در این مطلب، ویدئو نکته فنی SOLIDWORKS – استفاده از دوربین 360 برای ایجاد HDR های سفارشی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:05:10
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
05 =>08
[موسیقی]
2
15 =>18
سلام بچه ها اسم من کارلوس مندس است. من یک
3
18 =>20
هنرمند سه بعدی هستم که از SolidWorks استفاده می کنم که
4
20 =>23
امروز در نکات سریع نحوه رندر کردن یک
5
23 =>24
محیط 360 HDR به تصویر کشیده شده است،
6
24 =>26
بنابراین چرا ما می خواهیم این کار را به خوبی انجام دهیم،
7
26 =>29
دلیل اینکه محیط ما با کیفیت 360 HD
8
29 =>31
مفید است. زیرا این روش بسیار
9
31 =>33
کارآمدتر برای دریافت نور و
10
33 =>36
بازتاب است و همچنین راه دیگری برای
11
36 =>39
عدم داشتن هندسه اضافی
12
39 =>40
در محیط به منظور دریافت آن
13
40 =>42
انعکاس ها بر روی هر جسمی که
14
42 =>45
در حال حاضر رندر می کنیم است، بنابراین ما
15
45 =>46
از این استفاده خواهیم کرد. محیطی که
16
46 =>49
ما از یک بیابان داریم و من به شما نشان خواهم داد که
17
49 =>52
چگونه از این محیط یک محیط HDR ایجاد
18
52 =>55
کنید و سپس چگونه
19
55 =>58
آن را روی یک پروژه جالب دیگر اعمال کنید، بنابراین
20
58 =>01:00
بیایید شروع کنیم، بنابراین اولین کاری که می
21
01:00 =>01:02
خواهید انجام دهید این است. که میخواهیم
22
01:02 =>01:04
دوربین را در جایی قرار دهیم که میخواهیم آن نوع
23
01:04 =>01:08
نقطه مرکزی محیط HDR
24
01:08 =>01:10
باشد، بنابراین فقط میگوییم که میتوانیم این کار را از
25
01:10 =>01:11
چند راه انجام دهیم تا بتوانیم یک دوربین اضافی ایجاد
26
01:11 =>01:13
کنیم یا فقط به کره چشم میرویم. آن را
27
01:13 =>01:17
و می گویند این چیزی است اینجا اینجا
28
01:17 =>01:19
خوب به نظر می رسد، بنابراین اکنون می خواهید روی
29
01:19 =>01:20
تب دوربین های آنها کلیک کنید، سپس روی دوربین کلیک کنید،
30
01:20 =>01:23
سپس آن را از منظر
31
01:23 =>01:26
اینجا زیر کلیت تغییر دهید و آن را 360
32
01:26 =>01:29
کنید، متوجه خواهید شد که میدان دید
33
01:29 =>01:31
تغییر می کند، سپس ما می رویم. در اینجا در
34
01:31 =>01:34
زیر زبانه فرعی جدید 360 روی آن
35
01:34 =>01:36
کلیک می کنیم و سپس روی پیش نمایش پانوراما 360 کلیک می کنیم
36
01:36 =>01:38
و اکنون alt و
37
01:38 =>01:41
دکمه چپ ماوس را نگه دارید
38
01:41 =>01:44
می توانید بدون
39
01:44 =>01:48
حرکت دادن دوربین به دور دوربین بچرخید تا بتوانید ببینید آیا
40
01:48 =>01:51
از چیزی که عالی می بینید راضی هستید یا
41
01:51 =>01:54
نه، پس اکنون ما می رویم و
42
01:54 =>01:56
این دوربین را صادر می کنیم، بیایید آن را تنظیم کنیم تا
43
01:56 =>01:59
رو به آن طرف باشد و من
44
01:59 =>02:01
روی ابزارهای خروجی کلیک می کنم و
45
02:01 =>02:03
ابزارهای خروجی را مطمئن می کنم شما در تب رندر هستید،
46
02:03 =>02:07
ما روی فرمت تصویر کلیک
47
02:07 =>02:13
می کنیم و می گوییم HDR اکنون visualize از
48
02:13 =>02:16
قبل می داند که ما یک
49
02:16 =>02:18
360 را صادر می کنیم زیرا می داند چه نوع دوربینی
50
02:18 =>02:21
را انتخاب کرده ایم، بنابراین در این مرحله
51
02:21 =>02:23
باید تصمیم بگیریم. چه نوع محیطی را
52
02:23 =>02:27
می خواهیم چه وضوحی می خواهیم o برای
53
0