ببینید. این را
51
02:18 =>02:19
مستقیماً روی یک میز بیندازید، ما میتوانیم
52
02:19 =>02:22
آن را مقیاس کنیم و آن را بچرخانیم و
53
02:22 =>02:24
موقعیت آن را در دنیای واقعی جابهجا کنیم، بنابراین این
54
02:24 =>02:26
یک راه عالی
55
02:26 =>02:29
برای درک
56
02:29 =>02:31
اندازه جزء یا بخشی است که
57
02:31 =>02:33
طراحی میکنید. و همچنین قادر به
58
02:33,36