در این مطلب، ویدئو نکته فنی ویدئو: نکات مفید هنگام تنظیم رندر در SOLIDWORKS PhotoView 360 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:09
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
12 =>15
[موسیقی]
2
16 =>19
سلام نام من کریستین است و یک
3
19 =>21
مهندس برنامه با
4
21 =>23
راه حل های Tremec از دفتر ناکسویل تنسی
5
23 =>25
و امروز به
6
25 =>28
طور خلاصه در مورد نحوه راه اندازی صحبت می کنیم، من
7
28 =>29
قصد ندارم تمام گزینه ها را بررسی کنم،
8
29 =>31
اما چگونه برای تنظیم یک رندر
9
31 =>37
در نمای عکس 360، بنابراین مطمئناً اولین
10
37 =>39
چیزی که می خواهید ابتدا می خواهید آن را روشن کنید،
11
39 =>41
بنابراین در بخش SolidWorks در انتها می
12
41 =>43
توانید آن را در آنجا انتخاب کنید یا در زیر منوی کشویی
13
43 =>45
در اینجا زیر افزونه ها، می توانیم ادامه دهیم و
14
45 =>52
آن را در آنجا انتخاب کنید، بنابراین یک چیز
15
52 =>54
برای آگاهی از یک چیز که به نوعی
16
54 =>58
افراد زیادی را غافلگیر می کند، این است که
17
58 =>01:00
درخت طراحی مدیر ویژگی های دیگر به
18
01:00 =>01:04
نوعی کشیده شده است و هنگامی که f4 fit را
19
01:04 =>01:08
برای صفحه نمایش فشار دهید، خواهید دید که می دانید این
20
01:08 =>01:11
همان چیزی است که من انتظار دارم رندر من این باشد،
21
01:11 =>01:15
این کادر در اینجا در حقیقت
22
01:15 =>01:17
رندر میشود، بنابراین قسمت شما
23
01:17 =>01:21
کمی جابهجا میشود، بنابراین قبل از
24
01:21 =>01:23
اینکه رندر خود را انجام دهید، فقط مطمئن شوید که
25
01:23 =>01:27
اینجا را کلیک کردهاید و ویژگی خود را جمع کنید.
26
01:27 =>01:31
درخت مدیر و سپس F و ضربه بزنید
27
01:31 =>01:37
این یک رندر در مرکز خوب خواهد بود، خیلی خوب است که
28
01:37 =>01:39
به چند چیز نگاه کنیم که میتوانیم
29
01:39 =>01:41
در اینجا تغییر دهیم، بنابراین
30
01:41 =>01:45
اگر بدانیم از چه چیزی استفاده میکنیم، میتوانیم آن را به سادگی روی آن بکشیم، اگر بدانیم از چه چیزی استفاده
31
01:45 =>01:48
میکنیم، خوب است.
32
01:48 =>01:50
33
01:50 =>01:53
بخشی که رها کردم به نوعی
34
01:53 =>01:55
به گزینه های من در اینجا نگاه کنید، می توانم آن را فقط به
35
01:55 =>01:58
آن صورت اضافه کنم که می توانم ویژگی را
36
01:58 =>02:04
به بدن یا کل قسمت اضافه کنم، بنابراین
37
02:04 =>02:07
حواستان باشد که در کجا چیزهایی را اضافه می کنید، بنابراین
38
02:07 =>02:11
من می خواهم این را به کل قسمت اضافه کنید
39
02:12 =>02:15
که میخواهیم مطمئن شویم نمای پرسپکتیو
40
02:15 =>02:17
روی آن است، بنابراین نمای غیر پرسپکتیو برای مدلسازی عالی است،
41
02:17 =>02:19
اما این
42
02:19 =>02:22
روشی واقعبینانه نیست که بتوانید ببینید که
43
02:22 =>02:24
دیدگاه ما را تغییر میدهد، فقط کمی
44
02:24 =>02:26
واقعگرایی بیشتر است، این کمی دقیقتر است.
45
02:26 =>02:28
شبیه این است که چشم
46
02:28 =>02:30
انسان واقعاً این مورد را میبیند
47
02:30 =>02:33
اگر واقعی بود، بنابراین ما قطعاً میخواهیم که
48
02:33 =>02:39
پسزمینه بعدی ما روشن شود، بنابراین
49
02:39 =>02:41
ابتدا ما ظاهر داریم و سپس
50
02:41 =>02:43
صحنههایی داریم، بنابراین صحنهها
51
02:43 =>02:45
پسزمینههای اصلی ما خواهند بود.
52
02:45 =>02:47
نقطه محو ش