در این مطلب، ویدئو نحوه ساخت یک چرخ پلتون در solidworks (آسان) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:24:04
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
بنابراین امروز در مورد
2
03 =>07
طراحی چرخ پلتون بحث خواهیم کرد این یک
3
07 =>09
نوع توربین ضربه ای است که برای تولید
4
09 =>13
انرژی از آب بالا یا
5
13 =>16
سیالات بالا استفاده می شود زمانی که اثر
6
16 =>18
ضربه بر روی تیغه های چرخ
7
18 =>20
ایجاد می شود و حرکت چرخشی ایجاد می کند. که
8
20 =>23
تبدیل به انرژی مکانیکی برای
9
23 =>26
تبدیل الکتریسیته و وارد کردن انرژی می شود در
10
26 =>29
این حالت انرژی هیدرولیکی است به این دلیل
11
29 =>33
که مشکل متوسط
12
33 =>38
آن طراحی جیب های آن است و
13
38 =>42
اینها شکل جالبی دارند و
14
42 =>44
تولید شکل کمی دشوار است.
15
44 =>47
با ساده کردن آن اشکال در برخی از
16
47 =>50
هندسه های شناخته شده ای که در دسترس
17
50 =>52
ما است، بنابراین ما فقط هواپیماها را کوچک می گیریم
18
52 =>55
و به صفحات
19
55 =>01:01
بالایی اشاره می کنیم، در واقع سه صفحه را می گیریم
20
01:01 =>01:04
21
01:12 =>01:16
و در این مورد خط بالایی را
22
01:16 =>01:25
با دامن های ساده شروع می کنیم. برای این مستطیل
23
01:25 =>01:49
این جای خالی را در حال حاضر در قصر
24
01:55 =>01:57
خانم ها بچه ها قرار داده ام باید
25
01:57 =>02:05
چیزهای به اندازه کافی طولانی با این بچه ها باشد
26
02:05 =>02:08
و برای این و این مورد در صفحه بالایی
27
02:08 =>02:15
که w باید شبیه این یکی باشد
28
02:33 =>02:36
به طور مشابه ما اکنون این گوشه ها را پر کردیم
29
02:36 =>02:43
که شعاع آن کمی کوچکتر از
30
02:43 =>02:54
5 خواهد بود و اکنون ما به یک منحنی راهنما نیاز داریم که
31
02:54 =>02:59
ویژگی ما را به
32
02:59 =>03:01
مسیر صحیح هدایت کند تا طرح
33
03:01 =>03:05
را کمی روی صفحه جلو بکشیم.
34
03:05 =>03:08
قوس سه نقطهای
35
03:15 =>03:18
شکل سطل ما باید
36
03:18 =>03:23
به این صورت باشد، بنابراین حالا میروم سمت چپ
37
03:23 =>03:26
نقاط مربوطه را نشان میدهد
38
03:26 =>03:31
که میتوانند به هم متصل شوند و منحنیهای راهنما را
39
03:31 =>03:38
به عنوان این دو منحنی انتخاب میکنم و سپس
40
03:38 =>03:45
به سراغ ویژگی پوسته میروم. نقطه
41
03:45 =>03:48
صفر صفر سه شما می توانید هر چهره ای را انتخاب کنید،
42
03:48 =>03:53
بنابراین یک طرف
43
03:53 =>03:56
سطل وجود دارد، حالا ما فقط این مورد را باریک
44
03:56 =>03:59
می کنیم تا به هندسه مرجع دیگری نیاز داشته باشیم
45
03:59 =>04:04
و صفحه مرجع صفحه
46
04:04 =>04:06
جلو خواهد بود،
47
04:18 =>04:21
گفتم باشه و فقط مرادین
48
04:21 =>04:23
49
04:37 =>04:41
دلیل مریخ نبودن آن را وسط بیاورید،
50
04:41 =>04:45
زیرا هواپیما کمی دورتر است،
51
04:45 =>04:50
بنابراین فقط این هواپیما را ویرایش کنید
52
04:56 =>05:00
که یک پنج کامل
53
05:04 =>05:12
برای هشت است و همچنین باید
54
05:12 =>05:14
مقداری از ضخامت این
55
05:14 =>05:20
دیوار را طی کنید. بنابراین اکنون در لاین شما هواپیما
56
05:20 =>05:22
به این شکل خواهد بود و بدنه
57
05:22 =>05:27
یکی معرفی می