در این مطلب، ویدئو ویژگی های جدید Civil 3D 2017 – ارجاع داده ها با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:42
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>01
در این جلسه ما به
2
01 =>03
این بهبودهای civil3d 2017
3
03 =>05
مرتبط با ارجاع داده ها نگاه می کنیم، همانطور که
4
05 =>06
می بینید من در نقاشی
5
06 =>08
هستم که به آن ارجاعات داده صفر می گویند، می
6
08 =>10
خواهم با آمدن به برگه کاوشگر شروع کنم،
7
10 =>12
اجازه دهید این نوار لغزنده را بکشیم. تا
8
12 =>14
منطقه پروژه من می خواهم
9
14 =>16
برای برخی از
10
16 =>18
محتوای پروژه خود ارجاع داده ایجاد کنم، اجازه دهید دسته سطوح را باز کنیم
11
18 =>20
و می خواهم یک
12
20 =>21
مرجع به این سطح زمین موجود
13
21 =>24
در civil3d 2017 ایجاد کنم، می توانم این کار را با انتخاب انجام دهم.
14
24 =>26
شی و سپس می توانم
15
26 =>28
روی نگه داشتن کلیک کنم و آن را بکشید و در
16
28 =>29
فایل خود رها کنید. نام پیش فرض را حفظ می کنم،
17
29 =>31
اجازه دهید سبک را تغییر دهیم،
18
31 =>33
در کادر استایل اینجا کلیک می کنم،
19
33 =>35
دکمه بیضی را کلیک می کنم و تغییر می دهیم
20
35 =>37
استایل به حاشیه فقط روی OK کلیک میکنم و
21
37 =>39
ok میکنم، سپس روی چرخ ماوس دوبار کلیک میکنم
22
39 =>41
تا بزرگنمایی انجام شود و میتوانید
23
41 =>43
ببینید که اکنون سطح دادهای است که به فایل ارجاع داده میشود.
24
43 =>45
25
45 =>48
26
48 =>50
مثال گشت و گذار کار را گسترش می دهد
27
50 =>51
پوشه aces و من قصد دارم این
28
51 =>53
سطوح مسیر 23 را انتخاب کنم، می توانم این کار را با
29
53 =>55
نگه داشتن کلید shift یا کلید ctrl برای
30
55 =>58
انتخاب آنها انجام دهم، پس از انتخاب آنها،
31
58 =>01:00
روی نگه داشتن کلیک می کنم و همه آنها را به
32
01:00 =>01:02
فایل فعلی می کشم، مهم است که توجه داشته باشید که
33
01:02 =>01:03
اگر چندین مرجع وارد کنید
34
01:03 =>01:05
، سبکسازی با
35
01:05 =>01:07
تنظیمات پیشفرض در نقاشی کنترل میشود
36
01:07 =>01:09
، به همین دلیل است که این سطوح
37
01:09 =>01:11
ظاهری مشابه سطح قبلی دارند، اکنون
38
01:11 =>01:13
من به این خدمات اضافی در
39
01:13 =>01:15
فایل نیازی ندارم، بنابراین آنها را انتخاب میکنم. و
40
01:15 =>01:16
Delete را فشار میدهم،
41
01:16 =>01:18
اجازه دهید نوار لغزنده را به پایین
42
01:18 =>01:20
بکشیم و به دسته راهروها برسانیم.
43
01:20 =>01:22
44
01:22 =>01:24
45
01:24 =>01:26
46
01:26 =>01:28
این کار را با
47
01:28 =>01:30
انتخاب پوشه انجام دهید و سپس روی نگه داشتن کلیک می کنم و
48
01:30 =>01:33
پوشه را به داخل نقاشی خود می کشم، اجازه دهید
49
01:33 =>01:34
اشاره کنم که اگر داده ها به یک
50
01:34 =>01:36
راهرو ارجاع می دهید، همه اشیاء خط پایه
51
01:36 =>01:38
نیز به نقشه ارجاع داده می شوند،
52
01:38 =>01:40
می توانید بگویید من یک ali دارم. gnment در واقع
53
01:40 =>01:42
من چند تراز و نمایه دارم
54
01:42 =>01:44
که برای سواری آمده اند، بیایید این را بزرگنمایی
55
01:44 =>01:46
کنیم در این راهروها با استفاده
56
01:46,6