در این مطلب، ویدئو نرده زنجیری بافته شده در رندر سالیدورکس با 32 هسته! با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:59
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>01
زیرا در این ویدیو من به
2
01 =>03
شما نشان خواهم داد که چگونه یک
3
03 =>06
نرده زنجیری بافته شده درست کنید، همچنین همانطور که
4
06 =>09
برخی از شما قبل از پرسیدن پرسیده بودند
5
09 =>10
6
10 =>12
، در پایان این ویدیو به شما نشان
7
12 =>14
می دهم که چگونه رندر می کنم و حتی جالب تر می شود
8
14 =>17
. تصمیم گرفتم از یک سرویس آنلاین
9
17 =>18
استفاده کنم و از یک
10
18 =>22
کامپیوتر قوی تر برای رندر و مقایسه آن
11
22 =>25
با کامپیوتر 4 هسته ای خود استفاده کنم، بنابراین یک کامپیوتر دارای 32
12
25 =>26
هسته
13
26 =>28
و کامپیوتر من دارای 4 هسته است و من می خواهم
14
28 =>30
آن را در هر دو کامپیوتر رندر کنم و مقایسه کنم
15
30 =>31
زمان، پس با ما همراه
16
31 =>33
باشید تا آخر این
17
33 =>35
ویدیو را
18
35 =>38
تماشا کنید، من همه چیز را درست کردم بچه ها وقتی
19
38 =>39
اولین بار این را دیدم
20
39 =>41
، نمی دانستم چقدر می تواند پیچیده
21
41 =>42
22
42 =>45
باشد، صادقانه بگویم، 40 دقیقه وقت گذاشتم
23
45 =>46
تا به درستی دست پیدا کنم
24
46 =>48
الگو زیرا اولین کاری که شما
25
48 =>50
به عنوان یک مدلساز cad باید انجام دهید، چه
26
50 =>52
solidworks باشد یا هر نرم افزار cad دیگری برای
27
52 =>53
این موضوع،
28
53 =>55
وقتی با چالشی مانند آن روبرو می شوید، وقتی
29
55 =>57
الگوی را می بینید، یک الگوی تکراری
30
57 =>58
مانند این
31
58 =>01:01
اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک تشخیص الگو انجام دهید
32
01:01 =>01:03
33
01:03 =>01:05
و آن الگو را به آن تجزیه کنید
34
01:05 =>01:06
کوچکترین
35
01:06 =>01:08
بخش پس مطمئناً در حال تکرار است
36
01:08 =>01:10
و شما باید کوچکترین قسمتی که تکرار می شود را پیدا کنید
37
01:10 =>01:12
38
01:12 =>01:15
اول از همه من به یک مدل سه بعدی نگاه
39
01:15 =>01:17
نکردم فقط آن را در گوگل جستجو کردم و
40
01:17 =>01:19
داشتم به یک عکس دو بعدی از جلو نگاه می کردم
41
01:19 =>01:21
که بزرگترین اشتباه بود. من مجبور
42
01:21 =>01:22
شدم کمی
43
01:22 =>01:24
از یک طرف شاید ایزومتریک به آن نگاه کنم تا
44
01:24 =>01:26
بتوانم هندسه را کمی
45
01:26 =>01:26
46
01:26 =>01:28
بهتر بفهمم رویکردی که در حال حاضر به آن نگاه می کنید
47
01:28 =>01:29
همان چیزی است که من در
48
01:29 =>01:32
ابتدا انجام دادم، بنابراین فهمیدم
49
01:32 =>01:35
که بسیار سریعتر خواهد بود و
50
01:35 =>01:36
اگر با
51
01:36 =>01:39
نیمی از بخش شروع کنم و سپس از
52
01:39 =>01:40
موجودیتهای آینهای
53
01:40 =>01:42
و سایر ویژگیها مانند حرکت
54
01:42 =>01:45
بدنه کپی برای چرخاندن آن حول یک
55
01:45 =>01:45
محور
56
01:45 =>01:47
و کپی کردن آن استفاده کنم، در زمان بیشتری صرفهجویی میکنم، زیرا
57
01:47 =>01:49
آنچه در حال حاضر به آن نگاه میکنید من انجام میدهم
58
01:49 =>01:51
فقط نیمی از قسمتی است