در این مطلب، ویدئو نکته فنی ویدئو: استفاده از ظاهرهای چندلایه در SOLIDWORKS Visualize با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:20
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
12 =>14
[موسیقی]
2
14 =>17
سلام نام من کریس موئن است و امروز
3
17 =>18
قصد داریم نحوه ایجاد
4
18 =>21
یک ظاهر چندلایه در SolidWorks را
5
21 =>23
نشان دهیم، تجسم کنید که این کار را انجام میدهیم
6
23 =>25
زیرا در اینجا یک مورد خاص داریم
7
25 =>26
که در آن یک ویسکی میخوریم. بطری که
8
26 =>29
قرار است شیشه ای شفاف باشد و
9
29 =>30
ما یک برچسب خواهیم داشت که می خواهیم
10
30 =>33
روی آن بپیچیم، اما این برچسب
11
33 =>36
بیش از 180 درجه دور این بطری می چرخد
12
36 =>38
، روشی که من از آن استفاده خواهم کرد.
13
38 =>40
مطمئناً وقتی برچسبی را میپیچم
14
40 =>43
که حدود 300 درجه دور
15
43 =>45
این بطری میپیچد،
16
45 =>47
گرافیک را مخدوش نمیکند، وقتی این کار را انجام میدهم، واقعاً کشیده نمیشود
17
47 =>49
و ما این کار را به روشی خاص انجام
18
49 =>52
میدهیم، واقعاً آسان است، فقط باید
19
52 =>53
از آن استفاده کنیم. قابلیتهای ظاهری چند لایه
20
53 =>56
در SolidWorks تجسم میکنند،
21
56 =>58
بنابراین اولین چیزها را ابتدا باید
22
58 =>01:00
با دو ظاهر شروع کنیم که سپس
23
01:00 =>01:02
آنها را در یک ظاهر چند لایه ترکیب میکنیم
24
01:02 =>01:04
، اولین ظاهری که ایجاد میکند
25
01:04 =>01:07
برای برچسب است، بنابراین ما فقط باید به آنها
26
01:07 =>01:08
بیاییم و ایجاد یک مورد جدید از
27
01:08 =>01:11
خراش به صورت مات در می آید، ما
28
01:11 =>01:13
ادامه می دهیم و آن را به رنگ تغییر می دهیم و
29
01:13 =>01:15
30
01:15 =>01:17
هنگامی که بافت را وارد کردیم، تنظیمات دیگر را انجام می دهیم، بنابراین
31
01:17 =>01:19
به برگه بافت می رویم و
32
01:19 =>01:23
روی بافت رنگ داخل کلیک می کنیم. در اینجا من
33
01:23 =>01:25
قبلاً تصویری دارم که در
34
01:25 =>01:27
گوگل از برچسب ویسکی پیدا کردم و آنچه ما
35
01:27 =>01:30
داریم یک فایل PNG بدون پسزمینه است،
36
01:30 =>01:32
بنابراین وقتی آن را روی بطری قرار میدهم، این لبههای پاره شده به این شکل ظاهر میشوند
37
01:32 =>01:35
و روی
38
01:35 =>01:39
باز کردن کلیک میکنم و این میشود رنگ، بنابراین تنها کاری
39
01:39 =>01:40
که باید انجام دهم این است که کلیک کرده و آن را
40
01:40 =>01:43
روی قسمت بکشید، اکنون متوجه شوید که ظاهر
41
01:43 =>01:46
آن نادرست است، همچنین تاریک است، خوب
42
01:46 =>01:48
ما از هر دوی این موارد به
43
01:48 =>01:50
طور مستقل مراقبت خواهیم کرد اولین چیزی که می خواهم
44
01:50 =>01:52
اصلاح کنم ظاهر برچسب گذاری
45
01:52 =>01:54
کنید که واقعاً چگونه نگاشت شده است و دلیل اینکه
46
01:54 =>01:56
اکنون درست به نظر نمی رسد اگر
47
01:56 =>01:58
دوباره روی آن کلیک کنیم و به
48
01:58 =>02:00
نقشه بافت برویم، می بینیم که در واقع
49
02:00 =>02:03
با یک حالت UV نگاشت شده است، چیزی که ما نیاز داریم یک شکل
50
02:03 =>02:05
یا تکنیکی است که نزدیک ترین شکل به آن است.
51
02:05 =>02:07
شکلی که دور آن می
52
02:07 =>02:10
پیچیم یک استوانه است بنابراین من استوانه ای را انتخاب می
53
02:10 =>02:12