در این مطلب، ویدئو نحوه انجام: Pipe Solidworks به UE4 (VR) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:05:08
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
سلام.
2
02 =>04
3
04 =>06
4
06 =>09
5
09 =>14
6
20 =>24
7
24 =>25
مونتاژ ساده
8
25 =>27
ساخته شده از چند قسمتی که امروز
9
27 =>29
برای نمایش مدل سازی
10
29 =>31
کردیم، ما آن را نسبتاً سبک نگه می داریم،
11
31 =>33
چیز خاصی که باید
12
33 =>35
در SolidWorks انجام دهید، فقط می توانید
13
35 =>36
قطعات و مجموعه های خود را همانطور که معمولاً
14
36 =>36
می خواهید ذخیره
15
36 =>40
کنید. در استودیوی غیرواقعی چهار
16
40 =>42
نقطه دو نقطه صفر، من معتقدم
17
42 =>44
مهم است که توجه داشته باشید که افزونه اسمیت داده
18
44 =>47
برای Unreal Engine در دسترس نیست،
19
47 =>48
بنابراین اگر موتور را اجرا
20
48 =>50
می کنید، باید استودیو را ارتقا دهید
21
50 =>52
تا به افزونه در آن دسترسی داشته باشید.
22
52 =>54
پس از بارگذاری افزونه
23
54 =>57
، باید آن را فعال کنیم، پس از
24
57 =>59
فعال شدن افزونه داده اسمیت، نماد جدیدی
25
59 =>01:01
را در اینجا در قفسه مشاهده خواهیم کرد که اسمیت داده های وارداتی نامیده می شود،
26
01:01 =>01:04
اکنون فقط
27
01:04 =>01:07
به فهرست کشویی می رویم متر enu و import cat را بزنید
28
01:07 =>01:11
و سپس ما فایل خود را انتخاب می کنیم، پس از
29
01:11 =>01:13
30
01:13 =>01:15
انتخاب فایل برای وارد کردن، یک فایل اسمبلی را انتخاب می کنیم، اکنون
31
01:15 =>01:17
پس از انجام این کار، صفحه دیگری دریافت خواهید کرد که
32
01:17 =>01:19
پوشه مقصد برای
33
01:19 =>01:22
صادرات اسمیت خواهد بود. پوشه صادراتی خود را انتخاب کرده ایم،
34
01:22 =>01:23
ما می خواهیم داده ها را دریافت
35
01:23 =>01:26
کنیم کادر گفتگوی اسمیت گزینه های
36
01:26 =>01:27
37
01:27 =>01:29
38
01:29 =>01:31
39
01:31 =>01:33
40
01:33 =>01:36
وارد کردن دادههای اسمیت سیل میشوند، بنابراین
41
01:36 =>01:39
اکنون میخواهیم اسمبلی خود را
42
01:39 =>01:41
که وارد کردهایم به محیطی
43
01:41 =>01:43
که آماده کردهایم، که در سالیدورکس نیز مدلسازی شده بود، رها کنیم،
44
01:43 =>01:46
اکنون یکی از چیزهای بزرگی
45
01:46 =>01:48
است که وقتی
46
01:48 =>01:50
اسمبلی را از طریق پلاگین داده اسمیت وارد کردیم، پیدا کردیم.
47
01:50 =>01:53
-in فقط هندسه های تمیزی
48
01:53 =>01:55
نداشت، بلکه پلاگین داده اسمیت در واقع
49
01:55 =>01:57
یک اسمبلی را از SolidWorks می خواند همانطور که
50
01:57 =>02:00
SolidWorks آن را می خواند و
51
02:00 =>02:02
تمام قطعات تشکیل دهنده
52
02:02 =>02:05
مجموعه را به طور مناسب در فضای سه بعدی وارد
53
02:05 =>02:07
می کرد. در طرح کلی
54
02:07 =>02:10
به صورت غیرواقعی بهعنوان اشیاء جداگانه ظاهر میشوند، بنابراین میتوان
55
02:10 =>02:12
در صورت لزوم آنها را بهطور مستقل دستکاری کرد.
56
02:12 =>02:15
حالا یکی دیگر از چیزهای جالب دیگری
57
02:15 =>02:17
که در مورد دادههایی که اسمیت وارد میکند متوجه شدیم این
58
02:17 =>02:20
بود که آنه