در این مطلب، ویدئو میرایی ارتعاش فعال SolidWorks Motion با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:51
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
سلام در این ویدیو من
2
02 =>04
میرایی ارتعاش فعال را نشان خواهم داد و شما می توانید
3
04 =>07
فایل های Salt Works را برای آن
4
07 =>09
از اینجا دانلود کنید، بنابراین در اینجا
5
09 =>12
فایل های Salt Works را دارم که می توانید از آنها در
6
12 =>15
حرکت سربازان که در نمک یا باندل برتر هستند استفاده
7
15 =>17
کنید. از آن برای بازسازی تحلیل هایی
8
17 =>20
که در این ویدیو انجام می دهم استفاده کنید، بنابراین در این
9
20 =>21
لینک فایل های
10
21 =>24
غیرفعال و میرایی ارتعاش فعال را
11
24 =>27
نیز قرار می دهم، بنابراین ابتدا در مورد
12
27 =>28
میرایی ارتعاش فعال در این ویدیو بحث خواهم کرد
13
28 =>31
و این برای به عنوان مثال ماشینی که
14
31 =>33
تکان میخورد و باعث ایجاد نیرو بر روی زمین میشود،
15
33 =>35
به همین دلیل است که به آن میرایی ارتعاش فعال میگویند،
16
35 =>36
زیرا
17
36 =>39
خود دستگاه است که میلرزد، بنابراین من
18
39 =>41
فایلهای سالزبرگ را در اینجا باز نگه داشتهام،
19
41 =>43
بعداً ابتدا تحلیلهایی از آن را نشان خواهم داد.
20
43 =>45
من به یک ارائه کوتاه می
21
45 =>49
روم که در آن معادلاتی را
22
49 =>51
که قرار است استفاده کنم نشان می دهم، بنابراین نیروی یک
23
51 =>54
نیروی نوسانی روی یک ماشین و از طریق یک
24
54 =>56
فنر و یک دمپر باعث ایجاد
25
56 =>59
نیروی نوسانی در کف می شود و در اینجا
26
59 =>01:01
نمودار Freebody را مشاهده می کنید. از آن س o
27
01:01 =>01:03
این همان نیرویی است که روی زمین وارد می شود و
28
01:03 =>01:05
این نمودار بدنه آزاد جرم است نمودار آزاد
29
01:05 =>01:08
بدن ساده است فقط
30
01:08 =>01:10
تمام فنرها و دمپرها و
31
01:10 =>01:12
هر چیزی را که می تواند نیرو وارد کند پاک کنید و
32
01:12 =>01:14
با یک فلش با نام مربوط به نیرو جایگزین کنید.
33
01:14 =>01:16
34
01:16 =>01:16
این نیروی فنر است،
35
01:16 =>01:19
این نیروی دمپر است و سپس هنگام
36
01:19 =>01:22
ایجاد نمودار Freebody،
37
01:22 =>01:24
فقط کافی است تمام فلش های آبی را
38
01:24 =>01:26
که مجموع همه نیروها است اضافه کنید و آن را برابر
39
01:26 =>01:27
با فلش قرمز در این مورد قرار دهید که
40
01:27 =>01:31
برنامه سینماتیک است، بنابراین مجموع همه
41
01:31 =>01:34
نیروها برابر با جرم ضربدر
42
01:34 =>01:37
شتاب هستند، می بینید که فرمول های
43
01:37 =>01:40
نوشته شده این دو فرمول به
44
01:40 =>01:42
این فرمول منتهی می شود و سپس هنگام انجام
45
01:42 =>01:44
تبدیل لاپلاس که در واقع
46
01:44 =>01:46
با نگاه به جرم بسیار پیچیده است،
47
01:46 =>01:50
اما در اینجا می توانم از یک ترفند ساده استفاده کنم فقط
48
01:50 =>01:54
هر نقطه را جایگزین کنید. متغیر بالا توسط یک S،
49
01:54 =>01:56
بنابراین همانطور که گفته شد،
50
01:56 =>01:59
ریاضیات پیچیده زیادی پشت آن در جریان است، اما برای
51
01:59 =>02:02
یک معادله دیفرانسیل مستقیم
52
02:02 =>02:04
، این راه آسان برای انجام تبدیل لاپلاس است.
53
02:04 =>02:07
سپس من ی