در این مطلب، ویدئو پیکربندی را در SOLIDWORKS ساده کنید با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:02:53
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
سلام به همه کوئنتین اینجا از mecad
2
03 =>06
من میخواستم یک نکته عالی برای
3
06 =>07
کار با اجزای کتابخانه
4
07 =>09
برای مواردی که
5
09 =>11
توسط شرکت شما تولید نشدهاند
6
11 =>13
و آنچه که ما در
7
13 =>14
وبینار روز گذشته
8
14 =>16
در مورد عملکرد گفتیم در مورد عملکرد هر زمان که
9
16 =>18
تعداد زیادی از آنها داشتید به اشتراک بگذارم. لبهها و دایرههای گرد و سوراخها
10
18 =>19
11
19 =>21
مقدار باورنکردنی
12
21 =>23
را به خودتان اضافه میکند و فقط به طور غیرضروری سرعت کار را کاهش میدهد
13
23 =>24
14
24 =>26
و اتفاقی که گاهی اوقات نیز رخ میدهد
15
26 =>29
این است که ما همه این قسمتها را
16
29 =>31
در یک بدن شما داریم و کاملا
17
31 =>32
غیر ضروری است
18
32 =>34
و استفاده میکنیم. گاهی اوقات این فقط یک مرجع است،
19
34 =>36
بنابراین در اینجا یک نکته عالی است که
20
36 =>38
می توانید از آن
21
38 =>41
برای کوچک و نازک نگه داشتن یک جزء کتابخانه استفاده کنید،
22
41 =>44
بنابراین ما می خواهیم از
23
44 =>45
تنظیمات استفاده کنیم، اما من می خواهم یک تکنیک عالی را به شما نشان دهم که
24
45 =>46
25
46 =>48
چگونه این کار را انجام می دهیم. چهره ای
26
48 =>50
که ما به آن نیاز داریم، بنابراین در اینجا یک مثال است که من
27
50 =>52
می خواهم یک دکمه کنترلی را روی صفحه کلید خود بگیرم
28
52 =>53
29
53 =>55
و چهره های
30
55 =>57
این مجموعه را انتخاب
31
57 =>58
کنم یا نه واقعاً این یک قسمت
32
58 =>01:00
است اما یک ac است در واقع یک
33
01:00 =>01:01
اسمبلی،
34
01:01 =>01:03
من فقط می خواهم یک کنترل نگهدارنده
35
01:03 =>01:05
را بگیرم و برخی از این چهره ها را که
36
01:05 =>01:06
قرار است
37
01:06 =>01:10
برای طراحی خود استفاده کنم، بردارم، بنابراین
38
01:10 =>01:12
من فقط می خواهم بگویم مماس وجود دارد و
39
01:12 =>01:13
اکنون می روم
40
01:13 =>01:16
و بگویید فایل ذخیره به عنوان
41
01:16 =>01:18
و این بار من آن را به عنوان یک
42
01:18 =>01:20
فایل مرحله ای ذخیره می کنم و چه چیزی در این مورد واقعا جالب است
43
01:20 =>01:21
44
01:21 =>01:23
وقتی این را به عنوان یک فایل مرحله ای ذخیره می کنم،
45
01:23 =>01:24
از من می پرسد که آیا می خواهید
46
01:24 =>01:26
بدن ها یا چهره ها
47
01:26 =>01:28
را ذخیره کنید. میخواهم بگویم فقط آن چهرههایی را که
48
01:28 =>01:30
انتخاب
49
01:30 =>01:31
کردهام، سپس کاری که میخواهم
50
01:31 =>01:34
انجام دهم این است که
51
01:34 =>01:40
ویژگیهای وارد شده را وارد
52
01:40 =>01:44
کنم و سپس یک فایل مرحله را انتخاب میکنم
53
01:44 =>01:45
و این قسمت کتابخانه گیره است. که
54
01:45 =>01:47
من فقط به عنوان یک فایل مرحله ای اکسپورت کردم، بنابراین
55
01:47 =>01:49
56
01:49 =>01:52
فایل های سطحی را با یک بدنه جامد روی هم قرار می دهم، بنابراین
57
01:52 =>01:53
اگر روی آن سطح کلیک کنم،