در این مطلب، ویدئو نکته فنی ویدیویی: Master SOLIDWORKS Sheet Metal Grain Direction با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:28
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>05
[موسیقی]
2
16 =>18
امروز می خواهیم در مورد جهت دانه روی الگوهای تخت ورق فلزی خود صحبت کنیم،
3
18 =>20
4
20 =>23
بنابراین این واقعا یک فرآیند دو مرحله ای
5
23 =>26
است، بخش اول این است که ما باید
6
26 =>29
به مدل بگوییم جهت دانه ما در مرحله دوم چه جهتی را
7
29 =>32
8
32 =>35
منتقل می کند. این اطلاعات روی نقاشیهای ما وجود دارد، بنابراین اگر به الگوی صاف خود نگاهی بیندازم،
9
35 =>37
بیایید به جلو برویم و مستقیماً به آن بپریم
10
37 =>39
11
39 =>44
، در این مورد،
12
44 =>45
جهتهای دانهبندی
13
45 =>49
من در صفحه نمایش من از چپ به راست اجرا میشود، بنابراین من میتوانم این کار را
14
49 =>51
با الگوی مسطح فعال با آن
15
51 =>53
صاف یا فرم گرفته انجام دهید، مهم نیست
16
53 =>55
که چه کاری میخواهم انجام دهم، این است که الگوی تخت را گسترش دهم
17
55 =>58
و در صورتی که از یک قسمت چند تنه استفاده
18
58 =>01:00
میکنم، میخواهم الگوی تخت را انتخاب کنم که
19
01:00 =>01:02
مطابق با قسمت من است. در این مورد
20
01:02 =>01:06
من یک بدنه دارم، بنابراین در اینجا میرویم کاری که
21
01:06 =>01:08
میخواهم انجام دهم این است که ویژگی را ویرایش
22
01:08 =>01:10
میکنم و کادری را در اینجا میبینید که میگوید جهت دانه،
23
01:10 =>01:14
بنابراین در مورد من،
24
01:14 =>01:16
این لبه را اینجا انتخاب میکنم و من با برداشتن این
25
01:16 =>01:19
لبه به همان روشی که
26
01:19 =>01:21
یک یال را برای یک الگوی خطی انتخاب می کنید، بنابراین در چه
27
01:21 =>01:23
جهتی d o میخواهید آن الگو
28
01:23 =>01:25
از همان چیزی پیروی کند که در اینجا
29
01:25 =>01:29
میخواهید رنگ سبز از چه جهتی پیروی کند، روی OK کلیک میکنیم
30
01:29 =>01:32
و من ادامه میدهم و
31
01:32 =>01:34
این را تشکیل میدهم و سپس یک
32
01:34 =>01:39
طراحی جدید برای این بخش شروع میکنیم.
33
01:39 =>01:44
ما میخواهیم الگوی مسطح خود را مانند
34
01:44 =>01:46
آن بکشیم و
35
01:46 =>01:49
اگر متوجه شویم همه چیزهایی
36
01:49 =>01:52
که داریم نتهای خمشی و خطوط خمش
37
01:52 =>01:55
در اینجا که نداریم، کمی از آن بزرگنمایی خارج میشود.
38
01:55 =>01:58
جهت دانه های ما را در اینجا ببینید کاری که باید انجام دهم این
39
01:58 =>02:01
است که یک جدول خمشی را برای
40
02:06 =>02:09
آن مکان درست در اینجا وارد کنم و سپس دقیقاً در
41
02:09 =>02:11
اینجا می توانید جهت دانه ها را ببینید
42
02:11 =>02:14
اکنون اجازه دهید کمی بزرگنمایی
43
02:14 =>02:17
کنیم که نت دانه ما و آنچه
44
02:17 =>02:18
من هستم وجود دارد. این کار را انجام میدهم، فقط
45
02:18 =>02:21
کمی آن را بچرخانم، ما در واقع میتوانیم این
46
02:21 =>02:24
نت دانه را به اطراف حرکت دهیم و
47
02:24 =>02:26
جهت حرکت از چپ به راست را به ما نشان میدهد،
48
02:26 =>02:30
پس چه اتفاقی میافتد اگر بخواهیم
49
02:30 =>02:31
جهت دانه را تغییر دهیم چه اتفاقی
50
02:31 =>02:32
برای نت میافتد،
51
02:32 =>02:34
بهطور خودکار
52
02:34 =>02:36
با توجه به جهت دانه جدید
53
02:36 =>02:39,