در این مطلب، ویدئو نحوه تجزیه و تحلیل یک شفت در ABAQUS با استفاده از عناصر سه بعدی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:11:56
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
01 =>05
بنابراین در epic us ما یک
2
05 =>10
ناشنوای قابل تغییر شکل و جامد سه بعدی با استفاده از اکستروژن ایجاد
3
10 =>14
کردیم تا بتوانیم منهای 45
4
14 =>20
و منهای 45 و سپس 45 و 45 را در
5
20 =>24
اینجا وارد کنیم و اکنون در مرکز صفر صفر هستیم و اکنون
6
24 =>28
باید از 600 استفاده کنم و من میخواهم
7
28 =>30
در مورد واحدهایم بسیار مراقب باشم، بنابراین واحدها بر حسب
8
30 =>36
میلیمتر هستند، بنابراین مرکز من صفر است
9
36 =>44
و میخواهم مرکز خود را درست کنم تا
10
44 =>47
وقتی که به آن شعاع یا قطر میدهم
11
47 =>56
، فقط شلیک نکند و یخ داشته باشیم.
12
56 =>01:04
واقعاً انجام شد و سپس 600 بله اکنون و من می
13
01:04 =>01:10
خواهم یک متریال ایجاد کنم که T 1 2
14
01:10 =>01:18
3 با بخش 0.33 است و
15
01:18 =>01:24
بخش را روی آن اعمال می کنم و اسمبلی
16
01:24 =>01:26
را ایجاد می کنیم اکنون می خواهیم مش را روی آن ایجاد کنیم
17
01:26 =>01:30
و از همان مش استفاده کنیم. اندازه و به
18
01:30 =>01:33
پاور بروید حالا نمیتوان آن را در چرتکه مش کرد،
19
01:33 =>01:37
پس چه کاری میتوانیم انجام دهیم، میتوانیم این دو
20
01:37 =>01:41
مورد را با استفاده از این فیس قرار دهیم، بنابراین بیایید آن را امتحان کنیم
21
01:41 =>01:45
و سلول را با استفاده از صفحه گسترده تقسیم
22
01:45 =>01:51
کنیم و ایجاد پارتیشن را میزنیم و حالا
23
01:51 =>01:54
میتوانیم آن را امتحان کنید
24
01:59 =>02:04
و به نظر می رسد خوب است، اما ما واقعاً می توانیم
25
02:04 =>02:08
آن را با استفاده از مش بندی اصلاح کنیم، به گونه
26
02:08 =>02:12
ای که این چیزی است که پوز نیست sible پارتیشن را بهبود می بخشد
27
02:12 =>02:16
و شاید به همین دلیل است که
28
02:16 =>02:19
آنها یک الگوریتم اندازه گیری یا
29
02:19 =>02:23
مش بندی متفاوتی دارند و اکنون ما
30
02:23 =>02:27
آن را سه نقطه انجام می دهیم تا
31
02:27 =>02:33
مش بهتری به دست آورید بله
32
02:34 =>02:37
اکنون مش کمی متفاوت
33
02:37 =>02:48
از چیزی است که می بینیم. در یک اجداد، پس
34
02:48 =>02:51
بیایید شروع به اعمال شرایط مرزی
35
02:51 =>02:54
کنیم و
36
02:54 =>02:58
شرط مرزی ثابت را در پایین اعمال می کنیم
37
02:58 =>03:07
و من می خواهم همه چیز را درست کنم و می خواهم
38
03:07 =>03:13
چرخش خود را روی این لبه اعمال کنم، باید
39
03:13 =>03:18
یک پله و مرحله ای که داریم ایجاد کنم.
40
03:18 =>03:25
بار این لحظه من است اکنون من نمی
41
03:25 =>03:28
توانم لحظه را به لبه یا چهره ای اعمال کنم که
42
03:28 =>03:31
همان کاری است که ما می توانیم در ANSYS انجام دهیم، اما
43
03:31 =>03:38
نمی توانیم آن را در چرتکه انجام دهیم، بنابراین بیایید تا اینجا اعمال کنیم،
44
03:38 =>03:41
یعنی می دانم که اشتباه است
45
03:41 =>03:45
و شما پیدا خواهید کرد به زودی اما چه کاری می
46
03:45 =>03:49
توانیم انجام دهیم می دانی درستش کن پس بیایید
47
03:49 =>03:51
اول با آن امتحان کنیم و سپس می توانیم آن را
48
03:51 =>03:55
تغییر دهیم تا دویست هزار یعنی
49
03:55 =>03:59
دو هزار کیلو نیوتن و بعد ببخشید
50
03:59 =>04:02
2000 نیوتن متر اکنون می خواهم
51
04:02