در این مطلب، ویدئو مهندسی معکوس Geomagic Essentials به Solidworks. با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:11:19
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
خیلی خوب، پس این ویدیوی سریع من
2
03 =>06
در مورد مهندسی معکوس آن بخش زنجیره است،
3
06 =>07
بنابراین من میروم و آن را بکشم
4
07 =>09
و رها
5
09 =>11
کنم، فکر میکنم میلیمتر است،
6
11 =>13
در یک ثانیه اینجا را خواهیم دید،
7
13 =>17
بله، به نظر میرسد میلیمتر است.
8
17 =>20
من ادامه میدهم و کمی هموارسازی آن را انجام میدهم،
9
20 =>22
10
26 =>31
شاید فقط کمی بیشتر
11
33 =>34
این یکی به شما امکان میدهد پیشنمایش
12
34 =>35
کنید که چقدر قرار است
13
35 =>38
دادهها را صاف کنید،
14
38 =>42
به جز اینکه اکنون کاری که میخواهم انجام دهم
15
42 =>44
تراز کردن است این را به دنیا میبینید که
16
44 =>46
واقعاً از سیستم مختصات دور
17
46 =>47
است،
18
47 =>48
بنابراین این چیزی است که من معتقدم
19
48 =>50
ضروری است
20
50 =>53
مانند این نوع تراز کردن قطعات با
21
53 =>55
سیستم مختصات،
22
55 =>56
بنابراین من میخواهم به خط مرکزی نگاه کنم.
23
56 =>58
این قسمت را بیایید و
24
58 =>01:02
به مدل صفحه تقارن بیایید،
25
01:02 =>01:04
فقط یک خط به سمت پایین بکشید وسط را به بهترین وجه
26
01:04 =>01:05
27
01:05 =>01:08
مناسب صفحه تقارن
28
01:09 =>01:11
ببینید، بنابراین ما میتوانیم خط مرکزی را محاسبه کنیم،
29
01:11 =>01:13
کار دیگری که
30
01:13 =>01:14
میخواهم انجام دهم این است که 0 را قرار میدهم.
31
01:14 =>01:19
در اینجا، بنابراین من می خواهم در این منطقه پنجره را باز کنم در
32
01:19 =>01:22
33
01:24 =>01:41
واقع بله اجازه دهید این کار را انجام دهید،
34
01:41 =>01:45
من به پنجره آن داخل می روم و
35
01:45 =>01:47
می گویم می خواهم یک صفحه تقارن در
36
01:47 =>01:49
37
01:49 =>01:55
پایین این محور درست در اینجا انجام دهم،
38
02:03 =>02:05
39
02:06 =>02:08
حالا برای آخرین مورد، فرض می
40
02:08 =>02:10
کنم این قسمت درست در اینجا این ناحیه بالا
41
02:10 =>02:12
چرخشی است،
42
02:12 =>02:14
بنابراین من می خواهم انتخاب کنم که به
43
02:14 =>02:15
بهترین وجه با
44
02:15 =>02:18
چرخش محور سیلندر یا در واقع
45
02:18 =>02:20
محور چرخشی در آنجا جا بیفتم
46
02:20 =>02:22
و این به من یک جهت خوب مانند x
47
02:22 =>02:24
می
48
02:25 =>02:26
دهد، بنابراین اکنون به اندازه کافی برای ادامه دادن و
49
02:26 =>02:29
ایجاد یک سیستم مختصات
50
02:29 =>02:34
دارم، بنابراین می آیم. ابزارها با جهان تراز می شوند
51
02:34 =>02:37
52
02:38 =>02:42
و ما جلوتر می رویم و آن را به شکلی که
53
02:42 =>02:45
اینجا می خواهم تراز می کنیم، بنابراین می خواهم آن را به این شکل تراز کنم،
54
02:45 =>02:50
55
02:50 =>02:53
بنابراین ما می خواهیم این کار را انجام دهیم.
56
02:56 =>03:02
57
03:02 =>03:06
58
03:06 =>03:08
59
03:15 =>03:19
60
03:19 =>03:21
61
03:30 =>03:32
بنابراین xz یکی را بازی می کند و سپس بیایید
62
03:32