در این مطلب، ویدئو مختصات مشترک در Revit با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:32
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
04 =>06
اغلب اوقات زمانی که روی
2
06 =>07
یک پروژه در دفتر کار می کنید، می
3
07 =>09
توانید اطلاعاتی از مشاوران طراحی دیگر
4
09 =>11
داشته باشید تا مدل ساختمان خود را شروع کنید،
5
11 =>13
اغلب این اطلاعات
6
13 =>14
توسط معمار به شکل
7
14 =>16
بخش های برنامه ریزی شده ناهموار و حتی ممکن است
8
16 =>17
شروع یک مدل Revit اولین کاری
9
17 =>19
که میخواهیم هنگام کار با
10
19 =>20
مدلهای Revit که از رشتههای دیگر دریافت کردهایم انجام دهیم این
11
20 =>21
است که بفهمیم از چه
12
21 =>23
اطلاعاتی در آن مدلها میخواهیم در
13
23 =>26
بیشتر مواقع استفاده کنیم که معمار
14
26 =>27
مسئول مکانیابی ساختمان در
15
27 =>29
حالت واقعی است. همانطور که
16
29 =>31
میتوانیم مختصات و مبدا در فایلهای CAD داشته
17
31 =>33
باشیم، میتوانیم پروژههای Revit خود را
18
33 =>35
با استفاده از مختصات دنیای واقعی مکان یابی کنیم،
19
35 =>36
معمار همچنین ممکن است شبکهها و سطوحی را تنظیم کند
20
36 =>38
که ما میخواهیم به آنها نگاه
21
38 =>40
کنیم و موقعیتهای آن را مشخص کنیم.
22
40 =>42
دیوار پله ها و سایر موارد حیاتی
23
42 =>44
ممکن است ما چیزهای مدلی نیز
24
44 =>45
داشته باشیم که واقعاً نیازی به دیدن آنها نداریم مانند
25
45 =>47
مبلمان و چیدمان داخلی اما
26
47 =>49
در مراحل اولیه پروژه مفید است. برای
27
49 =>51
دیدن این اطلاعات به عنوان چیزهایی مانند
28
51 =>53
پارتیشن های داخلی ممکن است
29
53 =>54
هنگام تلاش برای اجرای دیوارها و
30
54 =>57
ستون های سازه ای در یک استادیوم مفید باشد، چیزی که
31
57 =>58
معمار احتمالاً در بالای
32
58 =>01:00
لیست اولویت های خود دارد، هزینه ای است که آنها برای
33
01:00 =>01:02
دید خطوط دید دارند. خطوط اساساً
34
01:02 =>01:04
نشان میدهند که چقدر میتوانید زمین را از هر
35
01:04 =>01:06
صندلی در استادیوم ببینید، این
36
01:06 =>01:07
تأثیر مهمی بر تجربهای
37
01:07 =>01:09
که هنگام بازدید از استادیوم دارید، دارد و
38
01:09 =>01:10
همچنین موضوعی است که مشتری بسیار نگران آن خواهد بود،
39
01:10 =>01:11
40
01:11 =>01:13
زیرا صندلیهایی با نمای بد از آن.
41
01:13 =>01:14
کنش ها به اندازه آنهایی که
42
01:14 =>01:16
دید عالی دارند ارزشمند نیستند، بنابراین باید حواسمان به
43
01:16 =>01:18
این چیزها باشد همانطور که به جلو می رویم
44
01:18 =>01:20
اولین کاری که می خواهم انجام دهم این است که
45
01:20 =>01:22
پروژه را در دنیای واقعی قرار دهیم، ما یک
46
01:22 =>01:24
مدل کلی معماری داریم که
47
01:24 =>01:25
قبلاً دارد. این اطلاعات برای پیدا کردن برای
48
01:25 =>01:28
ما Revit دارای دو سیستم مختصات است که
49
01:28 =>01:30
ما باید آنها را درک کنیم و هر یک
50
01:30 =>01:32
نقطه پایه خاص خود را دارد اولاً ما
51
01:32 =>01:34
نقطه پایه بررسی داریم نقطه پایه بررسی
52
01:34 =>01:36
نشان دهنده یک گره است. موقعیت wn در دنیای واقعی
53
01:36 =>01:38
مانند نشانگر نقشه برداری
54
01:38