در این مطلب، ویدئو مفاهیم اصلی آهنگساز SOLIDWORKS: استفاده از عناصر نویسندگی دوبعدی برای گفتن داستان شما با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:35:37
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
06 =>08
خوب صبح همگی بخیر
2
08 =>11
من به شما در وبینار سیستم های پولاک کریک خوش آمد می گویم
3
11 =>14
چهارشنبه برای این هفته
4
14 =>16
در مورد مفاهیم اصلی آهنگساز آثار کامل صحبت خواهم کرد
5
16 =>20
و به طور خاص
6
20 =>22
در مورد استفاده از عناصر نویسندگی دوبعدی
7
22 =>26
برای بیان داستان خود صحبت
8
26 =>27
خواهم کرد تا زمانی که ما به چه چیزی اشاره می کنیم صحبت
9
27 =>31
در مورد داستان گویی با آهنگساز
10
31 =>34
تمام هدف است که آهنگساز واقعاً این است که
11
34 =>38
داده های سه بعدی را بگیرد و آن را با اطلاعات دو بعدی ترکیب کند
12
38 =>42
تا جزئیات را انجام دهد و این کاملاً
13
42 =>46
درست است و گفتن یک داستان
14
46 =>48
واقعاً فقط با استفاده از داده های دو بعدی می توانید این کار را انجام دهید.
15
48 =>52
واقعاً این است که ما چگونه این کار را انجام می دهیم و
16
52 =>54
دوباره گفتن یک داستان واقعاً فقط
17
54 =>56
فرآیند جزئیات است که شما می دانید که
18
56 =>59
آیا دستورالعمل مونتاژ فن است یا
19
59 =>01:01
چیزی شبیه به
20
01:01 =>01:07
یک s’ti 2d که به نوعی آن
21
01:07 =>01:08
را کمی قبل می سازد. ما در واقع
22
01:08 =>01:11
وارد این موضوع میشویم که در اینجا به نوعی از
23
01:11 =>01:13
این وبینار در اینجا اعتراف میکنیم که این یک مجموعه
24
01:13 =>01:16
چند قسمتی است و به خوبی از عنوان اکشنها
25
01:16 =>01:18
بیرون آمده است، بنابراین ما در واقع چند بخش دیگر
26
01:18 =>01:20
از این مجموعه را در اینجا داشتیم که در آن ما در مورد آهنگساز صحبت کردم
27
01:20 =>01:24
، بنابراین دو یا دو وبلاگ
28
01:24 =>01:26
وجود دارد، در واقع سه بخش مختلف
29
01:26 =>01:29
یا هر یک وجود دارد که چگونه نکات مدل CAD را
30
01:29 =>01:32
برای ایجاد مستندات فنی وارد کنید
31
01:32 =>01:34
و سپس بقیه
32
01:34 =>01:36
را در اینجا ببینید، چند وبلاگ و چند ویدیو در اینجا وجود دارد،
33
01:36 =>01:38
بنابراین اگر واقعاً دوست دارید
34
01:38 =>01:41
به موضوعات آهنگساز دیگر علاقه مند
35
01:41 =>01:43
36
01:43 =>01:44
هستم زیرا کانال یوتیوب ما را بالا ببرید و من می خواهم به این وبینار نزدیک به پایان
37
01:44 =>01:47
دوباره اشاره کنم، فقط
38
01:47 =>01:50
سیستم های نویسندگی Google YouTube
39
01:50 =>01:53
شما را به دوره ما یا از طریق
40
01:53 =>01:56
کانال یوتیوب ما می برد و همچنین اگر
41
01:56 =>01:58
به وبلاگ اسلش comm دسترسی Hager بروید،
42
01:58 =>02:02
میتوانید همه وبلاگهای ما را ببینید
43
02:03 =>02:04
خوب است،
44
02:04 =>02:06
بنابراین بیایید به نوعی مقدمات
45
02:06 =>02:09
آنچه را که امروز در مورد آن صحبت میکنیم بسازیم، بنابراین
46
02:09 =>02:11
از عناصر نویسنده دوبعدی برای بیان داستان خود استفاده
47
02:11 =>02:13
میکنیم. در اینجا به 6
48
02:13 =>02:17
زیر حوزه اصلی اصلی مختلف می
49
02:17 =>02:18
پردازیم، بنابراین ما واقعاً در مورد بسیاری از
50
02:18 =>02:20
چیزهای ساده در اینجا صحبت می کنیم، بنابراین ما در اینجا به
51
02:20 =>02:23
نوعی گره هایی را روی همه این موارد می
52
02:23 =>02:24