در این مطلب، ویدئو چگونه Revit می داند که برای هر سطح جزئیات چه کاری انجام دهد؟ با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:05:35
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>01
[تشویق حضار]
2
01 =>13
[موسیقی]
3
15 =>17
به یک ویدیوی راهنمایی سریع دیگر خوش آمدید
4
17 =>20
نام من مت لین است و
5
20 =>21
امروز در مورد
6
21 =>25
سطح جزئیات صحبت خواهیم کرد، بنابراین در اینجا ما در یک
7
25 =>26
پلان طبقه هستیم که در یک چهارم اینچ
8
26 =>28
و دقیقاً در کنار مقیاس هستیم.
9
28 =>30
سطح جزئیاتی است که در حال حاضر روی دوره تنظیم شده است،
10
30 =>33
اکنون بسیاری از مردم نمی دانند که این
11
33 =>34
وجود دارد
12
34 =>36
و می دانند که می توانند آن را تغییر دهند، بنابراین اگر
13
36 =>37
وارد اینجا
14
37 =>40
شوم، دوره تنظیمات فعلی است، می توانم
15
40 =>42
آن را به متوسط تغییر دهم
16
42 =>43
و وقتی این کار را انجام دادم، می توانید ببینید
17
43 =>46
آن چیزی را که در دیوار می بینید تغییر می دهد، می توانید
18
46 =>46
شروع به
19
46 =>49
دیدن لایه ها یا مواد داخل
20
49 =>50
مجموعه دیوار کنید،
21
50 =>52
علاوه بر این، می توانید قاب فلزی توخالی را ببینید که
22
52 =>54
تعریف بیشتری دارد،
23
54 =>56
فقط یک مستطیل نیست، می توانید ببینید که
24
56 =>57
درب خوب می ایستد.
25
57 =>01:00
و همچنین می توانید به fine بروید که
26
01:00 =>01:02
در این مورد چیزی را تغییر نداد،
27
01:02 =>01:05
بنابراین اگر به مسیر برگردم می توانید
28
01:05 =>01:05
ببینید
29
01:05 =>01:07
که به یک مستطیل برمی گردد و این
30
01:07 =>01:09
فقط یک
31
01:09 =>01:12
الگوی دریچه مربعی ساده است،
32
01:12 =>01:15
پس چگونه revit می داند برای چه کاری باید انجام دهد.
33
01:15 =>01:17
هر یک از این سطوح جزئیات
34
01:17 =>01:20
خوب است بنابراین در این به عنوان مثال، ما یک دیوار
35
01:20 =>01:20
و در داریم
36
01:20 =>01:24
، دیوار نشان دهنده یک خانواده سیستم است،
37
01:24 =>01:26
بنابراین اگر دیوار را بگیرید و نوع ویرایش را فشار
38
01:26 =>01:28
39
01:28 =>01:29
دهید، می توانید ببینید که این یک خانواده سیستمی از یک
40
01:29 =>01:31
دیوار اصلی است
41
01:31 =>01:33
و بخشی درست در اینجا است که می گوید
42
01:33 =>01:35
43
01:35 =>01:37
الگوی پر کردن مقیاس دوره گرافیکی که یک
44
01:37 =>01:38
45
01:38 =>01:41
رنگ پرکننده دریچه ای و مقیاسی متقاطع است که مشکی است،
46
01:41 =>01:42
47
01:42 =>01:45
بنابراین هر زمان که سطح جزئیات روی
48
01:45 =>01:46
49
01:46 =>01:48
درشت تنظیم شود، در اینجا به نظر می رسد که چه چیزی
50
01:48 =>01:50
باید به نظر برسد،
51
01:50 =>01:52
اکنون بسیاری از دیوارها هیچ
52
01:52 =>01:54
پرکننده ای برای مسیر ندارند، بنابراین
53
01:54 =>01:56
در این مورد این کار را انجام می دهد اگر می خواهید این
54
01:56 =>01:59
مورد مانند دیگران
55
01:59 =>02:00
بدون هیچ چیز نمایش داده شود،
56
02:00 =>02:01
می توانید به سادگی وارد اینجا شوید و
57
02:01 =>02:04
آن را به بدون الگو تغییر دهید،
58
02:06 =>02:09
خوب حالا در مورد درب چه می شود
59
02:09,03