در این مطلب، ویدئو چگونه می توان با استفاده از ANSYS SpaceClaim گوشه ای از بدنه سطحی Spline را گرد کرد با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:47
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
05 =>07
سلام دوستان امروز میخواهم به شما یک
2
07 =>10
نکته سریع و پاسخدهی به مدلساز مستقیم فضا را نشان دهم که
3
10 =>12
مخصوصاً مربوط به
4
12 =>16
بدنههای سطحی است و بنابراین در صفحه
5
16 =>18
ما بدنه سطحی یک ماشین را داریم و
6
18 =>19
میخواهم توجه شما را به
7
19 =>22
ناحیه چراغهای جلو جلب کنم. یک نقطه
8
22 =>25
در پشت، فرض کنید به
9
25 =>27
دلایلی میخواهید آن را گرد کنید،
10
27 =>31
بنابراین بیشتر شبیه این به نظر
11
31 =>35
میرسد که ابزارهای موجود در فضا
12
35 =>37
قادر به انجام این عمل بر روی
13
37 =>40
یک جسم سطحی نیستند، ابزار Pool
14
40 =>42
به راحتی میتواند این کار را روی یک جامد انجام دهد. بدنه اما نه
15
42 =>44
روی یک جسم سطحی و بنابراین من
16
44 =>48
نشان خواهم داد که ابزار کشش را فعال
17
48 =>52
می کند، این راس را دریافت می کنیم و شروع به کشیدن
18
52 =>54
می کنیم و متوجه می شویم که هیچ اتفاقی برای بدنه سطحی نمی افتد
19
54 =>56
و یک پیام خطا
20
56 =>59
در نوار وضعیت دریافت می کنیم. ابزار حرکت را امتحان کنید
21
59 =>01:02
اما بلافاصله متوجه میشویم
22
01:02 =>01:04
که Triad خاکستری شده است که نشان
23
01:04 =>01:09
میدهد هیچ کاری نیز انجام نمیدهد، بنابراین
24
01:09 =>01:12
راهحل این است که این هود را به
25
01:12 =>01:17
یک جامد تبدیل کنید و اجازه دهید به شما نشان دهم که
26
01:17 =>01:20
ابتدا poo را فعال میکنم. ابزار بر روی کاپوت کلیک کنید
27
01:20 =>01:24
و شروع به کشیدن در
28
01:24 =>01:27
فضای سفید کنید تا آن را به یک جامد با ضخامت دلخواه تبدیل کنید.
29
01:27 =>01:32
30
01:32 =>01:35
31
01:35 =>01:38
32
01:38 =>01:41
اجازه دهید
33
01:41 =>01:42
این را به اطراف بچرخانم تا بتوانم به
34
01:42 =>01:46
زاویه بهتری برسم، ابزار کشش را دوباره فعال می
35
01:46 =>01:50
کنم و این لبه را دریافت می کنم و در فضای سفید شروع به کشیدن
36
01:50 =>01:54
می کنم و متوجه شدیم که
37
01:54 =>01:57
گرد روی بدنه جامد ایجاد
38
01:57 =>02:00
می شود و می توانم به فضا ضربه بزنم. نوار و
39
02:00 =>02:04
این کادر ظاهر میشود که در آن میتوانم هر
40
02:04 =>02:07
مقداری را که میخواهم
41
02:07 =>02:10
اندازه کلید Escape شعاع تنظیم کنم تا آن
42
02:10 =>02:13
فرمان را تنظیم کنم تایپ
43
02:14 =>02:17
کنم، اگر مدل را به اطراف بچرخانم تا
44
02:17 =>02:21
زاویه دید بهتری داشته باشد، میتوانم این
45
02:21 =>02:24
چهره را روی صفحه قیچی کنم. سمت پایین هود را
46
02:24 =>02:27
کپی کنید و اکنون می بینیم که
47
02:27 =>02:30
سطح دیگری در درخت وجود دارد که کار
48
02:30 =>02:32
با جامد تمام شده است، بنابراین می توانیم روی آن کلیک راست کرده و
49
02:32 =>02:35
آن را حذف کنیم تا دو سطح باقی بمانیم،
50
02:35 =>02:38
اما آنها به هر کدام متصل نباشند.
51
02:38 =>02:41
راه دیگر اتصال آنها
52
02:41 =>02:44
در تب تعمیر با خیابان است ابزار itch
53
02:44 =>02:48
روی آن کلیک کنید و یادداشت به ما میگوید که
54
02:48 =>02:51
ما یک دوخت در لب