در این مطلب، ویدئو قرار دادن خودکار چمن در Autodesk Revit با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:13:15
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
04 =>07
سلام و خوش آمدید به یکی دیگر از
2
07 =>11
آموزش های سه کلید ما در این ویدئو، من به شما نشان خواهم داد
3
11 =>15
که چگونه چمن را به طور خودکار روی
4
15 =>20
سطوح مختلف یا در مرزها قرار دهید، بنابراین
5
20 =>23
ابتدا پروژه ای در اینجا دارم با چند
6
23 =>31
طبقه دو طبقه و توپوگرافی و
7
31 =>34
قبلاً چمن کلیدی خود را بارگذاری کرده ام.
8
34 =>40
بازگشت صفر دو از کاترین ما
9
40 =>43
اینجاست که می توانید آن را دانلود کنید به
10
43 =>46
درخت کلید ما بروید آرام و در گیاهان علف پیدا خواهید کرد
11
46 =>51
و این بسته است که این
12
51 =>56
یکی پشت است بنابراین وقتی این را دانلود
13
57 =>01:03
کردید همه این خانواده ها را دریافت می کنید 18 خانواده ها،
14
01:03 =>01:08
بنابراین شما می توانید با این ها چمن خود را
15
01:08 =>01:14
برای قرار دادن این چمن به طور خودکار سفارشی کنید،
16
01:14 =>01:23
پخش دینامو شروع می شود و ما در اینجا می توانیم ببینیم
17
01:23 =>01:26
که این طبقه چقدر بزرگ است، به
18
01:26 =>01:34
عنوان مثال 25 در 23 متر است، بنابراین
19
01:34 =>01:38
مساحت بزرگی است، بنابراین ما چمن را در
20
01:38 =>01:42
طبقه عنصر و غیره انتخاب می کنیم. چهره به این صورت عنصر
21
01:42 =>01:46
برای یک منطقه بزرگ که به معنی حداقل
22
01:46 =>01:51
5 متر عرض است، ما راه داریم، بنابراین
23
01:51 =>01:55
برای انجام این کار، این اسکریپت را باز می کنیم و
24
01:55 =>01:59
باید این خانواده ها را از
25
01:59 =>02:04
اینجا انتخاب کنیم که اینجا می گوید در خانواده اول
26
02:04 =>02:07
و e. دومی را نیز تایپ کنید e و
27
02:07 =>02:11
سپس سومی را نیز تایپ کنید e فقط
28
02:11 =>02:13
خانواده مرزی باید F باشد،
29
02:13 =>02:17
بنابراین پس از اینکه این خانواده ها را
30
02:17 =>02:21
در داخل پروژه قرار دادیم، اینجا را برای
31
02:21 =>02:27
کلید چمن II خود جستجو می کنیم، پنج نوع برای e داریم که
32
02:27 =>02:30
می توانیم یکی را انتخاب کنیم. یکی از
33
02:30 =>02:36
آنها را به ترتیب e 2 و
34
02:36 =>02:42
E 3 ok انتخاب می کنم
35
02:42 =>02:50
و برای خانواده مرزی F-1 را تایپ کنید
36
02:50 =>02:55
خوب، بنابراین اکنون باید
37
02:55 =>03:00
چهره را انتخاب کنم، به سادگی می روم روی آن کلیک کنید و روی آن کلیک کنید.
38
03:00 =>03:04
بازی را بزنید ما باید
39
03:04 =>03:11
چند ثانیه صبر کنیم اما چمن ما قرار گرفته است،
40
03:11 =>03:13
ما در اینجا یک پچ خالی داریم که
41
03:13 =>03:18
نوعی خطا است، اما شما به راحتی می توانید
42
03:18 =>03:22
با کپی کردن این مشکل را حل کنید، شاید حتی آن را برگردانید.
43
03:22 =>03:28
44
03:28 =>03:30
سطح جزئیات دوره، بنابراین
45
03:30 =>03:33
اگر به سمت متوسط و خوب حرکت کنید، شکل آنها را
46
03:33 =>03:39
می بینیم، ما می توانیم چمن را ببینیم، بنابراین
47
03:39 =>03:43
این چمن است، بستگی به
48
03:43 =>03:45
سبک دید
49
03:45 =>03:48
شما دارد که چگونه در گرافیک دید خود در واقع چگونه می خواهید
50
03:48 =>03:52
آن را نمایش دهید زیرا من فکر می کنم اگر شما در
51
03:52 =>03:54
خط مخفی به عنوان مثال بهترین راه برای
52
0