در این مطلب، ویدئو مواد PBR برای Revit با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:28:22
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
06 =>09
بسیار خوب، من ادامه می دهم و
2
09 =>11
شروع می کنم از همه شما به خاطر اینکه
3
11 =>12
امروز برای شرکت در وبینار امروز اینجا وقت
4
12 =>14
5
14 =>16
6
16 =>19
7
19 =>20
گذاشتید، تشکر می کنم. در مورد اینکه
8
20 =>21
چگونه با کاری که در
9
21 =>24
تجسم معماری انجام میدهیم ارتباط دارد، در
10
24 =>26
مورد اینکه کجا میتوانیم بافتهای اضافی به دست آوریم صحبت خواهیم کرد،
11
26 =>28
جایی که با کانالهای بافت اضافی
12
28 =>31
به معنای مواد جدید 20:19،
13
31 =>34
ما همچنین میخواهیم چگونگی این
14
34 =>36
مواد جدید را بررسی کنیم. میتواند راهحلهای نمای پایانی
15
36 =>39
ما و رندرهای ما را بهبود بخشد،
16
39 =>41
همچنین مقدمهای در مورد چگونگی
17
41 =>44
ایجاد مواد مختلف
18
44 =>46
کانالهای مواد مختلف که میتوانیم در
19
46 =>53
داخل Revit استفاده کنیم، ارائه میشود، بنابراین بیایید مستقیماً وارد آن شویم تا من
20
53 =>56
Revit را باز و به سمت بالا داشته باشم که عبارت
21
56 =>58
PBR را گفته است. و مخفف رندر مبتنی بر فیزیکی است
22
58 =>01:01
که به این معنی است که
23
01:01 =>01:03
روشی برای سایه زدن با استفاده از
24
01:03 =>01:04
جلوه های بصری و دنیای صنعت بازی برای
25
01:04 =>01:07
شبیه سازی نحوه تعامل نور و نحوه
26
01:07 =>01:10
تعامل نور با سطوح است تا بتوانیم
27
01:10 =>01:11
نتایج قابل پیشبینیتر زمانی که ما در حال
28
01:11 =>01:13
انجام مطالعات خورشیدی با تغییر زمان در
29
01:13 =>01:16
روز هستیم، فقط نتایج قابل پیشبینیتری را
30
01:16 =>01:17
از بافتها و همه
31
01:17 =>01:18
سناریوهای مختلف نور دریافت میکنیم، بنابراین مجبور نیستیم برای سناریوهای
32
01:18 =>01:20
مختلف نورپردازی، بافت را تغییر
33
01:20 =>01:22
دهیم. فقط
34
01:22 =>01:24
یک بافت ایجاد کنید که می دانیم
35
01:24 =>01:26
در همه رشته ها کار می کند زیرا
36
01:26 =>01:28
از نظر فیزیکی درست است، بنابراین دوباره
37
01:28 =>01:30
در جلوه های بصری
38
01:30 =>01:32
و دنیای بازی محبوب شدند و اخیراً
39
01:32 =>01:34
با افزایش تجسم
40
01:34 =>01:36
در Autodesk جهان ATC محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.
41
01:36 =>01:40
این را دیدند و آنها موادی را که
42
01:40 =>01:42
ما از نظر فیزیکی مینامیم مواد دقیق فیزیکی
43
01:42 =>01:44
در Revit ایجاد کردند، بنابراین کسانی از شما که
44
01:44 =>01:45
در حدود سال 2019 و بالاتر
45
01:45 =>01:47
متوجه میشوند که یک مثلث زرد
46
01:47 =>01:49
در گوشه سمت چپ پایین
47
01:49 =>01:57
دستگاه خود دارید، آن را بگیرید، من یک طرف دندانی را کاملاً میبینم.
48
01:59 =>02:02
صفحه نمایش من را خوب ببینید
49
02:02 =>02:10
اکنون درست است،
50
02:12 =>02:14
بنابراین در گوشه سمت چپ پایین
51
02:14 =>02:16
مواد خود را ببینید، اگر دستان شما
52
02:16 =>02:18
2019 یا بالاتر است، یک مثلث زرد خواهید دید
53
02:18 =>02:20
که t کلاه به این معنی است که این ماده قدیمی است
54
02:20 =>02:24
، بنابراین خداوند از برنامه ای
55
02:24 =>00