در این مطلب، ویدئو 10 نکته رایان برای بهترین عملکرد در SolidWorks با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:10:21
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
سلام دوستان خوش آمدید من
2
03 =>06
یک هفته است که در انگلیس هستم بنابراین نتوانستم
3
06 =>07
هیچ ویدیویی منتشر کنم
4
07 =>09
و نتوانستم هیچ ویدیویی را هفته گذشته تهیه
5
09 =>11
کنم و چندی پیش متوجه
6
11 =>14
شدم که وبینار قدیمی خود را برای دوستان دوره خود منتشر کردم
7
14 =>16
10 عادت برای سرعت نقاشی
8
16 =>19
که بسیاری از شما آن را دوست داشتید
9
19 =>20
بسیار مورد توجه قرار گرفته است،
10
20 =>22
بنابراین فکر کردم که چرا از بقیه
11
22 =>24
وبینار قدیمی استفاده نکنم که
12
24 =>27
پر از ارزش است و شامل
13
27 =>29
10 نکته من برای مبتدیان Solidworks است،
14
29 =>32
بنابراین من فقط به شما اطلاع می
15
32 =>36
دهم که این بخشی از وبینار قدیمی خود را
16
36 =>39
که برای دوره آموزشی در وب سایت خود داشتم
17
39 =>39
18
39 =>41
و امیدوارم دوست داشته باشید
19
41 =>43
[موسیقی]
20
43 =>46
شماره یک مدل خود را تحلیل کنید تکمیل
21
46 =>47
مدل شما هدف نیست
22
47 =>49
چگونه آن را تمام کنید باید
23
49 =>50
اولویت شماره یک
24
50 =>52
شما باشد. شروع و
25
52 =>54
شما قرار است مسیر کوتاه تری را برای
26
54 =>56
حرفه ای شدن و ایجاد
27
56 =>58
مدل های کارآمد انتخاب کنید، راه حل
28
58 =>01:00
آن ایجاد یک نقشه ذهنی از جایی است که می
29
01:00 =>01:02
خواهید بروید، این تکنیکی است که من همیشه
30
01:02 =>01:04
زمانی که وظیفه مدل را بر عهده دارم استفاده می کنم. من
31
01:04 =>01:06
تصور می کنم نتایج نهایی و تجزیه
32
01:06 =>01:07
33
01:07 =>01:09
سه ویژگی اصلی آن، این ماسکهای فضایی را در
34
01:09 =>01:11
نظر بگیرید، برای مثال، اگر بخواهم
35
01:11 =>01:13
این را مدل کنم، به دنبال سه
36
01:13 =>01:15
ویژگی اصلی که در این مدل میبینم،
37
01:15 =>01:18
در این مورد، پایه را میبینم،
38
01:18 =>01:18
دستگیره
39
01:18 =>01:20
را میبینم و براق را میبینم. گام بعدی
40
01:20 =>01:22
این است که این سه مرحله را اولویت بندی کنید
41
01:22 =>01:24
و ابزارهایی را انتخاب کنید که
42
01:24 =>01:26
می توانند به شما در ایجاد چنین هندسه هایی کمک کنند
43
01:26 =>01:28
و سپس آنها را اجرا کنید که برای
44
01:28 =>01:30
جزئیات بیشتر بروید برخی از جزئیات در این مورد
45
01:30 =>01:32
عبارتند از دنده های روی نوک ها، دکمه
46
01:32 =>01:34
ها لبه های گرد و جایی که
47
01:34 =>01:36
این فلوچارت این نکته را به بهترین شکل خلاصه می کند،
48
01:36 =>01:38
این به طور طبیعی به
49
01:38 =>01:40
شما می رسد، زیرا ابزارهای بیشتری را یاد می گیرید و
50
01:40 =>01:43
نکته شماره دو را تمرین می کنید.
51
01:43 =>01:45
متداول ترین اشتباهاتی که مبتدیان مرتکب می شوند
52
01:45 =>01:47
این است که آنها به طور طبیعی تصور می کنند فقط به
53
01:47 =>01:49
این دلیل که روی نقطه خاصی
54
01:49 =>01:51
از مدل کلیک می کنند. آنها می توانند از آن نقطه استفاده کنند
55
01:51 =>01:53
اما در واقع هیچ چیز دور
56
01:53 =>01:54
ا