در این مطلب، ویدئو ویژگی های جدید Mesh BREP برای مهندسی معکوس در SOLIDWORKS 2020 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:24
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
سلام نام من جنیفر شولتز است. من
2
02 =>03
برای تیم تعریف محصول اینجا در شرکت
3
03 =>06
des Eaux system SolidWorks کار می کنم
4
06 =>08
در این ویدیو در مورد
5
08 =>10
ویژگی های مدل سازی مش جدید پشتیبانی
6
10 =>13
شده توسط SolidWorks 2020 صحبت خواهم کرد.
7
13 =>14
8
14 =>16
9
16 =>18
بدنه های SolidWorks B rep دوم
10
18 =>21
بدنه های گرافیکی ما و سومی بدنه های مش B ما
11
21 =>23
در این ویدئو من از فایل هایی استفاده خواهم کرد
12
23 =>25
که به عنوان بدنه های گرافیکی وارد شده
13
25 =>27
و به مش be
14
27 =>29
rep بدنه های مش بدنه های بوره می توانند یک بدنه جامد
15
29 =>32
یا سطحی باشند. بدنه ها
16
32 =>34
از وجوه مشبک تشکیل شده اند، وجوه را می توان
17
34 =>37
به فازها گروه بندی کرد و وجوه می توانند
18
37 =>40
شکل هندسی مانند مستطیل را تشکیل دهند،
19
40 =>42
مستطیل می تواند دارای یک صورت بسته بندی B
20
42 =>45
مرتبط با آن باشد، اما هر نقطه
21
45 =>47
در هر صورت را نمی توان با یک مشخص کرد.
22
47 =>50
معادله ریاضی به سادگی این است که
23
50 =>53
صورت به عنوان مجموعه ای از وجوه تعریف می شود نه
24
53 =>55
به عنوان یک مستطیل با ارتفاع و عرض
25
55 =>57
این نوع بدنه برای انجام
26
57 =>01:00
عملیات بولی استفاده می شود. مانند ترکیب و
27
01:00 =>01:01
تفریق بدنه ها برای ایجاد
28
01:01 =>01:04
هندسه جدید ویژگی جدید
29
01:04 =>01:06
برای بدنه های مش B rep پشتیبانی می شود که
30
01:06 =>01:08
در این ویدیو معرفی می کنم
31
01:08 =>01:11
حذف کامل صورت حذف با حذف و پر کردن
32
01:11 =>01:15
تریم با تریم دوطرفه سطح بافتنی
33
01:15 =>01:18
آن را در پیش نویس پخ و پوسته برای در این
34
01:18 =>01:21
مثال، من از یک فایل مش صادراتی
35
01:21 =>01:24
از یک اسکنر سه بعدی در
36
01:24 =>01:28
هنگام وارد کردن استفاده خواهم کرد.
37
01:28 =>01:30
38
01:30 =>01:33
39
01:33 =>01:36
40
01:36 =>01:39
روی بدنه کلیک کنید
41
01:39 =>01:42
و به مش B بدنه تبدیل
42
01:42 =>01:45
کنید مش از اسکنر
43
01:45 =>01:49
هندسه ناقصی برای پر کردن سوراخهای مش دارد، میروم
44
01:49 =>01:52
45
01:53 =>01:58
سوراخ حذف سطح را وارد میکنم،
46
01:58 =>02:02
لبه داخلی بدنه سطح را انتخاب میکنم و
47
02:02 =>02:05
پیشنمایش تعمیر در آن است. زرد کلیک کنید
48
02:05 =>02:08
OK پشتیبانی مش جدید برای
49
02:08 =>02:11
ویژگی حذف سوراخ می تواند برای پر کردن
50
02:11 =>02:13
شکاف ها و سوراخ ها و مش ها برای ایجاد
51
02:13 =>02:16
سطوح مشبک یا بدنه های مشبک
52
02:16 =>02:19
برای این مثال بعدی استفاده شود.
53
02:19 =>02:21
فایل esh از یک اسکنر 3 بعدی که به
54
02:21 =>02:24
عنوان یک بدنه گرافیکی از بین رفته وارد شده و سپس
55
02:24 =>02:27
به یک بدنه مش B rep تبدیل شده است،
56
02:27 =>02:30
مش هندسه ناقصی دارد، بنابراین برای پاک
57
02:30 =>02:33
کردن شکاف ها در چهره ها می توانم از
58
02:33