در این مطلب، ویدئو ویرایش مستقیم فایل های وارد شده در SOLIDWORKS با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:02:05
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
02 =>04
سه شنبه مبارک همه خوش آمدید به
2
04 =>08
چت با Chase در اینجا نکته بعدی
3
08 =>09
شماست اگر فایلی مانند یک جفت
4
09 =>11
جامد به شما داده شود، می توانید آن را به
5
11 =>13
خوبی در SolidWorks باز کنید، اما
6
13 =>15
من هیچ ویژگی در درخت نخواهم داشت.
7
15 =>16
چند راه برای مقابله با این موضوع اگر مجبور
8
16 =>18
به ایجاد تغییراتی در هندسه ای هستید که
9
18 =>20
قبلاً وجود دارد، همانطور که من این را باز می کنم،
10
20 =>22
می بینید که روی هر دوی این
11
22 =>25
پاپ آپ ها نه کلیک می کنم، می دانم که این قسمت معتبر است، بنابراین
12
25 =>27
نیازی به اجرای Diagnostics و
13
27 =>28
من تشخیص ویژگی را در ویدیوی دیگری نشان خواهم داد
14
28 =>30
که یکی از روشهای متعدد دیگری است
15
30 =>34
که به آن اشاره کردم، همانطور که
16
34 =>35
گفتم در درخت ویژگی به جز این بدنه وارداتی چیزی وجود ندارد.
17
35 =>38
روشی که
18
38 =>39
امروز به آن میپردازم از طریق
19
39 =>43
تب ویرایش مستقیم اولین تغییر است. من
20
43 =>45
میخواهم از شر این فیلیپ خلاص شوم
21
45 =>48
، لبههای سخت اصلی را میخواهم با استفاده از
22
48 =>50
ابزار حذف چهره، تمام چهرههای فیلیپ را انتخاب میکنم
23
50 =>53
و مطمئن میشویم که حذف کردهام
24
53 =>56
و پچ را انتخاب کردهام، اوکی را میزنم و
25
56 =>58
پر میشود. دور
26
58 =>01:01
این تغییر بعدی از حرکت f استفاده خواهد کرد
27
01:01 =>01:03
ابزار ace و همچنین بسیاری از ابزارهای دیگر که
28
01:03 =>01:05
میخواهم این قسمت جلویی را به
29
01:05 =>01:07
یک گوه تبدیل کنم تا این کار را انجام دهم، از گزینه چرخش استفاده میکنم
30
01:07 =>01:10
و چهره را با استفاده از
31
01:10 =>01:12
سهگانه در اینجا انتخاب میکنم، میتوانم آنها را به صورت بصری تنظیم کنم یا
32
01:12 =>01:15
میتوانم از جعبهها استفاده کنم. در اینجا برای تغییر
33
01:15 =>01:18
دقیق آنها بر اساس زاویه پس از اتمام،
34
01:18 =>01:20
می خواهم این سوراخ را کمی
35
01:20 =>01:22
به مرکز نزدیکتر کنم و می خواهم آن را
36
01:22 =>01:24
کمی بزرگتر کنم، باید این کار را در دو مرحله انجام دهم،
37
01:24 =>01:27
اگرچه در مرحله اول از جلو استفاده می کنم.
38
01:27 =>01:29
هواپیما به عنوان مرجع جهت،
39
01:29 =>01:31
اما من به همین راحتی می توانستم از
40
01:31 =>01:33
سه گانه با استفاده از یک مرجع استفاده کنم، می تواند
41
01:33 =>01:35
به ویژه مفید باشد اگر بخواهید
42
01:35 =>01:36
چیزی را در جهتی حرکت دهید که
43
01:36 =>01:39
با سیستم مختصات شما همخوانی ندارد، بعد می
44
01:39 =>01:40
خواهم اندازه این را افزایش دهم. توپ
45
01:40 =>01:42
را به اندازه یک چهارم
46
01:42 =>01:43
اینچ جابجا می کنم
47
01:43 =>01:45
و جهت را تغییر می دهم زیرا می خواهم
48
01:45 =>01:49
به جای کوچکتر بزرگتر باشد، آن را می
49
01:49 =>01:53
پذیرم و خانه بزرگتری داریم
50
01:53 =>01:54
از تماشای شما متشکرم
51
01:54 =>01:56
با من تماس بگیرید و هر گونه سوالی دارید و من می
52
01:56 =>01:58
بینم تو فردا
53
0